English Version
English

شیشه ریشه شیمیایی دارد

شیشه ریشه شیمیایی دارد

دومین جلسه از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ ویژه همسفران نمایندگی کاشمر با نگهبانی همسفر زهره، دبیری همسفر زینب و استادی همسفر آرزو با دستور جلسه *«تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدیدی و درمان آن با متد DST»* در روز دوشنبه 11 تیرماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خیلی خوشحالم که امروز در خدمت شما عزیزان هستم. ممنونم از خانم نگهبان که این وقت را در اختیار من قرار دادند تا خدمت کنم. دستور جلسه در مورد شیشه و تخریب‌های آن است، شیشه بر می‌گردد به دوران جنگ جهانی دوم. در جنگ به سربازان شیشه می‌دادند تا انرژی بیشتری داشته. متاسفانه در ادامه شیشه در دست یکسری افراد سودجو افتاد و بین مردم گسترش یافت. تریاک ریشه گیاهی دارد و مانند شیشه تخریب‌های زیادی ندارد زیرا شیشه یک مواد شیمیایی است. یک باور غلط درباره شیشه این است می‌گویند شیشه مورفین ندارد و به همین دلیل بین مردم رواج یافت.

اکثراً خانم‌ها برای لاغری از شیشه استفاده می‌کردند و این کار از روی جهل و نادانی بود. افرادی که شیشه مصرف می‌کنند دچار توهم می‌شوند. خدا را  شکر مصرف‌کنندگان شیشه با متد DST درمان می‌شوند، آقای مهندس قبلاً گفته بود که سونامی شیشه در راه است. شیشه از سد خونی مغز عبور می‌کند و زمانی که افراد شیشه مصرف می‌کنند، کارهایی که انجام می‌دهند دست خودشان نیست. همسفرانی که مسافرشان مصرف‌کننده شیشه می‌باشد خیلی صبور هستند، من به این عزیزان خداقوت می‌گویم. اکنون مصرف شیشه مهار شده است و استفاده از آن خیلی کم‌تر می‌باشد.

جدیداً یک ماده‌ای به نام کمیکال آمده است و زمانی که فرد آن را مصرف می‌کند مانند یک مرده می‌شود و هیچ حرکتی ندارد، باید اثر آن مواد از بین برود تا دوباره به حالت اول برگردد. با روش DST تمام مصرف‌کنندگان با هر نوع مواد مخدری درمان می‌شوند. آقای مهندس می‌گوید: ما علاوه بر درمان اعتیاد اکنون بر روی درمان انواع بیماری‌ها تحقیق و تلاش می‌کنیم. انشاءالله هر کدام از ما بتوانیم مانند یک سفیر به دیگران کمک کنیم. ما باید قدر‌دان این مسیر باشیم و سعی کنیم درست از این مسیر استفاده کنیم و ادامه دهنده راه باشیم.

خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر که آن قوم صفات خودشان را تغییر بدهند.

در ادامه جلسه امروز انتخابات دوره سوم همسفران نمایندگی کاشمر با حضور هفت کاندیدا و دستیار اسیسانت انتخابات مرزبانی همسفر آرزو برگزار شد. پس از شمارش با اکثریت آرا همسفر فاطمه رهجوی همسفر زهرا و همسفر سمیه رهجوی همسفر شکوفه به عنوان مرزبانان دوره سوم و همسفر حمیده رهجوی همسفر شکوفه به عنوان مرزبان علی‌البدل انتخاب شدند. ضمن خدا قوت خدمت مرزبانان دوره قبل، همسفر مریم و همسفر بتول برای مرزبانان جدید دوره خدمتی پر باری از خدای مهربان طلب می‌کنیم.

تایپ: همسفر سمیرا رهجوی راهنما همسفر سمیرا ( لژیون ششم)
ویراستار و ارسال: همسفر گلناز رهجوی راهنما همسفر آمنه ( لژیون دوم)
همسفران نمایندگی کاشمر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .