English Version
English

مصرف شیشه و تغییر جایگاه حواس

مصرف شیشه و تغییر جایگاه حواس

هفتمین جلسه از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران نمایندگی پاکدشت با استادی راهنما همسفر بهاره با دستور جلسه"تخریب‌های شیشه و مخدر‌های جدید و درمان آن با متد DST"در تاریخ شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم. شیشه نوعی مت آمفتامین کریستال است و یک نسخه بسیار قوی و خطرناک از مت آمفتامین محسوب می‌شود، این ماده مخدر بسیار اعتیادآور است و معمولاً به صورت دودی یا تزریقی استفاده می‌شود.

دی مت آمفتامین هیدروکلرید یا در اصطلاح شیشه، یک ماده مصنوعی ترکیبی قوی و بسیار اعتیادآور و محرک است. بیشتر مصرف کنندگان شیشه از ۱۸ تا ۳۵ سال سن دارند و یکی از دروغ‌هایی که افراد معتاد به این ماده مخدر در ابتدا می‌شنوند این است که این ماده یک محرک است و هیچ‌گونه اعتیادی ندارد. این ماده در داروهای لاغری غیر مجاز دست ساز استفاده می‌شود و بسیار اعتیاد آور است.

حالتی که شیشه در فرد مصرف کننده ایجاد می‌کند شبیه به حالت انسان در زمان اعتیاد به اکستازی است. استفاده‌ این ماده بسته به میزان مصرف و مدت مصرف می‌تواند تمام زندگی فرد را تحت تأثیر قرار دهد، طوریکه زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، روانی، روابط و سلامت جسمی فرد را به طور کامل بهم بریزد و کم‌کم از بین ببرد. از آنجایی که مصرف شیشه مانند سایر موادمخدر باعث آزاد سازی دوپامین می‌شود در ابتدا یک حالت سرخوشی و اعتماد به نفس بالا به فرد دست می‌دهد که البته این مورد کاملأ موقتی است و در طولانی مدت جای خود را با بدخلقی، افسردگی و در زمان طولانی مدت باعث اختلالات حرکتی مانند پارکینسون می‌شود.

شیشه، قوی‌ترین نوع مت‌ آمفتامین است که با نام‌هایی مانند: کرانک، آیس و مت در بین جوانان شناخته شده است و قرص‌های شادی بخش یا اکستازی یکی از این مواد است. شیشه نام غیر علمی و رایجی است که به ترکیبات حاصل از ماده‌ صنعتی با نام علمی آمفتامین‌ها گفته می‌شود که محرکی بسیار قوی است و نخستین بار بطور مصنوعی ساخته شده است.

سابقه شيشه بر می‌گردد به جنگ جهانی دوم كه در جنگ سربازان و درجه داران استفاده می‌كردند تا سرخوش باشند، كمتر بخوابند و بيشتر بجنگند و حالا هم عده‌ای می‌گويند ساخت ژاپن و بعضی ديگر معتقدند در آلمان ساخته شده است، به هر حال از جلبلگ دريایی بدست آمده است. تخریب‌های شيشه به صورت آشكار و پنهان است از تخریب‌های آشكار شیشه می‌توان به اختلال در غده پروستات، همزمانی خروج ادرار و اسپرم، كوچك شدن بيضه، بوی بد ادرار، آسيب كبدی و خرد شدن دندان‌ها اشاره کرد و اما تخریب‌های پنهان؛ حس تهاجم، توهم، بد ببينی، پرخاشگری و ... است. كسانی‌كه شيشه را اولين بار مصرف می كنند بستگی دارد چه فازی بگيرند و برای هر كس يك فاز دارد، بعضی‌ها فاز معنوی می‌گيرند، بعضی هم شايد ساعت‌ها به يك نقطه تمركز نمايند و حرفی نزنند، شيشه جايگاه حواس را تغيير می‌دهد و وقتی می‌گويند كه ما درست می‌گوئيم بايد تأييد كرد چون او چيزهايی را می‌بيند به واسطه همان تغيير حواس كه از نظر ما غير واقعی است، ما نبايد هنگام برخورد با آن‌ها در مقابلشان قرار بگيريم.

کنگره۶۰ مصرف انواع مخدر را درمان می‌کند از جمله شیشه و همه با روش DST به درمان قطعی می‌رسند. در صورتی‌که هیچ کجای دنیا اعتقاد به درمان شیشه ندارد. خدا را شکر به همت آقای مهندس دژاکام که به صورت مسئله اعتیاد پی بردند، جوان‌های بسیاری از دام هر نوع ماده مخدر از جمله شیشه نجات یافتند و باعث رهایی و آرامش خانواده‌های زیادی شدند و درمان از طریق DST برای هر نوع ماده مخدر را ممکن ساختند.

نویسنده: راهنما همسفر بهاره (لژیون چهارم)

ویرایش: همسفر شهلا رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون هفتم)

ویراستاری و ارسال: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون دهم)

همسفران نمایندگی پاکدشت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .