English Version
English

شیشه، مخرب‌ترین و پر عوارض‌ترین ماده مخدر است

شیشه، مخرب‌ترین و پر عوارض‌ترین ماده مخدر است

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر

شیشه یا کریستال چیست؟ شیشه نام غیر علمی و رایجی است که به ترکیبات حاصل از ماده‌ صنعتی با نام علمی «آمفتامین‌» گفته می‌شود که داروی محرک بسیار قوی است. اولین بار در سال ۱۸۸۷ در آلمان به‌طور مصنوعی ساخته شده و برای درمان برخی بیماری‌ها از قبیل افسردگی‌های خفیف، بیش‌فعالی و چاقی به‌کار می‌رود. متاآمفتامین قوی‌تر و تولید آن نیز ساده‌تر است؛ در زمان جنگ جهانی دوم برای اولین بار در ژاپن ساخته شده و برای آماده ساختن سربازها برای جنگ، رفع خستگی و گرسنگی آن‌ها به‌کار می‌رفت. پس از آن دوران، انواع مختلف متاآمفتامین‌ ساخته و روانه بازار مواد گردید. شیشه یا کریستال یک ماده محرک بسیار قوی است؛ همان‌طور که از نام آن مشخص است یک پودر کریستالی مانند خرده شیشه است که سفید، بی‌بو و تلخ‌مزه بوده و به آسانی در آب یا الکل قابل حل است. در این حالت برای تزریق از آن استفاده می‌شود.

سلام دوستان فهیمه هستم همسفر

دستور جلسه: تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان با متد دی اس تی
بیماری‌ها به خاطر اختلالات در ژن ها به وجود می‌آیند؛ مثلا سرطان سینه، بعضی از ژن‌ها از تنظیم خارج می‌شوند و اگر ژن‌ها را تنظیم کنیم بیماری درمان می‌شود. درافرادی که شیشه مصرف می‌کنند هم، یک ژن نیست؛ بلکه ژن‌های مختلفی در آن دخیل هستند.

جناب مهندس و همکارانشان یک آزمایشی را انجام دادند که در این آزمایش ۵ گروه مخدر، تریاک، هروئین، آمفتامین، فنتالین را بررسی کردند. همه آزمایش‌ها خوب بود فقط اینکه در آزمایش فنتالین، موش ها مردند.چون فنتالین یک مسکن خیلی قوی هستش چندین برابر از مورفین قوی‌تر است؛ حتی برای بعضی از انسان ها که حساسیت داشته باشند باعث مرگ می‌شود.(مثل پنی‌سیلین که قبل از استفاده، باید تست کنیم) فنتالین در آمریکا مصرف می‌شود و راه درمان هم پیدا نشده، شیشه هم از همین قماشه(آمفتامین) ولی مثل فنتالین نیست.

خوشبختانه درکنگره ۶۰ همه‌ی مخدرها و حتی شیشه را هم می‌توانند با اپیوم تینکچر و متد  Dst به درمان برسانند. نتیجه می‌گیریم که در کنگره ۶۰ هر نوع ماده‌ی مخدری که تا حالا ندیده‌ایم و فقط اسمش را شنیده‌ایم  کاملا قابل درمان است.

سلام دوستان افسانه هستم همسفر

شیشه یکی از مخرب‌ترین پر عوارض‌ترین مواد مخدر است که شخص مصرف کننده علاوه بر آسیب‌های جسمی و عوارضی که دچار می‌شود، به خاطر توهمات ناشی از مصرف شیشه به اطرافیان هم آسیب می‌زند. در تمام دنیا با وجود تخصیص بودجه و هزینه‌های فراوان هیچ راه موثری برای درمان شیشه وجود ندارد؛ ولی با روش DST و با داروی اپیوم تینکچر افراد زیادی که مصرف کننده شیشه بودند؛ درمان شدند و باید شکرگزار خداوند بود و سپاسگزار مهندس برای ابداع این روش بی‌نظیر.

سلام دوستان مونا هستم همسفر

شکل ظاهری شیشه شبیه به خردهای نبات یا خرده شیشه است و در کشورهای اروپایی و آمریکا به آن آیس می‌گویند و یک نوع ماده صنعتی است. اولین و مهمترین ماده مخدری است که از آمفتامین به دست آمده است.وقتی شخص آن را مصرف می‌کند دو سه شبانه روز بیدار است و توهم زا و جنون آمیز است و عوارض بسیار خطرناک و سنگینی دارد. شخص حتی، امکان دارد بعد از مصرف آن دست به کارهای خطرناکی بزند؛ مثال خود را از پنجره به بیرون پرت کند یا اشخاص را به شکل حیوان ببیند.‌..و بعد از بین رفتن اثر آن احساس خستگی و کوفتگی کرده و تا حدود ۴۸ ساعت یا بیشتر بخوابد، حالت آن مانند بیهوشی است و پس از بیداری دچار سر درد شدید و حرکات غیر عادی می‌شود و برای این‌که این حالت‌ها بر طرف شوند؛ دوباره شروع به مصرف می‌کنند که هیچ ماده مخدری چنین نیست و درمان آن در کنگره با روش DST و شربت OT امکان پذیر است.
امیدوارم که این اشخاص راه کنگره را پیدا کنند و به حال خوب و خوش برسند.

رابط خبری: همسفر فاطمه، رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم)
عکس، ویراستاری و ارسال: همسفر ناهید، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی آزادشهر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .