English Version
English

درمان شیشه در کنگره به راحتی انجام‌ می‌‌شود

 درمان شیشه در کنگره به راحتی انجام‌ می‌‌شود

جلسه هشتم از دوره اول کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی امین قم به استادی راهنما همسفر مریم با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدر‌های‌ جدید و درمان آن با متددDST» روز شنبه 16 تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکرم که در کنگره حضور دارم تا آموزش بگیرم و بتوانم‌ خدمتگزار خوبی برای شما عزیزان باشم. موضوع دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدر‌های‌ جدید و درمان آن با متددDST» می‌باشد.

ماده اولیه تشکیل دهنده شیشه، ماده شیمیایی دکسترومتا آمفتامین و لئومتا آمفتامین است، مواد‌مخدر شیشه از ترکیب مساوی این دو ماده به‌وجود می‌آید و در ظاهر باعث سرخوشی در فرد می‌شود. شیشه در سال ۱۹۸۶ در آلمان برای لاغری و کنترل خواب ساخته شد و حتی در جنگ جهانی ژاپن برای کارایی بیشتر به سرباز‌ها داده می‌شد. این ماده سال ۸۲ به عنوان داروی لاغری و تناسب اندام وارد ایران شد و در آرایشگاه‌های زنانه مورد استفاده قرار گرفت. انواع مختلف شیشه : مت، یخ، کریستال و بلور است که اثر تخریبی آن روی سیستم عصبی مرکزی می باشد.
دلایل عمده استفاده از شیشه، ارزان و در دسترس بودن‌، ایجاد سرخوشی، نداشتن بو هنگام‌کسیدن و در ادامه باور غلطی که برای لاغری گفته می‌شود.

استفاده از شیشه در ابتدا فریبنده است چون باعث، لذت زیاد، افزایش اعتماد به نفس‌کاذب، تمرکز، کاهش ضعف، افزایش بیداری و افزایش فعالیت فیزیکی می‌شود.
استفاده از این مواد خطرناک در ادامه باعث اعتیاد، اضطراب، گیجی، بی‌خوابی، مشکلات شدید دندان،‌ عدم رعایت بهداشت و اختلالات رفتاری و در بلند مدت باعث بروز رفتار خشونت آمیز و کاهش وزن، سوءظن، بد گمانی، افسردگی شدید توام با میل به خودکشی، کابوس‌های وحشتناک شبانه، عدم شناخت زمان و مکان، ترس و عدم تمرکز فکری می‌شود که در واقع این‌ علائم فقط  برخی از تخریب‌های شیشه و مشتقات آن است.

در مورد درمان شیشه و مشتقات آمفتامین تا قبل از درمان با روش DST که توسط آقای مهندس ابداع شد، هیچ درمان دیگری وجود نداشت و فقط از داروهای نگهدارنده به منظور کاهش آسیب استفاده می‌شد و فرد باید تا آخر عمر از داروی نگهدارنده مثل متادون استفاده می‌کرد.

برای اولین بار درمان شیشه و مشتقات آن توسط آقای مهندس انجام شد. به گفته ایشان‌ «دنیای پزشکی هنوز به نقطه صفر درمان اعتیاد نرسیده است». وابستگی شدید به شیشه و تخریب‌های وحشتناک آن هنور در دنیا غیر قابل جبران و درمان است ولی آقای مهندس دژاکام با روش DST و داروی OT موفق شدند که به راحتی مصرف‌کنندگان شیشه و هم خانواده آن را درمان کنند.
درمان شیشه در کنگره مثل درمان تریاک و مواد سنتی با داروی OT طبق پروتکل خاصی انجام می‌شود چون شیشه فقط دو یا سه ماده مشترک با بدن ما را دارد ولی شربت تریاک به دلیل داشتن آلکالوئیدهای مشابه با بدن سازگاری بیشتری دارد و کمبودهای جسمی مسافر را جبران می‌کند، پس بهترین و کامل‌ترین دارو برای مصرف کننده شیشه همان شربت OT است که باعث بازسازی جسم مسافر می‌شود.

مصرف‌کنندگان شیشه در اوایل سفر ممکن است، دچار لغزش شوند ولی باامید سفرکردن، گوش به فرمان بودن، آموزش گرفتن و کاربردی کردن آن، صبوری و همراهی همسفر به راحتی به درمان، رهایی، سلامتی و آرامش نزدیک خواهند‌شد. مصرف‌کنندگان شیشه و خانواده‌های آن‌ها نباید نگران شوند چون درمان شیشه با روش DST به راحتی در کنگره ۶۰ انجام می‌شود. در انتها واجب می‌دانم که از آقای مهندس و خانواده محترم ایشان برای پیدا کردن معجزهDST و درمان شیشه تشکر کنم و آرزوی سلامتی و موفقیت در تحقیقات را برای ایشان دارم.

 

رابط خبری: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر الهام (لژیون پنجم)
نویسنده: راهنما همسفر مریم (لژیون هفتم)
عکاس: همسفر نسرین مرزبان خبری
ویراستاری: همسفر زهرا خدمتگزار سایت
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .