English Version
English

در کنگره درمان اتفاق افتاده است

در کنگره درمان اتفاق افتاده است

اولین جلسه از دوره سیزدهم کارگاه‌های مجازی نمایندگی پرستار به استادی راهنما همسفر مرضیه با دستور جلسه «تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» در روز شنبه ۱۶ تیرماه سال ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
در کنگره ۶۰ درمان قطعی و صدرصد مواد مخدر، الکل، قرص و هم‌چنین شیشه و مخدرهای جدید انجام می‌گیرد.
علمی که تجربه شده باشد سندی بدون نقص است. بیش از سی درصد درمان‌شدگان و خدمتگزاران در کنگره که به حال خوش و درمان قطعی رسیده‌اند از مصرف کنندگان شیشه بودند. اگر بخواهیم وسیله‌ای را درست کنیم در وهله اول باید جزییات آن‌را بشناسیم تا بتوانیم آن‌را به انجام برسانیم. کنگره ۶۰ تا حدودی انسان را شناخته و معتقد است انسان موجود خیلی پیچیده‌ای است، آقای مهندس می‌فرمایند: به عقیده من برخلاف این‌که بعضی‌ها می‌گویند انسان جهان اصغر است من می‌گویم انسان جهان اکبر است و کهکشان‌ها جهان اصغر هستند. انسان دارای صور آشکار و صور پنهان است که کنگره جسم را اسب و صور پنهان یا همان روان را سوارکار مثال می‌زند، اگر ما یک اسب سرحال داشته باشیم؛ اما سوارکار بیمار باشد آیا می‌توانیم خوب سوارکاری کنیم؟ و یا برعکس سوارکار سالم باشد و خوب هم سوارکاری بلد باشد؛ اما اسب بیمار باشد آیا باز هم می‌تواند خوب سوارکاری کند؟ پس جسم و روان هر دو در هم تنیده شده و کنگره با مثلث درمانی جسم، روان و جهان‌بينی شخص مصرف کننده را به تعادل و رهایی می‌رساند.
سیستم ایکس شخص مصرف‌کننده با متد DST، داروی OT و مدت زمان یازده ماه در پله‌های 21 روزه بازسازی شده و به چرخه تولید مخدرهای طبیعی خود برمی‌گردد.
حال سیستم ایکس چیست؟
به مجموعه نوروترانسمیترها و یا ناقل‌های عصبی، غدد درون ریز، برون ریز و هورمون‌ها سیستم ایکس گفته می‌شود و کار سیستم ایکس این است که کلیه ارتباطات سلول‌ها و اعضای جسم را انجام می‌دهد. مثلا پیام می‌دهند که سرتونین تولید کنند؛ حالا وقتی یک نفر مواد مخدر مصرف می‌کند این سیستم مختل می‌شود و دیگر کارش را به درستی انجام نمی‌دهد و در اصل بیان ژن تغییر می‌کند دیگر NRA از DNA دستور نمی‌گیرد مثل این است که در کشور یا باید خودمان کفش و پوشاک تولید کنیم یا باید از خارج وارد کنیم. در جسم هم وقتی تولید مخدرها متوقف شود فرد مصرف کننده مجبور است از بیرون وارد کند تا دچار خماری نشود.
در جسم انسان مخدرهای طبیعی است مانند دوپامین‌، سروتونین، انکفالین، دینورفین، استیل کولین، ایپروفین و غیره به طور منظم در حال تولید هستند. شیشه یا آمفتامین در اوایل مصرف باعث می‌شود آمفتامینی که مصرف می‌کنند سوار بر دوپامین آن‌ها شود و حد تعادل یازده برابر بالا برود و شخص دچار سرخوشی می‌شود به همین دلیل بارها مصرف کرده تا دوپامین جسم آن‌ها کم‌کم از تنظیم خارج شده و وابسته به مصرف شیشه می‌شود. این مصرف‌کنندگان دچار توهم می‌شوند و ممکن است به اطرافیان و خودشان آسیب بزنند و آقای مهندس معتقد هستند مصرف‌کنندگان سایر مخدرها، فقط به خودشان ضرر می‌رسانند و کاری به کسی ندارند؛ ولی مصرف‌کنندگان شیشه گاهی خطرناک هستند و ممکن است به اطرافیان آسیب بزنند.
با این‌که کل مجامع علمی در حال حاضر اعتقادی به درمان اعتیاد ندارند خوشبختانه در کنگره درمان اتفاق افتاده است و با بازسازی سیستم ایکس فرد بیمار روان او هم به تعادل و درمان می‌رسد. اگر شخصی یک دندان درد شدید داشته باشد آیا می‌تواند انسانی با روان آرام باشد؟ آیا دندان درد این شخص با صحبت‌های عرفانی یا انگیزشی خوب می‌شود؟
خیر، بایستی به او دارو بدهیم تا درد دندان او خوب شود. کنگره می‌گوید وقتی اینجا کسی درمان شد دیگر نیازی نیست تا عمر دارد در جلسات شرکت کند؛ مگر این‌که خودش بخواهد که خدمت کند. آقای مهندس می‌فرمایند: ما در مجامع علمی حرف برای گفتن داریم مقالات و تحقیقات ایشان مورد تایید دانشگاه‌ها و مجلات معتبر جهانی قرار گرفته است و در آینده‌ای نزدیک تئوری ایکس برای درمان نه تنها مواد مخدر بلکه سایر بیماری‌های لاعلاج مانند انواع سرطان‌ها، سرع و اسکیزوفرنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و جالب است که برای درمان تمامی این‌ها یک پروتکل استفاده می‌شود.
به امید گسترش علم ناب کنگره در سراسر گیتی و کم شدن درد و رنج انسان‌های دردمند

نویسنده و تایپ: راهنما همسفر مرضیه لژیون دهم
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .