English Version
English

گروه خانواده - شیشه تخریبی بیش از تریاک برای انسان دارد

گروه خانواده - شیشه تخریبی بیش از تریاک برای انسان دارد

جلسه دوازدهم از دوره نخست کارگاه های آموزشی مجازی همسفران کنگره۶۰ نمایندگی قوچان با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» با استادی همسفر عفت در روز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکر و سپاسگزارم که به من توفیق داد در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه امروز «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» است. اوایلی که این ماده مخدر آمده بود، تفکر خیلی‌ها این بود که شیشه اعتیاد ندارد اما در ادامه متوجه شدند نه تنها اعتیاد دارد بلکه تخریبی بیش از تریاک برای جسم و شهر وجودی انسان دارد. شیشه یک ماده محرک از خانواده آمفتامین‌هاست که متاسفانه مصرف آن بین برخی جوانان مشاهده می‌شود و همین باور که مصرف تفریحی این مواد اعتیاد آور نیست، یکی از علل گرفتار شدن جوانان است.

امروزه قرص‌های زیادی به عنوان داروهای لاغری و کاهش وزن حاوی این ماده اعتیاد آور هستند و متاسفانه به راحتی به فروش می‌رسند؛ هرچند این داروها باعث کاهش وزن می‌شوند اما بسیار اعتیاد آور است.‌ در اکثر موارد مصرف‌کننده این داروها از وجود مخدر شیشه در این قرص‌ها اطلاعی ندارند و متاسفانه ناخواسته معتاد می‌شوند.

اعتیاد به شیشه بسیار سریع است اما ترک آن کاری سخت و دشوار است که عوارض بیشماری در پی دارد. اما در کنگره ۶۰ با متد معجزه گر DST این کار تا حدودی برای مصرف کنندگان آسان شده‌است و می‌توانند درمان شوند.

طریقه مصرف شیشه به این صورت است که شیشه را به راحتی در آب یا الکل حل کرده و در رگ تزریق می‌کنند و روش‌های دیگر دود کردن (تدخین)، بلعیدن آن و یا استنشاق از راه بینی است و جالب این است که بدانید حتی شیوه مصرف شیشه در خلق و خوی فرد مصرف کننده تاثیرگذار است.

در پایان خدا را شکر می‌کنم که کنگره ۶۰ هست و تمام کسانی که با مصرف این مخدرها همچون شیشه و تریاک و ... درگیر هستند می‌توانند در کنگره و با متد DST درمان شوند و از تاریکی ها بیرون بیایند.

عکس، ویراستاری و ارسال: همسفر ناهید، مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .