English Version
English

شیشه مخرب‌ترین مواد مخدر

شیشه مخرب‌ترین مواد مخدر

سومین جلسه از دور هجدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگر ۶۰، نمایندگی باباطاهر همدان با استادی راهنمای محترم مسافر غلامرضا نوروزی، نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر جواد با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» ١٧تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ١٧:٠٠ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان غلامرضا هستم مسافر
خداوند را سپاسگزارم که یک بار دیگر توفیق حاصل شد که بنده در این جایگاه قرار بگیرم و از کنگره و آموزش‌های آن استفاده کنم.
دستور جلسه امروز و این هفته ما شیشه و مواد مخدر جدید و درمان آن با روش DST است. بحث اصلی که رو شیشه است، یکی از انواع شیشه، قرص اکستازی است که از قبل بوده، بعد خود شیشه است. کیمیکال که از گیاه ساویا درست می‌شود.
ظاهرا کتامین که از محصولات تریاک است و جدیدترین آن هم فنتانیل می‌باشد که خوشبختانه در ایران نیست. ظاهراً در آمریکا رواج دارد و خیلی هم تلفات می‌گیرد، که قدرت آن ۱۰۰ برابر مورفین است. تمام این‌ها را کنگره ثابت کرده که با روش ‌DST و داروی OT قابل درمان هستند مطابق با صحبت‌هایی که جناب مهندس در کارگاه هفتگی فرمودند: که یکی از موادی که روی آن دارند تحقیق می‌کنند همین فنتانیل هست که در آن روش بررسی می‌کنند چگونه می‌شود این را درمان کرد. مثلاً برای خود این شیشه دنبال این بودند که تحقیقاتی می‌کردند خارج از ایران که ژن آن را پیدا کنند.
وقتی ژن آن را پیدا کنند یک واکسنی هم بسازند و آن واکسن را بزنند که شخص درمان شود یا شخص سمت شیشه نرود که مهندس فرمودند این روش‌ها اشتباه است و اصلاً چنین ژنی وجود ندارد و دارند راه را اشتباه می‌روند.
اما تحقیقات کنگره نشان داده است که شیشه یکی از مخرب‌ترین مواد مخدر است. با روش DST و داروی OT قابل درمان است. تخریب شیشه سیستم‌های دوپامین، انرژیک و سرتون انرژیک مغز را مورد تخریب قرار می‌دهد و قسمتی از مغز به نام هیپوتالاموس که مرکز کنترل احساسات و نیروی جنسی است را تخریب می‌کند.

مصرف کننده‌های شیشه در دو زمینه یا در دو فاز دچار توهم می‌شوند، ۱- مسائل جنسی و بدبینی شدید نسبت به اطرافیان در این زمینه ۲- احساس تحت نظر بودن، یعنی کسی که شیشه مصرف می‌کند هم در مورد مسائل جنسی، تعدادی شدیداً میل جنسی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و تعدادی هم شدید اًفت پیدا می‌کند، ولی بدی آن این است که نسبت به مسائل جنسی حتی نسبت به نزدیکان خودشان، نسبت به همسر خودشان بدبینی شدیدی پیدا می‌کنند. مسئله بعدی این است که همیشه فکر می‌کنند که تحت نظر هستند. یکی دیگر از مسائلی که شیشه به وجود می‌آورد اگر سی‌دی آقای مهندس را گوش کرده باشید ما به غیر از پنج حس ظاهری پنج حس باطنی و درونی هم داریم که این‌ها در خواب استفاده می‌شوند.

کسی که شیشه مصرف می‌کند در حالت بیداری خواب می‌بیند، یعنی از آن حس‌های باطنی و درونی خود در حالت بیداری استفاده می‌شود. به جای این‌که این حسای باطنی و درونی در خواب استفاده شود در بیداری دارد استفاده می‌شود. از نظر من و شما توهم است، از نظر خودش توهم نیست.
تحقیقی که دیده‌بان محترم آقای خدامی نوشته بود؛ من مطالعه کردم، که این حس‌ها باعث شده که حس‌های باطنی و درونی شخص احیا شود و در حالت بیداری خواب ببیند، یعنی اتفاقاتی که ما در خواب یک سری چیزها را می‌بینیم و از آن پنج حس باطنی استفاده می‌کنیم. کسی که شیشه مصرف کرده است در حالت بیداری آن اتفاقات را رقم می‌زند و چیزهایی که می‌گوید شاید خیلی‌ از آن‌ها توهم باشد، دروغ باشد، اغراق باشد، افراط و تفریط در آن باشد، ولی به هر حال یک سری از آنها واقعیت دارد.
متاسفانه باورهای غلطی که در جامعه ما وجود دارد که شیشه مورفین ندارد، شیشه اعتیادآور نیست، شیشه برای کاهش وزن خوب است، شیشه برای تمرکز حواس خوب است، این‌ها باعث شده است که قشر وسیعی از جوان‌ها به مصرف شیشه روی بیاورند و در دام این ماده خطرناک بیفتند.
انشالله با روشنگری که کنگره ۶۰ انجام میدهد این قضیه کنترل شود. در مورد مصرف شیشه یک چیز دیگری که باید بگویم این است که باعث می‌شود دوپامین مغز ۱۱ برابر افزایش پیدا کند، در صورتی که با مصرف تریاک فقط ۴ برابر دوپامین مغز افزایش پیدا می‌کند. این ۱۱ برابر شدن افزایش دوپامین واقعاً تخریب دارد.
کسی که تریاک مصرف می‌کند، هروئین مصرف می‌کند یا کسی که مواد مخدر سنتی مصرف می‌کند اگر یک زمانی خمار شود شاید یک حرکاتی از خودش نشان دهد ولی به هر حال یک فرد عادی و نرمال است، ولی مصرف کننده شیشه چه در حالت مصرف یا نئشگی و چه در حالت خماری واقعا یک دیوانه خانه سیار است و مهندس می‌گویند که مصرف کنندگان شاخدار.
خوشبختانه در کنگره ۶۰ با DST و مصرف داروی OT، خیلی از مصرف کنندگان شیشه به درمان و تعادل رسیدند. امیدوارم که من و شما که در کنگره هستیم هم این آموزش‌ها را خودمان رعایت کنیم و هم به جامعه انتقال دهیم که شیشه اعتیاد آور است، شیشه ماده مخدر است، شیشه ماده محرک است.
تخریب شیشه خیلی بیشتر از مواد دیگر است و راه درمان آن در کنگره ۶۰ وجود دارد. شیشه آسیب‌های زیادی ایجاد می‌کند که مهمترین آن بعد از چند ماه مصرف دفع ادرار و اسپرم با هم می‌باشد یعنی شما بدون این‌که اختیاری داشته باشید اسپرم از بدنت خارج می‌شود و این بسیار برای یک مرد تخریب بالایی به شمار می‌آید. شما می‌دانید که چندین و چند لقمه باید بخورید که تبدیل شود به یک قطره خون و چندین و چند هزار قطره خون می‌شود یک قطره اسپرم، حالا شما فرض کنید که با مصرف شیشه دارید این را بدون این‌که خودتون بخواهید با ادرار دفع می‌کنید. خیلی ممنونم که به صحبتم گوش کردید.

تایپ: مسافر میثم ( لژیون ششم )
عکس: مسافر مرتضی ( لژیون یکم )
مرزبان کشیک: مسافر علی
تنظیم و ارسال: مسافر مسعود مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .