English Version
English

مصرف شیشه به هاله انسان آسیب می‌زند

مصرف شیشه به هاله انسان آسیب می‌زند

دهمین جلسه از دوره دهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی اسلامشهر، با استادی راهنمای محترم آقای محمد، نگهبانی مسافر سجاد و دبیری مسافر سجاد با دستورجلسه "تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن به روش DST" و در ادامه اولین سال تولد مسافر میثم، در روز شنبه ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر، خداوند را هزاران بار شاکر هستم که امروز قسمت شد تا در این جایگاه قرار بگیرم جلسه امروز دو بخش می‌باشد بخش اول دستور جلسه، تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن به روش DST و در بخش دوم تولد اولین سال رهایی مسافر میثم. هر مصرف کننده‌ای با هر نوع مواد مخدر وقتی وارد کنگره می‌شود قابل درمان است و راهنما با توجه به پروتکل به او برنامه می‌دهد زمانی که یک مصرف کننده شیشه از دوران مصرف خود می‌گوید انسان نمی‌داند بخندد یا اینکه گریه کند همیشه می‌گویم همسفران انسان‌های صبوری هستند، اما همسفرانی که در کنار یک مصرف کننده شیشه‌ای زندگی می‌کنند به مراتب کار سخت تری دارند، زیرا در کنار انها زندگی کردن بسیار مشکل می‌باشد.
بايد بدانیم مصرف شیشه در سیستم ایمنی بدن تخریب ایجاد می‌کند حافظه را به شدت کند و باعث خشم و پرخاشگری می‌شود و همان‌طور که آقای مهندس فرمودند باعث می‌شود ۱۱ برابر سیگنال‌های عصبی که همان دوپامین می‌باشد تولید و افزایش پیدا کند. یعنی همان فیتیله چراغ را بالا کشیدن و انرژی ذخیره شده بیشتری را مصرف کردن. شیشه روی دندان‌ها اثر می‌گذارد و باعث می‌شود زودتر پوسیده بشوند.
مصرف کنندگان شیشه خواب منظمی ندارند و چند شبانه روز نمی‌خوابند و این بی‌خوابی صدمات بسیاری به آنها می‌زند و به خاطراسیب در هاله چیزهایی را احساس می‌کنند که یک فرد عادی آن را درک نمی‌کند و این توهمات برای او واقعی و برای دیگران غیر منطقی می‌باشد در بیرون از کنگره ۶۰ اعتقاد دارند که درمانی برای شیشه وجود ندارد اما همه ما شاهد هستیم مصرف کنندگانی که با تخریب بالای شیشه می‌آیند و به درمان می‌رسند.
دوستان آغوش کنگره۶۰ برای همه مصرف کنندگان باز است و هر شخصی با هر نوع مصرف ماده مخدر می‌تواند در کنگره به راحتی به درمان برسد. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که مصرف کننده شیشه‌ای وقتی در کنگره سفر خود را آغاز می‌کند باید سفرش را باور کند و الگوها را خوب ببیند و مطمئن باشد که او نیز به درمان می‌رسد خداوند را شکر در کنگره ۶۰ این درمان شدگان را بسیار داریم.

اما بخش دوم دستورجلسه، خدا را شکر که امروز شاهد تولد یکی دیگر از رهجویان خود می‌باشم، بزرگترین پاداشی که یک راهنما می‌گیرد تولد رهجویش ا‌ست و لذت بخش‌ترین لحظه برای راهنما نشستن در جایگاه استادی برای تولدهاست، تولد میثم عزیز و همسفرشان را بسیار به آنها تبریک می‌گویم همچنین به راهنمای همسفرشان سرکار خانم مریم تبریک عرض می‌نمایم وقتی که بنده وارد شعبه اسلامشهر شدم میثم در لژیون آقا مرتضی بود و خیلی خوب سفر می‌کرد من مسئول آزمون بودم و میثم همیشه نمرات بسیار بالایی می‌گرفت و دانایی خوبی داشت اما دانایی باید به دانایی موثر تبدیل شود تا به کار آید و چون این اتفاق برای او نیفتاده بود در ادامه سفرش را خراب کرد و در سفر مجدد به لژیون من آمد اولین چیزی که از او خواستم این بود که باید سقوط آزاد برود و بعد از آن به او گفتم سفر سیگارش را هم باید شروع کند وقتی یک رهجو فرمانبردار است مسیر برای او بسیار آسان می‌شود به همان تعادل که مورد نظر است دست می‌یابد.
میثم یکی از خدمتگزاران بخش سایت در کنگره است که خیلی خوب در این جایگاه خدمت می‌کند، او بسیار به خود و خانواده بدهکار است و باید برای خانواده‌اش جبران نماید کمی غرور کاذب دارد که خود من هم درگیر آن بوده‌ام و باید روی این موضوع کار کند باز هم این تولد را به خود میثم و راهنمای همسفرشان تبریک عرض می‌نمایم. 

 

اعلام سفر مسافر میثم:
سلام دوستان میثم هستم یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی شیشه و هروئین، ۱۲ ماه ۲۰ روز به روش DST با داروی OT سفر کردم راهنما آقای محمد ورزش‌ دارت رهایی ۱۳ ماه و ۲۰ روز،
آرزو می‌کنم همه مسافرانی که بر سر دوراهی مصرف مواد مخدر و درمان مانده‌اند هرچه سریع‌تر راه خود را پیدا کنند، خداوندا شاکر هستم که امروز قسمت شد تا اولین سال رهایی خود را در کنار شما دوستان در شعبه اسلامشهر جشن بگیرم، من سال‌ها مصرف کننده انواع مواد مخدر بودم همه راه‌ها را امتحان کرده بودم ولی هیچ نتیجه‌ای نگرفته بودم حتی زمانی که به کنگره آمدم چون خواسته من به حد اعلایی نرسیده بود در مسیر خود موفق نبودم و زمانی موفق شدم که این را متوجه شدم که باید جهان‌بینی خود را نسبت به مواد مخدر تغییر بدهم، از راهنمای محترمم آقای محمد که زحمات زیادی برای بنده کشیدند بسیار سپاسگزارم، همچنین از همسفرم که بسیار در این مسیر یار و همراه من بود تشکر می‌کنم و از راهنمای ایشان نیز سرکار خانم مریم بابت آموزش‌هایی که به ایشان داده‌اند بسیار سپاسگزارم ممنون از همه شما دوستان که به صحبت‌های من توجه کردید.
تنظیم، ویرایش و ارسال‌: مسافر میثم
عکس: مسافر رضا لژیون سوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .