English Version
English

تکه‌های یخ مخرب

تکه‌های یخ مخرب

جلسه اول از دوره اول کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی ایمان به استادی راهنما همسفر طاهره با دستور جلسه « تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST » روز شنبه در تاریخ دوازدهم تیر ماه ۱۴۰۳برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

شیشه یک ماده صنعتی است که در آزمایشگاه‌های غیر مجاز تولید می‌شود. در فرایند تولید شیشه از شیوه‌های مختلفی برای تولید آن استفاده می‌شود و در نهایت پس از ترکیبات شیمیایی و پخت، ماده‌ای شیمیایی بسیار قوی به‌وجود می‌آید که اثرات مخربی نیز به دنبال دارد و مهم‌ترین ترکیب این ماده مخدر، آمفتامین است.

این ماده با نام‌های آیس، شیشه یا کریستال نیز عنوان می‌شود. شکل ظاهری این ماده مانند شیشه خرد شده، تکه‌های یخ یا نبات سفید است که بیشتر در کشور ما با نام شیشه شناخته شده است.

ناگفته نماند، تولید و مصرف آمفتامین به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد که به عنوان یک دارو موثر در رفع افسردگی سربازان و بالا بردن سطح انرژی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است و با گذشت زمان، عوارض خطرناک و اعتیاد به آن نمایان شد که سبب شد از مرحله دارویی خارج گردد.

از تخریب‌های مصرف شیشه می‌توان به بی‌خوابی، توهم شدید، خیره شدن به یک نقطه برای چندین ساعت و تصور پرواز اشاره کرد. در مصرف طولانی مدت، شخص با عوارضی مانند آسیب‌های کبدی، اختلال در عملکرد دریچه پروستات، کوچک شدن بیضه‌ها، تضعیف قوای جنسی و خرد شدن دندان‌ها روبه‌رو می‌شود.

عوام به اشتباه فکر می‌کنند که شیشه اعتیاد ندارد اما کنگره ۶۰ این موضوع را نقض می‌کند و بر این باور است ک هر ماده‌ای که مصرف آن انسان را از تعادل طبیعی خارج کند، مستقیماً روی سیستم ایکس اثر می‌گذارد ‌و باعث تخریب آن می‌شود.

برای درمان اعتیاد در کنگره ۶۰ از متد DST استفاده می‌شود که این روش برای تمامی مخدر‌ها از جمله شیشه قابل استفاده می‌باشد؛ در این روش لازم است شخص مصرف‌کننده مدت ۱۰ الی ۱۱ ماه از داروی ot ( اپیوم تینکچر) مصرف کند و در کنار درمان، آموزش‌های جهانبینی نیز به افراد مصرف‌کننده داده می‌شود با این روش شخص به درمان قطعی می‌رسد و مواد شبه افیونی بدن که در اثر مصرف مواد مخدر از تعادل خارج شده است به تعادل می‌رسد.

امیدوارم متد DST جهانی شود تا افراد درگیر مواد مخدر با این روش درست به درمان قطعی برسند.

نویسنده: راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم)

 ویرایش و ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم)

همسفران نمایندگی ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .