English Version
English

شیشه یک نوع محرک مغز است

شیشه یک نوع محرک مغز است

سیزدهمین جلسه از دوره بیست و نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ همسفران نمایندگی میرداماد با استادی همسفر عفت رهجوی راهنما همسفر نیلوفر، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر اکرم با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» در روز دوشنبه 18 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت 16:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

طبق دستور جلسه هفتگی؛ تخریب‌های شیشه و درمان آن به روش DST خدمت شما عرض می‌نمایم، ممکن است شیشه را با نام‌های دیگری هم مثل، کریستال و آیس شنیده باشید؛ اما این مخدر در حالت طبیعی به شکل خرده شیشه، تکه‌های یخ و یا دانه‌های ریز براق دیده می‌شود. مهم‌ترین ماده تشکیل‌دهنده شیشه، آمفتامین هست. سابقه تولید آمفتامین قبل از جنگ جهانی دوم است، در آن زمان، از این نوع ماده به عنوان داروی ضدافسردگی به سربازان برای بیدار ماندن در طول روز و افزایش سطح انرژی به آن‌ها داده می‌شد.

اندک‌اندک در سال 83 به ماده مخدر در جدول مخدرها اضافه شد و به دلیل استقبال از آن در بالای جدول قرار گرفت و در سال 86 آقای مهندس فرمودند: «سونامی شیشه در راه است». وقتی فردی شیشه مصرف می‌کند؛ به دلیل تغییرات شیمیایی بر روی مغز دچار اختلالات روانی و رفتارهای ناهنجار می‌شود. شیشه یک نوع محرک مغز است؛ به همین دلیل شخص پس از مصرف تا ساعت‌ها بیخواب و دچار انرژی کاذب می‌شود؛ بنابراین امروزه از شیشه برای بیدار ماندن طولانی مدت، لذت جنسی و یا لاغری استفاده می‌شود.

بعد از استفاده مکرر از این ماده غده هیپوتالاموس و هورمون‌های سروتونین و دوپامین دچار نوسان می‌شود و شخص دچار فاز توهم می‌شود.
1- مشکل جنسی و سوءظن و بدبینی نسبت به اطرافیان
2- فکر می‌کنند دائماً تحت کنترل اطرافیان هستند
در نتیجه ناخواسته دست به کارهای خطرناک می‌زنند. طبق آخرین آمار مرکز ملی اعتیاد، شخصی که حدقه چشم خود را کامل تخلیه کرده بود، علتش را جویا شدند گفت: می‌خواستم دوربین را از توی چشمم بیرون بیاورم. آقای مهندس می‌فرمایند: «شیشه نه مخدر است نه محرک، بلکه مخرب است».

فرد مصرف‌کننده از لحاظ صور پنهان و آشکار دچار آسیب می‌شود، صور آشکار همان جسم است که مشکل در گردش خون، گوارش و پوسیدگی دندان و در آقایان همراه با ادرار، اسپرم آن‌ها دفع می‌شود و در صور پنهان و روان آن‌ها شخص دچار سوءظن بدبینی و افسردگی شدید می‌شود، مهم‌تر از همه اینکه آن‌ها به مرور زمان از واقعیت‌ها جدا می‌شوند؛ اما این مسئله شیشه در کنگره60 کاملاً حل شده است و 30 درصد از افراد درمان شده در کنگره، مصرف‌کنندگان شیشه هستند که با متد DST در مدت زمان 11 ماه با کمترین مقدارOT  روزانه 0/3 درمان این مصرف‌کنندگان شروع می‌شود. از خداوند برای این بزرگ‌مرد آقای مهندس دژاکام آرزوی طول عمر و سلامتی دارم‌.

مرزبان کشیک خانواده، همسفر وجیهه

در ادامه مراسم تقدیر از مرزبانان دوره قبل و معرفی مرزبانان جدید در نمایندگی برگزار شد ضمن خداقوت به مرزبانان دوره قبل و تبریک به مرزبانان دوره جدید، دوره خدمتی پرباری را برایشان آرزومندیم

مرزبانان کشیک: همسفر وجیهه و مسافر رسول
رابط خبری: همسفر الهه رهجوی راهنما همسفر نیلوفر (لژیون ششم)
عکاس خبری، ویراستاری و ارسال: همسفر آرزو رهجوی راهنما همسفر هاجر (لژیون هفتم)
همسفران نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .