English Version
English

شیشه نه مخدر است، نه محرک بلکه مخرب است

شیشه نه مخدر است، نه محرک بلکه مخرب است

همسفر اعظم:
آقای مهندس می‌گوید: شیشه ماده مخدر بسیار وحشتناکی است‌. اعتیاد یک بیماری پیش‌رونده است اما قابل درمان می‌باشد و می‌تواند پس‌رونده باشد. آقای مهندس می‌گوید: شیشه نه مخدر است و نه محرک بلکه مخرب می‌باشد. قبلا آقای مهندس در مورد سونامی شیشه هشدار داده بود. شیشه با تریاک، هروئین و کراک متفاوت است، فلسفه شیشه به متاآمفتامین برمی‌گردد. سابقه‌ شیشه به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد و سربازان برای رفع اضطراب مصرف می‌کردند. مصرف شیشه میزان دوپامین در مغز را افزایش می‌دهد و شخص دچار تو‌هم می‌شود. در اثر استفاده از شیشه پروستات آقایان از کنترل خارج می‌شود و همراه با ادرار اسپرم هم دفع می‌شود. اعتیاد همان‌طور که پیش‌رونده است اگر آدمی به خودش بپردازد و خود را درمان کند پس‌رونده می‌شود.

همسفر آسیه:
شیشه تخریب‌های خطرناکی در گذشته داشته است و اکنون نیز دارد. شخص مصرف‌کننده دچار توهم می‌شود، حتی ممکن است عزیزان خود را مانند یک حیوان ببیند و با چاقو به عزیزان خود آسیب برساند و حتی باعث مرگ‌ آن‌ها شود. مصرف شیشه باعث تخریب‌های زیادی در مغز می‌شود و ایجاد توهم می‌کند، شیشه اثری بزرگ در مغز به جای می‌گذارد که فرد را به ادامه مصرف وادار می‌کند و تخریب آن خیلی از مواد مخدر سنتی بالاتر است. از دیدگاه کنگره۶۰ شیشه یک ماده مخدر بسیار قوی و خطرناک است. به اعتقاد کنگره۶۰ هر نوع اعتیادی قابل درمان است و هم اکنون بسیاری از مصرف کنندگان شیشه در کنگره۶۰ به درمان قطعی رسیده‌اند. تنها دارویی که می‌تواند اعتیاد به شیشه را درمان کند، داروی ot یا همان شربت تریاک می‌باشد.

همسفر سمیه:
آقای مهندس شیشه را یک ماده مخرب اعلام نمودند و مصرف‌کنندگان شیشه را دیوانگان شاخ‌دار نامیدند. ماده محرک شیشه یا کریستال از آمفتامین تشکیل شده است. در ژاپن برای جنگ جهانی دوم به سربازها شیشه می‌دادند تا سرخوش باشند و کم‌تر بخوابند و بتوانند بیشتر بجنگند. از تخریب‌های مصرف شیشه پوسیدگی دندان، اختلال در دریچه پروستات، عرق بسیار زیاد بدن، خشکی پوست و خیلی از تخریب‌های دیگر اتفاق می‌افتد، این‌ موارد در صورآشکار نمایان می‌شود و در صورپنهان دچار ظن بد می‌شوند، توهمات بسیار زیاد، تا جایی که امکان دارد به اطرافیان آسیب برساند یا دچار قتل شوند. آقای مهندس در سال ۸۶ اعلام کردند که سونامی شیشه در راه است. عوامل و انگیزه‌هایی که باعث افزایش مصرف شیشه شده است: باور غلط که شیشه اعتیاد ندارد زیرا مورفین ندارد و برای ترک اعتیاد به تریاک پیشنهاد می‌شد، برای لاغری و تناسب اندام تجویز می‌شد. در کنگره۶۰ آقای مهندس برای درمان شیشه، با متد DsT و آموزش‌های جهان‌بینی، روح و روان مصرف‌کننده شیشه را از این مواد پاکسازی می‌کند.

 

همسفر اکرم:
يكی از انواع موادمخدر كه پر مصرف می‌باشد آيس، شيشه يا كريستال است. شكل ظاهری ماده مخدر شیشه مانند خرده‌های شیشه است. اين ماده در اروپا و آمريكا بيشتر به نام آيس شناخته مي‌شود. مهم‌ترين تركيب اين ماده‌مخدر آمفتامين است. سابقه توليد و مصرف آمفتامين به قبل از جنگ جهاني دوم مي‌رسد، در زمان جنگ جهاني دوم نیز به عنوان يك داروي مؤثر در رفع افسردگي سربازاني كه مشغول جنگ بودند و يا نيروهايي كه قرار بود چندين شبانه‌روز را به صورت پيوسته به نبرد مشغول باشند و فرصت استراحت نداشتند براي بالا نگه داشتن سطح انرژي آنان استفاده مي‌شد. مصرف شیشه بیش از هر نوع ماده مخدر دیگری در مغز تخریب ایجاد می‌کند. تخریب بیش از حد سیستم‌های دوپامینرژیک و سروتونینرژیک در بخش‌های از مغز از جمله هیپوتالاموس، که مرکز کنترل احساسات و نیروی جنسی است، باعث می‌شود مصرف‌کنندگان شیشه در دو زمینه یا به قولی در دو فاز اصلی وارد توهم شوند. الف: مسائل جنسی و بدبینی شدید نسبت به اطرافیان در این زمینه ب: احساس تحت نظر بودن، بر همین مبنا خطرناک‌ترین رفتارها از آن‌ها سر می‌زند. سونامی شیشه در راه است، این  جمله برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ از زبان آقای مهندس دژاکام، دبیرکل جمعیت احیای انسانی کنگره۶۰ شنیده شد.  با گذشت زمان ، اندک اندک نشانه های این سونامی پدیدار گشت. قتل، جنایت و دیگر فجایع صورت گرفته به دست مصرف‌کنندگان شیشه، همگان را متوجه این موضوع نمود که باز هم به قول مهندس دژاکام  شیشه آن چیزی نیست که در دسته مواد مخدر جای گیرد، بلکه چیزی است که در دسته مواد مخرب جای می‌گیرد.

همسفر رقیه:
شیشه تخریب‌های زیاد و خطرناکی دارد. فرد مصرف‌کننده شیشه دچار توهم می‌شود و ممکن است با چاقو به عزیزان خود آسیب‌ بزند و حتی باعث مرگ آن‌ها شود. مصرف شیشه باعث تخریب در قسمت مغز و ایجاد توهم می‌شود و چنان اثری از خود در مغز بجای می‌گذارد که فرد را به ادامه مصرف وادار می‌کند. شیشه بسیار قوی است و بر روی سیستم عصبی مغز تأثیر می‌گذارد، از شیشه در قرن بیستم برای گرفتگی بینی، کاهش وزن و برای افرادی که از اختلالات کمبود توجه، رنج می‌بردند استفاده می‌کردند که معمولاً اثر آن تا ۱۲ ساعت باقی می‌ماند. بعضی افراد به داروی فنتالی حساسیت دارند. فنتالی یکی از مسائل بسیار عمده و مهم در آمریکا است و هیچ راه درمانی برای آن ندارند. الان یکسری مخدرهای به اصطلاح مسکن خیلی قوی آمده است که باعث مرگ و میر می‌شود مانند پنی‌سیلین که اول باید تست شود، فنتالی هم اینگونه می‌باشد.

 

همسفر سمیرا:
شکل ظاهری شیشه‌ مانند تیکه‌های خرده‌ شیشه است، به‌ همین‌ دلیل‌ در کشور‌ ما به این ماده مخدر شیشه‌ می‌گویند. مهم‌ترین‌ ترکیبات شیشه آمفتامین می‌باشد. سابقه‌ تولید و مصرف‌ آمفتامین به قبل از جنگ جهانی دوم می‌رسد، و در زمان جنگ جهانی دوم افسردگی سربازانی که مشغول جنگ بودند و یا نیرو‌هایی که قرار بود چندین شبانه روز را به صورت پیوسته به نبرد مشغول باشند و فرصت استراحت نداشتند برای بالا بردن سطح انرژی آنان استفاده می‌کردند. شاید اولین و مهم‌ترین ماده مخدری که از آمفتامین به دست آمد و مورد مصرف قرار گرفت اکستازی‌ باشد. نشئگی از مصرف شیشه شبیه هیچ ماده مخدر دیگری نیست. عوارض مصرف شیشه بسیار خطرناک و سنگین می‌باشد. مصرف کنندگان شیشه در ابتدای دوره مصرف نمی‌خوابند، شیشه باعث انرژی و شادی می‌شود و انرژی‌های ذخیره شده جسم را یکجا آزاد می‌کند، انرژی که بایستی در طول‌ چندین شبانه روز مصرف شود در یک شب استفاده می‌شود‌. بعضی از مصرف کنندگان شیشه بعد از مصرف با توجه به توهم شدید خیال می‌کنند در حال پرواز هستند و خود را از پنجره ساختمان چند طبقه به پایین پرتاب می‌کنند. از دیدگاه کنگره۶۰ شیشه یک ماده مخدر قوی و خطرناک است. مصرف کنندگان زیادی که شیشه مصرف می‌کنند در کنگره۶۰ به درمان قطعی رسیده‌اند.

تایپ: همسفر گلناز رهجوی راهنما همسفر آمنه ( لژیون دوم)
ویراستار و ارسال: همسفر گلناز رهجوی راهنما همسفر آمنه ( لژیون دوم)
همسفران نمایندگی کاشمر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .