English Version
English

درمان شیشه با روش DST و شربت OT

درمان شیشه با روش DST و شربت OT

جلسه ششم از دوره‌ چهارم کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره‌ ۶۰ نمایندگی یحیی زارع میبد به استادی همسفر مرضیه با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» روز شنبه شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مرضیه هستم یک همسفر؛ خدا را شکر می‌کنم که فرصت  آموزش و   خدمت در این جایگاه نصیب من شد. 

دستور جلسه‌ی این هفته؛ در مورد شیشه و سایر مواد مخدر جدید می‌باشد. می‌توانم با شهامت بگویم که تنها راه درمان قطعی شیشه، در کنگره‌ی ۶۰، به وسیله‌ی روشDST، است که با ورود مسافران به  کنگره، مصرف‌شان کاملاً قطع شده و بعد از گذشت ۱۱ ماه سفر، از نظر جسمی و روانی به تعادل می‌رسند و درمان می‌شوند.

جهان، اعتیاد را یک بیماری مزمن، پیش‌رونده و مرموز می‌داند ولی در کنگره، اعتیاد به انواع و اقسام مواد مخدر، با شربت قابل درمان و پس‌رونده است. دلیل انتخاب شربت اپیوم به عنوان داروی درمان این است که؛ تریاک شامل ۲۵ نوع آلکالوئید مختلف است که حداقل ۱۲ نوع آلکالوئید بسیار قوی دارد و می‌تواند سیستم ضد درد و شبه افیونی بدن را که دچار تخریب شده و از تعادل خارج گردیده، بازسازی کند.

لازم به ذکر است؛ در کنگره، مثلث درمان شامل: جسم، روان و جهان‌بینی است که در کنار درمان جسم و روان، با آموزشهای جهان‌بینی که به فرد داده می‌شود، فرد را به تعادل می‌رود. به عنوان نمونه؛ اکثر اعضای تیم راگبی کنگره‌ی ۶۰ که در کشور نیز مقام آورده‌اند، مصرف‌کننده‌ی شیشه بودند و این افراد در کنگره‌ی۶۰، با روش و با شربت اپیوم تینکچر به درمان رسیده‌اند.

اگر سه پارامتر را در کنگره رعایت کنیم، درمان شیشه به راحتی اتفاق می‌افتد؛ با همان روش که روش تدریجی و ذره ذره است(DST) و در مدت ۱۰ الی ۱۲ ماه انجام می‌شود.

جالب است که می‌گوییم چرا شیشه، با شربت OT درمان می‌شود؟ شیشه فقط دو یا سه نوع موادی را که در بدن تولید می‌شود را دارا می‌باشد ولی تریاک مشتقات و آلکالوئیدهای زیادی دارد که در بدن ما نیز تولید می‌شود و سازگاری بیشتری با بدن ما دارد. شربت اپیوم می‌تواند کمبودهای مسافر را جبران کند، پس بهترین و کامل‌ترین دارو برای مصرف‌کننده شربت OT است و فرد، دیگر احساس، و نیاز وسوسه ندارد.

تاریخچه‌ی مصرف شیشه به جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد که برای از بین بردن استرس سربازان از آن استفاده می‌شد، بعد از آن استفاده از متامفتامین به صورت قرص اکستازی (اکس) رواج یافت که خوشبختانه هم اکنون مصرف اکستازی به ندرت مشاهده می‌شود ولی مصرف شیشه جایگزین آن شده‌ است؛ مصرف شیشه بیش از هر نوع ماده‌ی مخدر دیگری در مغز تخریب ایجاد می‌کند و بر سیستم‌های دوپامینرژیک وسروتونینرژیک  در بخشی از مغز، از محل هیپوتالاموس که مرکز احساسات و نیروی جنسی است را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود مصرف کننده وارد توهم شود که البته از نظر دید خود فرد توهم نیست.

اما بخش دوم این دستور جلسه، در مورد درمان به روش DST صحبت می‌کند؛ جناب مهندس دژاکام با کشف این متد و دارویOT، راه درمان و رهایی از اعتیاد را به جهان نشان دادند. استفاده از تریاک حتی به عنوان دارو، در بیرون از کنگره‌ی ۶۰ باورپذیر نمی‌باشد ولی در کنگره از آن به عنوان دارو استفاده می‌شود. در ابتدا افرادی که  در اوایل ورود به  کنگره‌ی ۶۰، و با شربت OT به درمان می‌رسیدند، به این شربت داروی شفابخش می‌گفتند و در حقیقت هم دارویی شفابخش است.

امروزه جناب مهندس با داروی OT، در درمان سرطان‌ها و بیماری‌های دیگر نیز به توفیق‌های بسیاری دست یافته‌اند، در صورتی که در کشور آمریکا، که قطب علمی و تکنولوژی جهان می‌باشد، می‌گویند که؛ اعتیاد درمان ندارد اما جناب مهندس در صحبت‌های روز چهارشنبه فرمودند که ۲۰ سال است که ما، در کنگره‌ی۶۰ در حال درمان کردن افرادی هستیم که شیشه مصرف می‌کردند.

امروزه مصرف ماده‌ی دیگری به نام فنتالین در آمریکا رواج یافته است که مرگ و میر زیادی دارد و قادر به درمان آن نیستند. ولی خوشبختانه در ایران نیست، طبق تحقیقات انجام شده، با روشDST، اعتیاد به هر نوع ماده‌ی مخدر قابل درمان می‌باشد.

امید است روش درمان DST، برای تمامی جهانیان شناخته شود و همه مصرف‌کنندگان در سراسر دنیا با این روش به درمان برسند تا آرامش و تعادل واقعی را احساس کنند.

نویسنده: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون ششم)

ویرایش: همسفر حمیده خدمتگزار سایت رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون ششم)

ویراستاری و ارسال: همسفر اعظم مرزبان خبری

همسفران نمایندگی یحیی زارع میبد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .