English Version
English

گروه خانواده - تخریب شیشه بسیار بیشتر از تریاک است

گروه خانواده  - تخریب شیشه بسیار بیشتر از تریاک است

سیزدهمین جلسه از دوره اول کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران کنگره۶۰ لژیون الیگودرز با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد دی‌اس‌تی » با استادی راهنما همسفر هما، عضو لژیون سردار در روز شنبه مورخه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را سپاس که فرصتی دیگر جهت خدمت و آموزش دیدن در این حیات به من داده شد. و از نگهبان لژیون سردار خانم معصومه سپاسگزارم که فرصت این خدمت را برای من فراهم نمودند

دستور جلسه: « تخریب‌های شیشه و مخدرهای سنگین و درمان آن با متد  DST». آقای مهندس انواع مواد مخدر را به دو گروه تقسیم کردند گروه اول مصرف کنندگان شاخ‌دار و گروه دوم مصرف کنندگان بی‌شاخ. حالا چرا مهندسی این‌گونه گروه‌بندی کرده‌اند؟ به دلیل اینکه مصرف کنندگان تریاک و هروىین و مشتقات تریاک فقط به خودشان و مالشان آسیب می‌زنند ولی مصرف‌کنندگان شیشه و موادهای صنعتی نه تنها به خودشان آسیب می‌رسانند، بلکه جان اطرافیان‌شان هم در خطر است زمانی‌که مهندس اعلام کردند؛ سونامی شیشه در راه است دیگران فکرش را هم نمی‌کردند که مسئله مصرف شیشه در بین جوانان دختر و پسر، این‌قدر جدی باشد که خدا را شکر با تهیه برنامه تلویزیونی «شوک» مردم آگاه‌تر شدند و روز به روز کم‌رنگ‌تر شد.

شیشه یا با نام علمی آمفتامین زمانی‌که در دست مردم رایج شد به این بهانه که اعتیاد ندارد و برای لاغری و هوشیاری بسیار خوب است واقعا هم درست است؛اما به چه مدت و چگونه؟ در قالب تجربه بیان می‌کنم. مسافر من مصرف کننده تریاک بود و به صورت سقوط آزاد می‌خواست موادش را ترک کند و برای چند روز این کار را انجام داد و در کنارش یعنی همین چند روزی که تریاک را مصرف نکردند دوستانش پیشنهاد شیشه را به او داده بودند و چون مسافر من مشکل دفع ادرار داشتند به او گفته بودند که  شیشه اعتیاد ندارد و مشکل دفع ادرار را هم حل می‌کند که مسافرم در دام شیشه افتاد و درست هم گفته بودند برای مدت کوتاه مشکل دفع ادرارش خوب شده بود اما فقط برای مدت کوتاه، که در ادامه روز به روز چهره او از زمان مصرف تریاک پژمرده‌تر، لاغرتر و مشکل کلیه و پروستات او جدی شد و مصرف تریاک هم دومرتبه اضافه شد و تخریب شیشه بسیار بیشتر از تریاک بود.

مسافر من در زمان مصرف تریاک دندان‌هایش سالم و به صورت معمول به کار خود مشغول بود ولی با مصرف شیشه ضعیف شد و تضعیف قدرت بدنی او باعث شد که به کارش هم ادامه ندهد و دندانهایش خرد و فرسوده شد و طرز صحبت کردنش و نگاهش به خانواده و اطرافیان تغییر کرد. من خودم اصلا آگاهی و اطلاع نداشتم که یک موادی به نام شیشه هم در کنار تریاک مصرف می‌کند به این دلیل تحمل درک این تخریب را نداشتم و وقتی عصبانی می‌شدند من هم بیشتر عصبانی می‌شدم و حتی یک روز به خاطر همین نداشتن تحمل بدگویی مسافرم درگیری به حدی شد که نزدیک بود به من آسیب جدی برسد ولی به لطف و شکرانه قدرت مطلق حادثه‌ای رخ داد برای مسافر من که ناخودآگاه و ناخواسته از شیشه نجات پیدا کرد؛ ولی تخریبش همچنان همراهش بود با آنکه مصرف تریاک که دیگر تبدیل شد به شیره ادامه داشت و این تخریب در ایشان دیده می‌شد تا زمانی که خداوند مسیر کنگره را سر راه ما قرار داد که مسافرم در کنگره با متدDST و داروی OT به درمان رسید مصرف تریاک و تخریب شیشه و حتی بیماری کلیوی که داشت به درمان رسید. من این تجربه را بیان کردم که اگر همسفری مسافر مصرف کننده شیشه دارد و این مطلب را مطالعه نمود بداند که یک فردی که مصرف‌کننده شیشه است سیستم عصبی خود را نمی‌تواند کنترل کند و هر لحظه ممکن است دست به کاری بزند که جبران ناپذیر باشد؛ بنابراین بایستی خیلی مراقب بود که فرد مصرف کننده شیشه و مواد مخدرهای صنعتی را از نقطه تحمل خارج نکنیم.

نتیجه می‌گیرم که در کنگره با متد DST و داروی ot نه تنها تریاک و مشتقات تریاک بلکه شیشه و و مخدرهای شیشه قابل درمان است مبنی بر اینکه، یک مسافر صبر و حوصله داشته و به قوانین و ضوابط کنگره 60 پایبند باشد؛ از فرد مصرف کننده تبدیل می‌شود به یک فرد درمان شده از مواد که با ادامه سفر، در سفر دوم روان و جهان بینی او رشد کرده و در خانواده و جامعه می‌تواند زندگی تخریب شده را هم بازسازی نماید. تشکر می‌کنم از مهندس دژاکام و خانواده محترمشان که متد DST را ابداع نمودند و جان مسافر من و هزار نفر دیگر را از این بیماری مهلک و سنگین نجات دادند.

رابط خبری: همسفر معصومه،مرزبان خبری و دنور
ویراستاری و ارسال: همسفر فاطمه، راهنمای تازه‌واردین و عضو لژیون سردار
همسفران لژیون الیگودرز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .