English Version
English

درمان غلط و آسیب رساندن به سیستم بدن

درمان غلط و آسیب رساندن به سیستم بدن

در ابتدای سی‌دی آقای مهندس راجع‌به جهان‌بینی و سپس در مورد مباحث فنی صحبت می‌کنند، بحث فنی مربوط به اعتیاد و روش‌ها و متدهای درمان است.
اکثر افراد قدیمی‌ کنگره دوست دارند در مورد جهان‌بینی صحبت شود؛ اما افراد در حال درمان هم باید با بحث فنی آشنا شوند، حدود ۱۶ هزار نفر تاکنون در کشور با روش کنگره ۶۰ و دارویOT درمان شده‌اند، خوشبختانه همه از یک کانال یا یک چشمه سیراب می‌شوند و در سراسر کشور به طور یکسان آموزش لازم را می‌بینند.
  انسان موجود پیچیده است که گفته می‌شود تمام کهکشان‌ها جهان اکبر و جهان اصغر است؛ اما از نظر آقای مهندس، انسان جهان اکبر تمام کهکشان‌های جهان اصغر یا کوچک هستند، جسم انسان از ۳۵ هزار میلیارد تشکیل شده است، انسان سیستم حساب شده‌ای است به دلیل این‌که آگاهی و دانش بالایی ندارند رهایی انجام می‌دهند که بعداً دچار مشکلاتی می‌شوند؛ مثلاً در گذشته برای درمان بعضی بیماری‌ها کارهایی انجام می‌دادند که باعث مشکلات و فاجعه می‌شد  یا روش‌هایی که در درمان اعتیاد به کار گرفته شد یکی از این روش‌های ترک درمان با نروکسون و نالترکسون می‌باشد آسیب‌های زیادی به قسمت‌های متعدد بدن وارد می‌کند.
درمان غلط به تک‌تک سلول‌ها و باکتری‌های بدن آسیب می‌زند، همه نمی‌توانند در درمان اعتیاد به ما کمک کنند و درمان درست را انجام بدهند، کسانی این توانایی را دارند  که آموزش‌های کنگره را فرا گرفته باشند.
اگر بخواهیم یک فرد مصرف‌کننده را بدون داروی مناسب درمان کنیم مثل آن است که یک ساختمان مخروبه را می‌خواهیم بدون مصالح ساختمانی ترمیم کنیم که امکان‌پذیر ‌نیست.
مثلث درمان از جسم روان و جهان بینی تشکیل شده است، مصرف‌کننده مواد مخدر در اصل بیماری است که باید دانست مشکل آن کجا است و ما برای تشخیص به یک مدل احتیاج داریم؛ مثلاً مصرف‌کننده شیشه بعد از مصرف در مغز او دوپامین چند برابر تولید می‌شود و باعث سرخوشی او می‌شود، ما در بدن ده‌ها هزار مواد داریم که دوپامین یکی از آن‌ها است، این مواد در اعتیاد و درمان آن نقش مهمی دارد.
  سیستم ایکس را برای فرد مصرف کننده مطرح کردیم ولی بعدها متوجه شدیم که در مورد بسیاری از بیماری‌های دیگر هم کارساز است، برای چهار نوع سرطان کشنده از تئوری ایکس استفاده کردیم؛ مثل سرطان سینه، سرطان خون، ام اس، صرع و ... در معتبرترین روزنامه‌های آمریکا به چاپ رسیده است.
آقای مهندس می‌فرمایند؛ ما برای سیستم ایکس تلاش‌های زیادی کردیم و هیچ کدام از این‌ها بی‌‌پایه و بی‌اساس نیست، همه نشانه دارند که تاکنون این مقالات در معتبرترین مجلات جهان به چاپ رسیده است و از ما دعوت می‌کنند که در کنفرانس‌های سیستم‌های دیگر هم شرکت کنیم و همه از پروتکل‌ها و این سیستم تبعیت می‌کنند.

 

منبع: سی دی نامه(۵)
نویسنده : همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر نازنین ( لژیون یازدهم)
رابط خبری : راهنما همسفر نازنین (لژیون یازدهم)
ارسال : همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا ( لژیون ششم)
همسفران نمایندگی رودهن
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .