English Version
English

شیشه مانند بمب اتم است

شیشه  مانند بمب اتم  است

جلسۀ سوم از دورۀ پنجم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران نمایندگی پرند، با استادی راهنمای محترم مسافر محمد، نگهبانی مسافرجعفر و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه‌ "تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST" شنبه 16تیر ماه 1403 ساعت 17:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم مسافر.

خداوند را شاکر هستم که در این جلسه حضور دارم از نگهبان جلسه و لژیون مرزبانی و ایجنت محترم تشکر می‌کنم که این فرصت را به بنده داده‌اند تا در این جایگاه قرار بگیرم خدمت کنم و آموزش بگیرم و اما در مورد دستور جلسه، جناب آقای مهندس می‌فرمایند ما اگر تمامی مواد مخدر را مواد منفجره یا فشنگ در نظر بگیریم شیشه بمب اتم محسوب می‌شود و با هرجا برخورد کند آن را از بین می‌برد.

من هم مصرف کننده شیشه بودم و در 2 بیمارستان کار می‌کردم و در اثر فشار زیاد کار رو آوردم به مواد مخدر و روز اول که مصرف کردم خیلی به من انرژی می‌داد و یک‌جا بند نمی‌شدم و چند روز نمی‌خوابیدم و پیش خودم می‌گفتم این که توهم ندارد و خیلی هم خوب است و تند تند کار می‌کردم و چون تپش قلب می‌گرفتم یک قرص مصرف می‌کردم تا ضربان قلبم را پایین بیاورم و نمی‌گذاشتم زیاد فشار بهم بیاید تا اینکه چند سال اول گذشت و توهم‌ها شروع شد.

یکی از تخریب‌های شیشه توهم آن است بطوری که ساعت‌ها به یکجا خیره می‌شدم و انسان‌ها را نگاه می‌کردم و فکر می‌کردم همه آن‌ها بخاطر من ایستاده‌‎اند و در حال تماشای من هستن و به همه بد‌بین بودم.

یکی از تخریب‌های شیشه اختلال در دریچه پروستات است، وقتی فرد مصرف کننده به سرویس بهداشتی می‌رود بجای دفع ادرار، اسپرم دفع می‌کند.

اختلال دیگری که شیشه دارد این است که پوست را خراب می‌کند و باعث آن می‌شود که انسان جوش‌های بدی بزند و اختلال دیگر هم فشار دادن دندان‌ها بهم بود، وقتی بر روی چیزی تمرکز می‌کردیم دندان‌ها را روی هم فشار می‌دادم و این باعث می‌شد دندان‌ها در لثه خورد شود من سالیان سال دندان‌هایم درد می‌کرد و جرأت نمی‌کردم بروم دندان‌پزشکی و کلا یک‌بار به دندان‌پزشکی رفتم و چون دندان‌هایم در لثه خورد شده بود درد بسیار زیادی را چند هفته تحمل کردم و در این مدت انواع انتی‌بیوتیک‌ها را مصرف کردم تا درد بنده را آرام کند و این باعث شد سالیان سال به دندانپزشکی نروم.

از همه شما ممنون هستم که به صحبت‌های من توجه کردید.

تایپ و بارگذاری: مسافر هادی از لژیون یکم
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .