English Version
English

شیشه یک ماده مخدر بسیار قوی و خطرناک هست

شیشه یک ماده مخدر بسیار قوی و خطرناک هست

جلسه اول از دوره اول کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی بیرجند به استادی ایجنت گروه خانواده همسفر معصومه با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدر‌های جدید و درمان آن با متد DST» روز شنبه شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان معصومه هستم یک همسفر؛
از دیدگاه کنگره ۶۰، شیشه یک ماده مخدر بسیار قوی و خطرناک هست و اعتیاد آن در مقایسه با مواد مخدر شناخته شده نظیر تریاک و هروئین بسیار سنگین‌تر و خطرناک‌تر است. شیشه به تبلیغ این‌که اعتیاد ندارد و برای ترکِ هروئین و تریاک مؤثر است وارد بازار شد.
مصرف شیشه باعث یازده برابر شدن سطح دوپامین در مغز می‌شود و این حالت چون افزایش پیدا می‌کند شخص دچار توهم می‌شود و توهم برای شخصی که شیشه مصرف می‌کند واقعیت دارد ولی شاید اشخاصی که مصرف کننده نیستند برای آن‌ها خنده‌دار باشد. نشئگی حاصل از شیشه تقریباً شبیه هیچ ماده مخدر دیگری نیست، عوارض مصرف شیشه بسیار خطرناک و سنگین است.
مصرف‌کنندگان شیشه در ابتدای دوره مصرف پس از استفاده، گاه تا دو شبانه روز نمی‌خوابند. پس از بین رفتن اثر این ماده، شخص احساس خستگی و کوفتگی می‌کند که ممکن است حدود ۴۸ ساعت یا بیشتر  به صورت پیوسته بخوابد؛ خوابی که شبیه به بیهوشی است و پس از بیداری سردردهای شدید، بی‌قراری، لرزش و حرکات غیرعادی اعضای بدن مثل دست و سر از حالات آن است. مهم‌ترین عوارض شیشه اختلال در عملکرد دریچه پروستات است. آسیب‌های کبدی و جوش‌های صورت، تضعیف قوای جنسی، بوی بد دهان، خرد شدن دندان‌ها و بوی بد ادرار‌ از دیگر عوارض این ماده مخدر می‌باشد.
در سی‌دی کابوس آقای مهندس بسیار زیبا راجع به توهمات شیشه صحبت کرده‌اند؛ ما دارای صور پنهان و آشکار می‌باشیم که فرد مصرف‌کننده پس از مصرف شیشه جسم  خود را ترک می‌کند و فرد بعد از ایجاد تخریباتِ خود، ادعا می‌کند که او تخریبات را به وجود نیاورده است.
خدا را شکر می‌کنیم که در کنگره ۶۰ مصرف‌کنندگان شیشه زیادی به درمان قطعی رسیده‌اند و سپاس‌گزار جناب آقای مهندس و خانواده محترم ایشان هستیم که با روش DST آرامش را به تمام خانواده‌هایی که درگیر مسئله اعتیاد بودند برگرداندند.

نویسنده: ایجنت گروه خانواده همسفر معصومه

ویرایش: رابط خبری همسفر مهناز رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون دوم)

ارسال: همسفر مریم مرزبان خبری

همسفران نمایندگی بیرجند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .