English Version
English

شیشه ماده محرک بسیار مخرب

شیشه ماده محرک بسیار مخرب

جلسه نهم از دوره پنجم کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی رودهن به استادی راهنما همسفر نازنین با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متدDST» روز شنبه  شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

 

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که به من فرصت دیگری داد تا بتوانم در سایت، این فضای بزرگ بدون مرز خدمت کنم.
دستور جلسه در مورد شیشه و مخدرهای جدید و درمان با روش DST است، می‌توان گفت؛ وقتی اسم روش DST در کنار مصرف شیشه قرار داده شده است یعنی؛ در مورد دو مقوله تاریکی و نور صحبت می‌کند.
هر کجا که تاریکی است قطعاً نور امید سوسو می‌‌زند، هر کجا که ماده مخدر است قطعاً روش درمان نیز وجود دارد، هر کجا مشکل یا مسئله‌ای است حتماً راه حل و گشایش هم وجود دارد و همه در کنگره۶۰  نهادینه شده است.
ماده مخدر شیشه یا آیس یا کریستال، به دلیل ظاهری که شبیه به خرده‌های شیشه یا نبات دارد، به این نام معروف شده است.
شیشه؛ یک ماده محرک بسیار مخرب است که بر روی دستگاه عصبی مرکزی اثر می‌گذارد و باعث می‌شود انتقال دهنده‌های عصبی دوپامین، سروتونین و آدرنالین افزایش بسیار زیادی پیدا کند.
آدرنالین؛ هورمونی است که برای تنظیم خواب انسان ترشح می‌شود و عدم تعادل آن؛ باعث بی‌خوابی می‌شود، به همین دلیل افرادی که مصرف شیشه دارند گاهی تا روزها دچار بی‌خوابی هستند.
دوپامین؛ هورمونی است که باعث شادی و احساس رضایت در فرد است و عدم تعادل در آن باعث پارکینسون و یا توهم می‌شود؛ به همین دلیل مصرف شیشه در افراد باعث افزایش دوپامین و در نتیجه توهم می‌شود.
قبل از جنگ جهانی و حتی در جنگ جهانی دوم؛ برای هوشیار نگه داشتن سربازان در خط مقدم و این که تحت تأثیر واقعیات تلخ جنگ قرار نگیرند؛ از شیشه استفاده می‌کردند و همین‌طور در سال ۱۸۸۷ در آلمان، تحقیق بر روی مبتلایان به افسردگی، بیش فعالی و چاقی مزمن صورت گرفت.
مصرف شیشه در ابتدای مصرف؛ افت حافظه، پرخاشگری و تهاجم، رفتارهای جنون‌آمیز و آسیب‌هایی نظیر؛ علائم حرکتی مثل پارکینسون در شخص نرمال است.
مصرف شیشه می‌تواند باعث کاهش اشتها برای روزها، افزایش تعداد تنفس، بی خوابی، اضطراب، بدبینی و افزایش دمای بدن گردد، افزایش بیش از حد دمای بدن؛ می‌تواند باعث مرگ شود.
مصرف شیشه باعث عفونت‌های لثه و پوسیدگی دندان می‌شود، مصرف شیشه با خلوص پایین که با شکر یا جوش شیرین است؛ عوارض شدیدتری از جمله پارگی رگ‌ها و عفونت پوستی و داخلی را در پی دارد.
مصرف‌کنندگان شیشه به محض ورود به کنگره؛ مصرف آن‌ها قطع شده و داروی جایگزین OT به مقدار ۰.۳ سی سی در وعده تجویز می‌شود و طی ۱۱ ماه با روش تدریجی این داروی مناسب به صفر می‌رسد.
همسفرانی که همراه مسافر شیشه‌ای خود وارد کنگره می‌شوند مهمترین عملی که در صور باطن یا پنهان باید انجام دهند اعتماد به سیستم کنگره ۶۰ و فرمان‌برداری از راهنما است و در صور آشکار؛ سکوت و مدارا با شخص مصرف‌کننده شیشه تا به حد تعادل طبیعی برسد.
همسفری که باور دارد سیستم کنگره۶۰ یک سیستم الهی است و تحت نظر و نیروی نگهبانانی راهبری می‌شود قطعاً با وجود تمام چالش‌ها به آرامش نسبی دست پیدا می‌کند و با تزکیه و پالایش خود به تدریج گره‌ها و بندهای درونی خود را باز می‌کند و کمک شایانی به سفر مسافر می‌کند تا إن‌شاءالله به سلامت از این گذرگاه زندگی عبور کنند.

رابط خبری: راهنما همسفر نازنین(لژیون یازدهم)
عکاس خبری: همسفر نرگس مرزبان خبری
ارسال: همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی رودهن 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .