English Version
English

مصرف شیشه و بدبینی بسیار

مصرف شیشه و بدبینی بسیار

جلسه پنجم از دوره پنجم سری کارگاه‌های آموزشی مجازی عمان‌سامانی با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» با استادی همسفر شعله رهجوی راهنما همسفر عاطفه در روز شنبه ١۶ تیرماه ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

شیشه، کریستال و یا امفتامین یک ماده محرک است که در سال ۱۹۸۶ در آلمان اختراع شد؛ و از آن برای لاغری و کنترل خواب، استفاده می‌شد. این ماده در سال ۸۲ وارد ایران شد. از تخریب‌های شیشه می‌توان به پوسیدگی دندان‌ها، اختلال در پروستات،  تعریق بسیار زیاد بدن، خشکی پوست و خیلی از تخریب‌های دیگر برای مصرف‌کنندگان شیشه نام برد؛ این موارد از تخریب‌های صور آشکار شیشه است که البته اتفاقاتی  هم، در صور پنهان می‌افتد.

تخریب دیگر شیشه این است که شخص دچار ظن‌بد می‌شود. شیشه، تخریب‌های بسیاری به شهر وجودی و زیرساخت‌های جسم وارد می‌کند؛ و با آزاد کردن دوپامین به میزان ۱۱ برابر حالت عادی، باعث می‌شود که بسیاری از مصرف‌کنندگان شیشه دچار اختلال روانی و خسارات جبران‌ناپذیری شوند که حتی گاهی منجر به بستری شدن در آسایشگاه و دادن شوک، می‌شود.

توهمات شیشه به گونه‌ای است که بیان کردن آن کار ساده‌ای نیست؛ یکی از این توهمات که البته به نظر ما توهم و از دیدگاه خودشان کاملا حقیقی است؛ این است که روی افکار و اندیشه شخص مصرف‌کننده اثر می‌گذارد و او را شدیداً بدبین می‌کند. به نظر من عاملی که باعث می‌شود، جوانان به سمت مصرف شیشه گرایش داشته باشند؛ این است که فکر می‌کنند شیشه اعتیاد ندارد و هر زمان که اراده کنند، می‌توانند به راحتی مصرف آن را قطع کنند؛ در حالی که شیشه وسوسه‌برانگیز است و تنها در کنگره۶۰ و با دارویOT، زیر نظر راهنمایان کارآزموده قابل درمان‌قطعی است.

اگر بخواهم از تجربه‌ای که داشتم صحبت کنم؛ این است که اضافه‌وزن برای من معضل شده بود و بدون تحقیق از قرصی استفاده کردم که در مدت زمان کوتاهی باعث لاغری من شد ولی بعدها متوجه شدم که این کار کمی غیرعادی است و حتما ترکیباتی دارد که برای ساختمان جسم من مناسب نیست؛ بعد از کمی تحقیق متوجه شدم که در آن قرص‌ها،از ترکیبات شیشه استفاده شده است؛ به همین خاطر  مصرف آن را سریع قطع کردم.

رابط خبری: همسفر ریحانه رهجوی راهنما همسفر آسیه ( لژیون یکم)
ویراستار و ارسال:همسفر طاهره رهجوی راهنما همسفر آسیه (لژیون یکم)
همسفران نمایندگی عمان سامانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .