English Version
English

خواب نامرتب و بی‌اشتهایی

خواب نامرتب و بی‌اشتهایی

شیشه مخدر فوق‌العاده توهم‌زا و خطرناکی است. از آن‌جایی که مسافر من مصرف شیشه داشت؛ من با تخریب‌های این مواد آشنایی دارم. شیشه علاوه‌بر این‌که توهم‌زا است؛ هم‌چنین احساس لذت، انرژی کاذب و زود گذری به فرد می‌دهد که باعث می‌شود انرژی و نیروی چند سال، در چند روز یا ساعت مصرف شود؛ فرد قادر به انجام کارهای سنگین و زیادی است که باعث می‌شود در آینده مشکلات زیادی به وجود بیاورد. مسافر من با مصرف این مواد تمام سیستم بدنش به‌هم می‌ریخت و خواب نامرتب داشت؛ شب‌ها گاهی اوقات تا صبح بیدار می‌ماند و با مصرف شیشه اشتها و میل به غذا را از دست داده‌بود؛ همین باعث لاغری ایشان می‌شد. مصرف شیشه و مخدرهای جدید از نظر ذهنی باعث می‌شود فرد به تمام آدم‌های اطراف خود مشکوک و به آن‌ها تهمت بزند؛ با مصرف طولانی مدت این مواد فرد اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد و از جمع مهمانی و دورهمی‌ خانوادگی فراری می‌شود.

در روش «DST» می‌دانیم؛ یک مصرف‌کننده به تدریج و آرام‌آرام مواد مخدر مصرف کرده تا به یک مصرف‌کننده تبدیل شده‌است؛ پس نمی‌تواند یک‌مرتبه مواد مخدر خود را قطع کند؛ باید همان‌گونه به آرامی با متد DST، پروتکل درمانی درست و داروی مناسب مصرف را صفر کنیم و به درمان کامل برسیم.

ما در هر مشکلی که قرار می‌گیریم؛ راه‌ حل آن را باید پیدا کنیم. جناب مهندس دژاکام راه حل درمان قطعی اعتیاد را پیدا کردند؛ در صورتی که تمام دنیا این نظر را دارند که مصرف شیشه درمان ندارد و تنها می‌توان آن‌ را با متادون نگه‌داشت؛ اما در کنگره ۶۰ مصرف کننده شیشه هم مانند دیگر مواد مخدر به طور کامل درمان می‌شود و به تعادل که فوق درمان است می‌رسند.

آقای مهندس دژاکام در مطالب کنگره بارها تأکید کرده‌اند؛«درمان اعتیاد با درمان سیگار کامل می‌شود». افرادی که در کنگره در حال خدمت هستند؛ باید مصرف سیگار خود را درمان کنند؛ زیرا ماده‌ای بسیار اعتیادآور است. بلافاصله پس از استعمال دود تنباکو یا سیگار، نیکوتین وارد جریان خون شده و ظرف مدت ۱۰ ثانیه به مغز می‌رسد؛ در آنجا با تأثیرگذاری روی مدارهای مغزی و ایجاد دوپامین، باعث به وجود آمدن احساس لذت و نشاط می‌شود. نیکوتین عامل ترشح آدرنالین است. ترشح آدرنالین در بدن موجب افزایش ضربان قلب، افزایش فشارخون، تنفس سریع و کوتاه، افزایش قند خون، کاهش اشتها و در حقیقت محرک سیستم عصبی سمپاتیک در بدن انسان است. از نظر روانی و احساسی نکته‌ قابل توجه این است که یک فرد سیگاری، وقتی سیگار می‌کشد؛ احساس رضایت و آرامش می‌کند؛ اما یک  فرد غیر سیگاری همیشه حس رضایت دارد. نکته دیگر این‌که اگر مصرف سیگار موجب حس آرامش و رضایت بیشتر بود؛ افرادی که روزانه دو یا سه پاکت سیگار می‌کشیدند؛ می‌بایست آرام‌ترین افراد ‌ باشند که به‌ خوبی می‌دانیم این‌گونه نیست و این افراد به‌شدت عصبی و ناراضی هستند.

نویسنده: مسافر نیکوتین رضوان رهجوی راهنمای ویلیام وایت همسفر معصومه، نمایندگی گوجان

رابط خبری: راهنمای ویلیام وایت همسفر معصومه، نمایندگی گوجان
ویراستار و ارسال: راهنمای ویلیام وایت همسفر ندا، نمایندگی صادق قم
گروه همسفران ویلیام وایت کنگره ۶۰

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .