English Version
English

مشارکت مکتوب- تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST

مشارکت مکتوب- تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST

همسفر جمیله
شیشه یک ماده بسیار خطرناک است که بعد از یک‌مدت مصرف، به فرد حالت جنون و توهم دست می‌دهد. متأسفانه تخریب شیشه به‌حدی است که اگر مدام مصرف شود، به اندازه‌ چندین سال مصرف مواد مخدر سنتی تخریب ایجاد می‌کند. خوشبختانه با درایت و زحمات آقای مهندس دژاکام راه‌حل درمان شیشه در کنگره۶۰ به روش DST و داروی OT کشف شده است و خدا را هزاران بار شکر که هزاران نفر با این روش به درمان قطعی رسیده‌اند.

شیشه ماده‌ای صنعتی و شيميايي است و با مصرف آن ترشح دوپامین در مغز ۱۱برابر افزایش پیدا می‌کند و باعث اختلال در رفتار می‌شود. به قول آقای مهندس، شیشه آن چیزی نیست که در دسته مواد مخدر جای گیرد، بلکه چیزی است که در دسته مواد مخرب و جنایی جای می‌گیرد. مهم‌ترین عوارضی که با مصرف طولانی‌مدت شیشه به‌وجود می‌آید، اختلال در عملکرد دریچه پروستات است و معمولاً در بیشترین موارد ادرار و اسپرم باهم دفع می‌شوند و به کبد آسیب می‌رساند همچنین باعث عفونت دستگاه گوارش و جوش‌های صورت می‌شود.

خدا را شاکرم که آقای مهندس به صورت‌مسئله‌ اعتیاد پی‌بردند و با پشتکار بسیار عالی، آموزش‌های درست و با روش DST، جوان‌های بسیاری را از دام هر نوع مواد مخدر از جمله شیشه نجات می‌دهند و باعث رهایی و آرامش خانواده‌های بسیاری می‌شوند.

همسفر مریم
شیشه یکی از خطرناک‌ترین مواد مخدّر می‌باشد. از نظر ظاهری و فیزیکی، شفاف، بی‌رنگ، بی‌‌بو و قابل حل در مایعات است. مهم‌ترین ترکیب این ماده، آمفتامین است. سابقه تولید و مصرف آمفتامین به زمان قبل از جنگ‌ جهانی‌ دوّم بر‌می‌گردد که به عنوان یک دارو، برای بالا بردن سطح انرژی و بیدار نگه‌ داشتن سربازان در جنگ استفاده می‌شد. اوّلین ماده مخدّری که از آمفتامین به‌دست آمد، قرص اکستازی بود.

شیشه به‌طور مستقیم روی مغز اثر می‌گذارد و میزان دوپامین مغز را ۱۱برابر بالا می‌برد؛ درصورتی‌که ماده مخدّرِ تریاک تا ۴برابر میزان دوپامین مغز را بالا می‌برد. همین امر موجب می‌شود فرد، مدّت زمان کوتاهی انرژی داشته باشد و دوباره احتیاج به مصرف مجدّد دارد.

مشخصات ظاهری فردی که مصرف‌کننده شیشه است؛ خشکی دهان، سردرد، فشارخون بالا، تعریق و حتّی سکته مغزی می‌باشد. مصرف‌کننده شیشه، دچار عوارض روانی؛ مثل توّهم و شخصیّت دوقطبی می‌شود. آن‌ها همیشه فکر می‌کنند، حشره‌ای زیر پوست‌شان وجود دارد و با چاقو پوست خود را زخم می‌کنند. پروستات این افراد مختل می‌شود و همراه با ادرار، اسپرم دفع می‌شود.

آقای مهندس می‌فرمایند: بیشترین تخریب شیشه، روی ذهن و روان افراد مصرف‌کننده این مادّه مخرب است؛ در نتیجه باعث شک و بدبینی نسبت به اطرافیان می‌شوند. همیشه فکر می‌کنند افرادی در حال توطئه برای آن‌ها هستند و از هیچ‌کس ترس و واهمه‌ای ندارند؛ حتّی از درگیری با پلیس هم ترس و واهمه‌ای ندارند. ایشان این افراد را مصرف‌کننده‌های شاخ‌دار یا زهر‌دار معرّفی کرده‌ و می‌گویند: شیشه نه محرّک و نه مخدّر است بلکه ماده‌ای مخرّب است.

زندگی با این افراد، بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. آن‌ها توهّم شنیداری و دیداری دارند و همه را در حال خیانت و رابطه نامشروع می‌بینند و فرزندان آن‌ها برای هر کاری که انجام می‌دهند باید دلیل بیاورند.

کشف متد DST  و درمان این افراد، توسط این روش، به بازگرداندن این افراد به خانواده و جامعه کمک بسیار بزرگی کرده است؛ پس منِ همسفر، باید در کنار مسافرم، روی صندلی‌‌های کنگره۶۰ نشسته و با بالا‌ بردن آگاهي و دانستن صورت‌مسئله اعتیاد بتوانم شرایط مسافرم را درک کنم و آرامش را به زندگی خود و فرزندانم برگردانم.

آقای مهندس دلیل اعتیاد افراد را مجرّد بودن، بی‌کاری و یا داشتن مشکلاتی از این نوع نمی‌دانند.

ایشان چندسال پیش، متذکّر شدند که در آینده با سونامی مصرف‌کنندگان شیشه مواجه می‌شویم و تأکید کردند اگر من به‌جای مسئولین کشور بودم ستاد بحران شیشه را تشکیل می‌دادم؛ چون جامعه با چند‌هزار نفر افراد دو‌قطبی، شکّاک و بسیار خطرناک مواجه خواهد شد.

من در کنگره با واژه درمان به جای ترک، آشنا شده و دانستم درمان، بالاتر از ترک و تعادل، بالاتر از درمان است.
در آخر، راه روشنی‌بخش کنگره۶۰ را برای همه افراد آرزو می‌کنم.

همسفر لیلا
مواد مخدر در پایه و اساس به عنوان یک درمان دارویی به شمار می‌روند؛ اما زمانی که با تغییر ماهیت مواد، ترکیب نادرست و مصرف بی‌مورد و بیش‌ازاندازه همراه باشد، خطرات جبران‌ناپذیری به‌همراه خواهد داشت.

ماده مخدر صنعتی شیشه به‌عنوان یک سونامی بزرگ و محرک قوی و خطرناک باعث افزایش چندین برابری دوپامین مغز شده و عملکرد وحشتناکی در رفتار فرد به‌دنبال دارد. قتل و حبس‌ کردن عزیزان، توهم، پرش از ارتفاع و رفتارهای غیر عقلانی دیگر از عواقب مصرف شیشه خواهد بود. مصرف شیشه به‌ دلیل درگیری جسمی و روانی راه درمان سختی را طلب می‌کند که می‌توان از بهترین روش درمانی DST، مصرف شیشه را قطع و با جایگزینی و مصرف صحیح شربت OT درمان را  آغاز کرد تا جسم فرد مصرف‌کننده به تدریج با دارو سازگاری پیدا کرده و عملیات کاهش مصرف آغاز شود.

با این روش ابداعی مهندس دژاکام نه تنها جسم و روان تخریب شده فرد، درمان خواهد شد بلکه به تجربه شخصی خودم در زندگی با فرد مصرف‌کننده شیشه تمامی حس‌ها و هیجانات که بسته شده و به پایان رسیده بودند با عشقی پایدارتر و احساسی ناب‌تر بیدار شده و کانون خانواده را گرم خواهد کرد.


گردآوری: رابط خبری همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فهیمه (لژیون سوم)
ویرایش: همسفر زهرا، همسفر عطیه و همسفر لیلا رهجویان راهنما همسفر فهیمه (لژیون سوم)
ارسال: راهنمای تازه‌واردین همسفر افضل

همسفران نمایندگی وکیلی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .