English Version
English

گروه خانواده_دلنوشته

گروه خانواده_دلنوشته

به‌نام‌قدرت‌مطلق‌الله 

            عشق آخرین چراغ راه                   
سلام دوستان مرضیه هستم همسفر حمید رضا
آخرین چراغ راه وادی چهاردهم هست که می‌گوید آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است. وادی چهاردهم وادی عشق و محبت است، یعنی امواج محبت در همه‌ی هستی وجود دارد و کافی است ما دست خود را برای دریافت آن دراز کنیم، به شرطی که دست‌های ما خالی از نفرت و انتقام و حسادت باشد، آن را دریافت میکنیم. محبت را باید بی‌دریغ و بی‌منت نثار کرد، مانند خورشید که نگاه نمی‌کند به چه چیزی و یا چه کسی می‌تابد،  آیا گل است یا زباله؟ آیا لایق است یا لایق نیست؟ آیا قدر می‌داند یا نمی‌داند؟ نکته اینجاست که محبت کردن من بیشتر از این که برای دیگران مفید باشد برای خود من مفید است. من قبل از کنگره آدمی بودم که به دلیل تاریکی‌ها و نادانیم فقط به خودم و خانواده‌ام فکر می‌کردم و دیگران برایم مهم نبودند، زندگی من در کنار یک مصرف‌کننده باعث شد من به کینه و حسادت مبتلا شوم، چون دانایی نداشتم، با محبت خودم برای مسافرم بیشتر تخریب به وجود آوردم، ولی خداروشکر کنگره به من یاد داد که چطور ذره ذره کینه و حسادت را کنار بگذارم، صفات بد را  از خودم دور کنم و دیگران را دوست داشته باشم و خودم مشکلات خودم را حل کنم. نمی‌شود یک شبه فرد مهربانی شویم، محبت نیاز به دانایی دارد. کنگره محبت را به دو نوع عام و خاص تقسیم می‌کند و به من می‌آموزد اگر فرزند و ماشینم را دوست دارم باید بقیه فرزندان و سایر انسان‌ها، ماشین‌ها و موجودات را دوست داشته باشم. این می‌شود محبت عام که کنگره به خوبی این موضوع را آموزش می‌دهد، پس زمانی می‌توانیم به معنای واقعی عشق برسیم که تسویه و تزکیه را انجام داده باشیم تا محبت همانند چشمه‌ای جوشان از درون ما بجوشد و ظاهری نباشد، آن زمان محبت ما خود به خود در دل دیگران جای می‌گیرد.
تاثیر این وادی برای من این است که قبل از این وادی اگر محبتی یا کاری را برای کسی انجام می‌دادم دوست داشتم دیگران هم برای من جبران کنند، اما این وادی به من آموخت باید عشق بلاعوض باشد اگر بلاعوض انجام دادم، آن موقع لذت می‌برم.
از خداوند که قدرت مطلق می‌باشد، می‌خواهم که به همه‌ی ما این عشق و محبت واقعی را عطا فرماید تا با نثار آن به دیگران هم خود و هم اطرافیان خود را غرق در صلح و آرامش کنیم.
تایپ و ویرایش: همسفر میترا لژیون یکم
نویسنده: همسفر مرضیه لژیون یکم

تنطیم و ارسال:مرزبان خبری همسفر ساغر 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .