English Version
English

شیشه، فرماندهی انسان را به دست می‌گیرد

 شیشه، فرماندهی انسان را به دست می‌گیرد

جلسه چهارم از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی امام قلی خان، با استادی همسفر فاطمه با دستور جلسه «تخریبهای شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» در روز شنبه شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.


خلاصه سخنان استاد:

آیا تابه‌حال فکر کردید که چرا اعتیاد منشأ تمام ضد ارزش‌هاست؟! یا اینکه چرا اعتیاد بدترین بیماری دنیاست و بزرگ‌ترین پزشکان دنیا از درمان آن عاجز هستند؟! راه‌های ترک فراوانی است؛ ولی قطعی نیستند، همیشه وقتی افرادی را در میان جامعه یا دوستان خود می‌دیدم که از حالت طبیعی برخوردار نبودند و از نظر ظاهری و رفتاری با بقیه فرق داشتند در درون خود می‌گفتم که حتماً دیوانه است که چنین حرکاتی از او سر می‌زند.

چنین افرادی از مواد بسیار مخرب و خطرناکی به نام شیشه یا مت‌آمفتامین استفاده می‌کنند که آنها را به عمق تاریکی‌ها فرومی‌برد و بسیار تخریب‌های فراوانی به همراه دارد به همین علت از خود بیخود می‌شوند و به‌راحتی با چاقو یا هر ابزار دیگری نزدیک‌ترین افراد خانواده‌شان را به قتل می‌رسانند و بعد از انجام این عمل متوجه می‌شوند که چه کاری کرده‌اند.

ماده مخدر شیشه، فرماندهی انسان را به دست می‌گیرد، درون فرد را یخ‌زده می‌کند به‌طوری‌که قدرت تشخیص را از او می‌گیرد؛  کاری که سرما می‌کند حرکت و حس را از انسان باز پس می‌گیرد؛ بنابراین در کنگره ۶۰ کار بزرگی انجام می‌گیرد، فردی که شیشه مصرف می‌کند به کنگره مراجعه می‌کند و خواسته دارد که روح و جسم و نفس یخ‌زدهٔ خود را درمان کند و از اعماق تاریکی‌ها به سمت روشنایی‌ها حرکت کند تا به کمال و آرامش برسد پس با روش DST  و با به تعادل رساندن جسم،  روان و جهان‌بینی به درمان می‌رسد.

مت‌آمفتامین یا شیشه ماده محرک شبیه کوکائین است که از گیاه کوکا گرفته شده اما کاملاً توسط انسان ساخته می‌شود و یک ماده مصنوعی است، این ماده مخدر را معمولاً به شکل گرد یا تکه‌های بلوری یا به شکل قرص درست می‌کنند و به‌صورت استنشاقی، خوراکی، کشیدنی و یا تزریقی استفاده می‌کنند. شیشه ماده‌ای است شیمیایی که به گروه مخدرهای محرک تعلق دارد و روند طبیعی دستگاه عصبی را سرعت می‌بخشد و مصرف درازمدت این مخدر باعث بروز یک سری بیماری‌ها مثل بیماری‌های دهان و دندان که در این میان دندان‌ها فاسد شده و از بین می‌روند، انقباض سرخرگ‌ها و سیاهرگ‌ها و فشارخون بالا،  افزایش دمای بدن و اختلالات روان‌پریشی و توهم از عوارض شیشه است.

مت‌آمفتامین بعد از گذشت ۱۲ ساعت در نیمی از بدن تجزیه شده و از طریق راه‌های دفعی بدن مانند تعریق و ادرار یا مدفوع از بدن خارج می‌شود؛ ولی راه اصلی خارج‌شدن شیشه از بدن از راه ترشح کلیوی یا همان ادرار است؛ بدن انسان خودکار دارای محرک‌های طبیعی است و چرخهٔ زیستی ما را کنترل می‌کند، وقتی فردی شیشه مصرف می‌کند در او حس افزایش آدرنالین ایجاد شده و فرد احساس می‌کند که انرژی زیادی و سرعت عمل بالایی دارد در این صورت مغز مواد شیمیایی زیادی ترشح می‌کند.

در همه جای دنیا نظر به این دارند که مصرف شیشه و تخریب‌های آن درمان ندارد و فقط می‌توان آن را با متادون کنترل کرد؛ ولی در کنگره ۶۰ به همت جناب مهندس و روش ابداعی DST شیشه هم درمان می‌شود که با استفاده از داروی اوپیوم و یا همان شربت OT فرد خواستار درمان و رهایی در مدت‌زمان 11 ماه به درمان می‌رسد و سند آن هم افرادی هستند که با مصرف شیشه وارد کنگره شدند و امروز در سلامت کامل بدون هیچ اثری از اعتیاد به شیشه به زندگی خود ادامه می‌دهند.

از قدرت مطلق به‌خاطر وجود جناب مهندس و روش ابداعی DST و باز کردن قفل اعتیاد برای تمام افراد خواهان درمان سپاسگزارم و از تمام افرادی که برای اهداف کنگره 60 تلاش و کوشش می‌کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم افرادی که با مصرف شیشه و یا هر نوع ماده مخدری بهترین لحظات زندگی خود و اطرافیانشان را به سمت تاریکی سوق می دهند با ورود خودشان به کنگره طعم زیبای زندگی و حس باهم بودن و امیدواری و دوست داشتن را به خود و خانوادهایشان هدیه کنند و از بودنشان در این هستی لذت ببرند چرا که فردی که اعتیاد دارد اعتیاد او با مرگ هم از بین نمی رود .

نویسنده: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر لیلا (لژیون هفتم)

عکاس : همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون پانزدهم)

ویراستاری و ارسال : همسفر مهلا رهجوی راهنما همسفر فاطمه( لژیون ششم)

همسفران نمایندگی امام قلی‌خان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .