English Version
English

شیشه حاوی دو ماده شیمیایی: لئومت‌آمفتامین و دکسترو‌ مت‌آمفتامین است

شیشه حاوی دو ماده شیمیایی: لئومت‌آمفتامین و دکسترو‌ مت‌آمفتامین است

آقای مهندس فرمودند: «کسی که شیشه مصرف می‌کند خودش به‌تنهایی یک دیوانه‌خانه سیار است»؛ چون کسی که شیشه مصرف می‌کند یک ‌سری اعمالی را انجام می‌دهد که در هیچ انسانی این اعمال رخ نمی‌دهد. مصرف‌کننده شیشه را «مصرف‌کننده شاخ‌دار» نامیده‌اند، نمونه‌ای از عواقبی که مصرف شیشه در قسمت جسم انسان انجام می‌دهد، می‌توان به جوش‌های بزرگی که در انتهای روده بزرگ زده‌ می‌شود و همچنین در مورد آقایان که پروستات آن‌ها را از کار می‌اندازد و باعث می‌شود، ادرار و اسپرم آن‌ها با هم دفع شود، اشاره کرد. مصرف‌کننده شیشه از نظر، روانی سوءظن شدیدی نسبت به اطرافیان خود دارد و همیشه به همه چیز و همه‌کس شکاک است.

افرادی که تریاک و هروئین مصرف می‌کنند در مواقعی که خمار هستند نرمال هستند؛ ولی افرادی که شیشه مصرف می‌کنند میزان دوپامین در مغزشان ۱۱۰۰ درصد یعنی ۱۱ برابر بالاتر از افراد معمولی آزاد می‌شود و وقتی دوپامین مغز بالا می‌رود شخص دچار اسکیزوفرنی می‌شود یعنی، مدام در حال توهم زدن است و در فضای غیرطبیعی به سر می‌برد و چیزهایی را می‌بیند که انسان‌های معمولی و عادی آن را حس و دریافت نمی‌کنند. مصرف‌کننده شیشه وقتی به مرحله اسکیزوفرنی می‌رسد دوقطبی و سه‌قطبی می‌شود و شخصیت‌های متفاوتی از خود بروز می‌دهد.

حالا می‌خواهیم بدانیم که این رفتار‌های مصرف‌کننده شیشه که شرم‌آور و خیلی بد است و خودش این‌ها را با قاطعیت و قدرت تمام بیان می‌کند، چه معنایی دارد؟ زمانی که توهم خودش را با آن معنا و مفهوم می‌پذیرد، همان‌طور عمل می‌کند و به آن اجازه می‌دهد که این معنا و مفهوم پیش‌رونده باشد؛ مثلاً: ما در سالن نشسته‌ایم صدای شلیک گلوله‌ای از بیرون می‌آید، یکی فکر می‌کند که پلیس به سارق شلیک می‌کند، دیگری فکر می‌کند که سارق به پلیس شلیک می‌کند و یکی دیگر فکر می‌کند یک شکارچی بیرون هست و حیوانی را شکار می‌کند، هر شخصی به‌زعم خودش یک نوع برداشت از این صدا را انجام می‌دهد.

شخص مصرف‌کننده شیشه پدیده‌ها را سوای انسان‌های عادی معنا و مفهوم می‌کند برای همین این رفتارها و گفتارها از او بروز می‌کند. تنها ماده‌ای که می‌تواند شیشه را درمان کند داروی OT است که اگر مصرف‌کننده شیشه روی برنامه باشد ظرف مدت بیست روز می‌تواند از حالت توهمات او کاسته شود و کم‌کم با اجرای متد DST و برنامه‌ای که توسط راهنما به او داده می‌شود به درمان قطعی برسد و ما باید بدانیم که هیچ‌کس به‌اندازه همسر، خواهر، پدر، مادر و فرزند به عمق فاجعه مصرف شیشه پی نمی‌برند!

شیشه یا مت‌آمفتامین که حاوی دو ماده شیمیایی است و از ترکیب دو ماده به نام «لئومت‌آمفتامین» و «دکسترو‌ مت‌آمفتامین» که به ‌اندازه مساوی این دو با یکدیگر ترکیب می‌شوند و شیشه را به وجود می‌آورند. مصرف شیشه روی دستگاه عصبی مرکزی انسان نیز تأثیر می‌گذارد، دستگاه عصبی مرکزی چه هست؟ بزرگ‌ترین بخش دستگاه عصبی و در برگیرنده مغز و طناب نخاعی است.

شیشه دو ماده دوپامین و نورپرفین را ترشح می‌کند و باعث می‌شود که کار این دستگاه به‌هم‌ریخته شود و رفتارهای نامعقولی به وجود بیاید و سبب ایجاد مشکلاتی مانند افزایش ضربان قلب، نامنظم بودن ضربان قلب، افزایش فشارخون و باعث صدمه خوردن به رگ‌های مغز می‌شود و اثرات جانبی او مثل پرخاشگری، اغتشاش، توهم فکری و بی‌خوابی را به دنبال خودش دارد.

ما باید بدانیم اگر مصرف‌کنندگان شیشه خانم باشند روی شیر آن‌ها تأثیر می‌گذارد و اگر به نوزاد شیر بدهند دوپامین نوزاد بالا می‌رود و باعث می‌شود که یک‌سری رفتارهایی را از خودشان نشان بدهند که در تعادل نیستند. ما نتیجه می‌گیریم که مصرف‌کنندگان شیشه افرادی فاقد تعادل هستند.

تایپ و رابط خبری: راهنمای ویلیام وایت همسفر زهره (لژیون ویلیام 1)
ویراستاری و ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر فریناز
نمایندگی همسفران میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .