English Version
English

شیشه یک ماده مخدر نیست، بلکه مخرب است

شیشه یک ماده مخدر نیست، بلکه مخرب است

جلسه دهم از دوره پنجم کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران نمایندگی ابوریحان با دستور جلسه: «تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» به استادی همسفر سعیده رهجوی راهنما همسفر راضیه، لژیون سردار در روز شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

یکی از انواع مواد مخدر شیشه است که این ماده مخدر نیست، بلکه مخرب است. شیشه در آمریکا و اروپا به نام آیس معروف است؛ ولی در ایران چون شبیه خورده‌های شیشه است نام شیشه را به خود گرفت.

این ماده در انسان ایجاد شادی می‌کند و از خود هیچ انرژی ندارد، بلکه انرژی بدن را به مصرف می‌رساند؛ مثلاً انرژی که قرار است، چند روز استفاده شود، یک‌شب مصرف می‌شود و بعدازاین مرحله فرد دچار رخوت و سستی می‌شود.

آقای مهندس دژاکام شیشه را یک ماده مخرب معرفی کرده و چندین سال پیش هشدار سونامی شیشه را اعلام کردند و مصرف‌کنندگان شیشه را دیوانگان شاخ‌دار نامیدند. چرا که تخریب‌های شیشه به‌صورت آشکار و پنهان است: تخریب‌های آشکار آن مثل اختلال در غده پروستات، هم‌زمانی خروج ادرار و اسپرم، کوچک‌شدن بیضه، بوی بد ادرار، آسیب کبدی و خردشدن دندان‌ها. تخریب‌های پنهان شامل حس تهاجم، توهم، بدبینی، پرخاشگری و... است.

کسانی که شیشه را برای اولین‌بار مصرف می‌کنند، بستگی دارد چه فازی بگیرند و برای هر کس یک‌فاز دارد. بعضی‌ها فاز معنوی می‌گیرند و بعضی هم شاید ساعت‌ها به یک نقطه تمرکز کنند و حرفی نزنند. شیشه جایگاه حواس را تغییر می‌دهد.

عوامل و انگیزه‌هایی که باعث افزایش مصرف شیشه شده است شامل این موارد زیر است:۱-باور غلط که شیشه اعتیاد ندارد. ۲-چون شیمیایی است و مورفین ندارد. ۳-برای ترک اعتیاد تریاک پیشنهاد می‌شود. ۴-برای لاغری و تناسب‌اندام تجویز می‌شود.

کسانی که مصرف شیشه دارند، فقط در کنگره۶۰ و آن‌هم با داروی OT و به روش DST قابل‌درمان هستند و با آموزش جهان‌بینی، روح و روان خود را از تخریب‌های این مواد پاک‌سازی کنند. بعضی عوارض آن تا آخر عمر باقی می‌ماند.

از نظر کنگره ۶۰ شیشه و سایر مواد مخدر قطعاً و قطعاً با متد DST قابل‌درمان است و سند آن رهایافتگان و مربیان و راهنمایان اعتیاد هستند که مشغول راهنمایی و تربیت رهجویان خود هستند.

رابط خبری: همسفر الهه رهجوی راهنما همسفر راضیه، عضو لژیون سردار
ویراستاری: همسفر شهرزاد رهجوی راهنما همسفر مرجان، عضو لژیون سردار
ارسال: همسفر آذر رهجوی راهنما همسفر سمانه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی ابوریحان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .