English Version
English

پایه شیشه متاآمفتامین است

 پایه شیشه متاآمفتامین است

تعدادی از همسفران لژیون شانزدهم با راهنمایی همسفر مریم در مورد دستور جلسه هفتگی: «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن‌ها با روش DST » نوشتند:

سلام دوستان معصومه هستم همسفر 

شیشه برخلاف ماده‌هایی مانند تریاک، هرویین و کوکایین که منبع طبیعی دارند، به صورت مصنوعی در آزمایشگاه تولید می‌شود.

 می‌توان برخی از تخریب‌های شیشه در صورآشکار را از جمله؛ افزایش ضربان قلب، تعریق، تهوع، استفراغ، گشاد شدن مردمک چشم و قرمز شدن چشم‌ها اشاره کرد و هم‌چنین بر روی روان فرد مصرف‌کننده مانند؛ بدبین شدن با اطرافیان که دائما فکر می‌کند تحت تعقیب است، یا دیگران قصد آزار او را دارند و توهم هم یکی دیگر از تخریب‌های شیشه است که بارها شنیده‌ایم که افراد خانواده‌ خود را به قتل می‌رسانند.

ما در کنگره به این نتیجه رسیده‌ایم که اعتیاد یعنی مواد خارجی جایگزین مواد شبه‌افیونی بدن شده است و ما با دانستن صورت‌مسئله‌ی اعتیاد و ابداع روش DST تمام مخدر‌هایی را که اعتیاد‌آور هستند، در کنگره درمان کرده‌ایم.

سلام دوستان محترم هستم همسفر  

سخت‌ترین درمان در کنگره تریاک خوراکی است، چون از انواع آلکالوئیدها تشکیل شده است و بالعکس یکی از آسان‌ترین درمان‌ها درمان شیشه است.

پروسه درمان در سلول‌های بدن شخص است که سیستم‌ایکس باز‌سازی می‌شود.

شیشه، حشیش و الکل به دلیل اینکه پایه آن‌ها تک‌ماده‌ای است، درمان‌شان خیلی راحت است، ولی خارج از کنگره چون راه درمان اصولی را نمی‌دانند و اطلاعات‌شان کم است، می‌گویند؛ این مواد درمان ندارند. پایه شیشه متاآمفتامین است که قبل از جنگ جهانی دوم به‌ صورت دارو به سربازان داده می‌شد.

از عوارض شیشه می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ که روی سلول‌های مغز اثر می‌گذارد و میزان دوپامین و همین‌طور سروتونین را در مغز ۱۱ برابر افزایش می‌دهد، به همین جهت می‌گویند محرک است.

سلام دوستان سمانه هستم همسفر 

یکی از انواع موادمخدر که امروزه از مواد پرمصرف است؛ آیس، شیشه یا کریستال است که از نظر شکل ظاهری شبیه خرده شیشه یا تکه‌های کوچک یخ اما بیشتر به صورت دانه‌های ریز است.

این ماده در اروپا بیشتر به نام آیس شناخته می‌شود. 

شابو هم شباهت‌هایی با این ماده دارد که در زمان جنگ جهانی دوم به عنوان یک داروی ضد‌افسردگی برای سربازان یا نیروهایی که چندین شبانه روز نبرد داشتند و فرصت استراحت نداشتند، برای بالا بردن سطح انرژی آن‌ها استفاده می‌شد. بعد از گذشت مدت‌ها و مشخص شدن عوارض خطرناک این ماده قرص اکستازی مورد مصرف قرار گرفت که در کشور ما هم در سال‌های اول افزایش یافت، اما در حال حاضر خوشبختانه به شدت کاهش یافته است.

بعد از کنار رفتن اکستازی ماده‌مخدر شیشه به عنوان یک ماده پرخطر و پرمصرف شناخته شد.

سلام دوستان مهری هستم همسفر 

ماده محرک شیشه از متا‌آمفتامین تهیه شده است، این ماده در سال 1986 در آلمان اختراع شد که برای لاغری و کنترل خواب استفاده می‌شد و در سال 82 وارد ایران شد، ابتدا به جای داروی لاغری مورد استفاده قرار گرفت، این ماده بسیار توهم‌زا است‌. 

برای درمان این تخریب‌ها هم بهترین دارو OT است که با متد DST باید مورد استفاده قرار بگیرد و در کنگره 60 برای به درمان رساندن، جسم فرد مصرف‌کننده نیاز به مدت حداقل 10 ماه سفر و استفاده از داروی OT است، در این مدت با آموزش‌های جهان‌بینی روح و روان خود را از تخریب‌های این مواد پاک‌سازی کند.

ویرایش متن: همسفر فاطمه، رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون یازدهم)

ارسال مطلب: همسفر الهام، رهجوی راهنما همسفر رویا (لژیون هشتم)

همسفران نمایندگی فردوسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .