English Version
English

درمان حتمی شیشه در کنگره ۶۰

درمان حتمی شیشه در کنگره ۶۰

جلسه دوازدهم از دوره دوم کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران ويليام وایت با دستور جلسه «تخریبهای شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» به استادی راهنمای ویلیام وایت همسفر معصومه روز شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سخنان استاد

شیشه یک ماده محرک و مخرب است و مهم‌ترین ترکیب شیشه آمفتامین است. طبق وادی یازدهم خطرناک‌ترین و مهلک‌ترین مواد خمر صنعتی که در آزمایشگاه علمی تولید شده و برای بشریت چیزی به جز قتل جنایت و فساد را به همراه ندارد. کسی که شیشه مصرف می‌کند؛ باعث می‌شود از سدخونی مغز او عبور و دوپامین مغز یازده برابر افزایش پیدا کند؛ فرد دچار اسکیزوفرنی و دچار توهم می‌شود. یک سال مصرف شیشه به اندازه ۲۰ سال مصرف تریاک تخریب دارد؛ زیرا انرژی نهفته شده و ذخیره شده جسم را در زمان کم تخلیه می‌کند. خود شیشه از خود انرژی ندارد و انرژی‌های ذخیره بدن را آزاد می‌کند؛ بعد تهی و خالی از انرژی می‌شوند و به فرد حالت افسردگی و ناامیدی می‌دهد.

استاد امین در سی‌دی «ناامیدی» می‌فرمایند: «ناامیدی احساس را در انسان کور می‌کند»؛ ناامیدی بار غم و اندوه است و مثل چاهی است که درونش نه نوری است نه هوا، باعث می‌شود که انسان را از پا درآورد. گاهی اوقات آن‌قدر انسان‌ها را احاطه می‌کند که دست به خودکشی می‌زنند. تمام دنیا بر این باور هستند که شیشه هیچ درمانی ندارد؛ اما کنگره ۶۰ نه تنها برای شیشه بلکه بقیه مواد مخدر و محرک از جمله هروئین، تریاک، متادون، مشروبات الکلی، حشیش و غیره درمان صددرصدی دارد. کسانی که به درمان اعتیاد اعتقاد و باوری ندارند به خاطر این است که صورت مسئله اعتیاد را نمی‌دانند.

در کنگره ۶۰ یک مثلث درمان داریم که متشکل شده از سه ضلع جسم،  روان و جهان‌بینی. زمانی‌که فرد مصرف‌کننده مواد مصرف می‌کند؛ اولین چیزی که به آن آسیب زده می‌شود سیستم ایکس است. در کنگره ۶۰ بر این باور هستند زمانی‌که فردی مواد مخدر بیرونی را جایگزین مواد درونی بدن می‌کند؛ اولین آسیب به جسم زده می‌شود. جسم که سالم نباشد؛ روان هم نامتعادل می‌شود و در ادامه روی جهان‌بینی هم تأثیر منفی می‌گذارد. کسی که مصرف‌کننده مواد است کم‌کم یک رفتار افیونی پیدا می‌کند و نمی‌تواند به طور طبیعی به زندگی خودش ادامه دهد.

در مورد دستور جلسه شیشه برای این صحبت می‌کنیم که درمان آن در کنگره ۶۰ حتمی است و این یک موهبت الهی است. باید اول شاکر خداوند، قدردان زحمات بنیان کنگره ۶۰ و تمام خدمتگزاران باشیم. از آنچه که خداوند به ما داده بی‌تفاوت رد نشویم و از این رحمت خداوند به دیگران هم ببخشیم. متد کنگره‌ ۶۰ نه تنها برای درمان مواد مخدر و محرک مؤثر است؛ بلکه برای درمان خیلی از بیماری‌ها و درمان نیکوتین نیز موثر است.

درمان نیکوتین هم مانند مواد مخدر به روش DST و با آدامس خوراکی نیکوتین درمان می‌شود. مصرف سیگار و قلیان هم مثل مواد مخدر ممکن است در اوایل به خاطر لذت‌های کاذب و حال خوش برای فرد خوشایند باشد؛ ولی مانند مواد مخدر به مرور زمان نیکوتین دریافتی از سطح خونی مغز عبور می‌کند و جایگزین ماده‌ای شبیه نیکوتین در مغز به نام نیکوتین‌امید می‌شود. کم‌کم چشمه نیکوتین طبیعی بدن خشک و فرد مجبور است نیکوتین بیرونی وارد بدن کند. سیگار هم باید مثل اعتیاد در سه قسمت جسم، روان و جهان‌بینی درمان صورت گیرد. به قول جناب مهندس دژاکام: «اگر یک درخت را در نظر بگیریم ریشه آن درخت، جهان‌بینی است که مهم‌ترین قسمت درخت است». ریشه درخت یعنی تفکرات فرد، دیدگاه فرد و اعتقادات فرد. تنه درخت مانند جسم انسان و شاخ و برگ درخت روان او. میوه‌های آن درخت شخصیت انسان است؛ بنابراین برای درمان اول باید ریشه درخت درمان شود.

رابط خبری: راهنمای ویلیام وایت همسفر معصومه، نمایندگی گوجان
ویراستاری و ارسال: مسافر نیکوتین زهرا رهجوی راهنمای ویلیام وایت همسفر مریم، نمایندگی سلمان فارسی
گروه همسفران ویلیام وایت کنگره ۶۰

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .