English Version
English

شیشه؛ در دسته مواد جنایی و مخرب

شیشه؛ در دسته مواد جنایی و مخرب

ششمین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های مجازی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی کریمان با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» به استادی همسفر فاطمه در روز شنبه ۱۶تیر ماه ۱۴٠۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:
امروزه مواد مخدرهای زیادی وجود دارند تریاک، هروئین، حشیش، شیشه و آمفتامین‌های دیگر از جمله مواد مخدرهای امروزی است که انسان‌ها با آن درگیر هستند. شیشه یک ماده است که در آزمایشگاه‌ها ساخته می‌شود ماده اولیه شیشه آمفتامین است. از این ماده در جنگ جهانی دوم به عنوان یک داروی مؤثر در رفع افسردگی یا اضطراب سربازان حاضر در جنگ استفاده می‌شد و یا برای بالا نگه داشتن سطح انرژی سربازانی که باید چند روز در جنگ مداوم شرکت می‌کردند. اولین ماده مخدری که از آمفتامین ساخته شد اکستازی بود که خوشبختانه مصرف آن الان بسیار کم شده است بعد از اکستازی ماده‌ای بوجود آمد به نام شیشه که مصرف آن بسیار گسترش پیدا کرد چرا که تمام افرادی که شیشه مصرف می‌کنند معتقدند که معتاد نیستند و شیشه مواد مخدر نیست یعنی کسی که شیشه مصرف می‌کند اگر آزمایش و تست مورفین بدهد تست او منفی می‌شود در حال حاضر برای مصرف کنندگان شیشه تست آمفتامین گرفته می‌شود.

شیشه در گروه مواد مخدر محرک قرار دارد مخدرهای شیشه،  آیس و کریستال نه مواد مخدر هستند و نه مواد محرک بلکه به گفته آقای مهندس این مواد مخرب هستند؛ چرا که تخریبی که این مواد بوجود می‌آورند اصلاً قابل قیاس با تخریب تریاک یا هروئین و حشیش نیست شیشه یک مخدر مخرب و بسیار خطرناک است می‌توان اینطور مثال زد که تی‌ان‌تی و باروت مواد منفجره هستند ولی هیچ کدام بمب اتم نمی‌شوند. شیشه نسبت به مواد مخدر دیگر مثل بمب اتم است زیرا سیستم آن کاملاً فرق می‌کند. مصرف‌کننده شیشه در توهم کامل به سر می‌برد یک دیوانه به تمام معنا است چرا که فکر می‌کند همه اطرافیان او دشمن او هستند دچار سوءظن می‌شود و به دیگران بدبین است به دلیل اینکه معتقد است که معتاد نیست برای درمان هم کمتر اقدام می‌کند. مصرف آمفتامین‌ها بیشتر در مغز تخریب ایجاد می‌کند مصرف آمفتامین یا همان شیشه باعث می‌شود ترشح دوپامین در مغز حدود ۱۰۰ برابر بالا برود و شخص احساس سرخوشی و احساس انرژی بسیار بالایی می‌کند وقتی شخص شیشه مصرف می‌کند مقدار بالای محرک را یک دفعه وارد مغز می‌کند و به دلیل دوپامین بالایی که در مغز تولید می‌شود احساس سرخوشی بالایی دارد و از علائم مصرف شیشه هیجان زدگی، تند صحبت کردن، احساس سرخوشی و توهمات ذهنی افزایش تنفس و افزایش ضربان قلب را می‌توان نام برد.

زمانی که مصرف این ماده محرک و مخرب در بین جوانان تازه شیوع پیدا کرده بود در سال ۱۳۸۶ آقای مهندس در سخنرانی گفتند: که سونامی شیشه در راه است ولی کسی آن زمان شیشه را به عنوان یک ماده مخدر و یا مخرب نمی‌شناخت و آقای مهندس در جایی اعلام کردند که پیش قراولان شیشه در راه هستند امواج این سونامی هر روز نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. زمانی که خبرهای جنایاتی از جمله قتل فرزندان و همسر و یا فجایع دیگر که توسط افراد مصرف‌کننده شیشه اتفاق افتاده بود در خبرگزاری‌ها منتشر شد این اخبار همگان را متوجه خطرات مصرف شیشه نمود. آقای مهندس می‌گویند: «شیشه آن چیزی نیست که در دسته مواد مخدر جای بگیرد بلکه در دسته مواد مخرب و جنایی جای می‌گیرد» بسیاری از افراد فکر می‌کنند که مصرف کنندگان شیشه و مواد مخرب امروزی نمی‌توانند به درمان برسند و معتقدند که شیشه درمان ندارد اما کنگره ۶۰ و روش DST به همه ثابت کرده است که شیشه هم مثل مواد مخدر دیگر قابل درمان است. مصرف کنندگان شیشه می‌توانند با آموزش‌های کنگره و روش DST و مصرف داروی OT به درمان کامل و قطعی برسند. مصرف کنندگان شیشه هم مثل سایر مصرف کنندگان مواد مخدر دیگر با حضور در شعبه‌های کنگره ۶۰ و زیر نظر راهنمایان محترم با مصرف شربت OT و همین‌طور بهره‌مندی از آموزش‌های ناب کنگره ۶۰ می‌توانند جسم، روان و جهان‌بینی خود را درمان کنند و به انسانی متعادل تبدیل شوند.
کسانی که به دلیل مصرف شیشه و آمفتامین تخریب‌های زیادی بر روی روان خود ایجاد کرده بودند و به قول آقای مهندس تبدیل به یک دیوانه‌ خانه سیار شده بودند و همیشه در توهم کامل به سر می‌بردند می‌توانند با روش DST و به کمک آموزش‌های راهنمایان محترم تبدیل به انسان‌های سالم و متعادلی بشوند و مثل افراد عادی زندگی کنند و دیگر از آن توهمات، بدبینی‌ها نجات پیدا می‌کنند. امروزه بسیاری از مسکن‌های جدید مثل فنتالین که تبدیل به مخدرهای بسیار خطرناکی شده‌اند و تخریب‌هایی شاید بدتر شیشه بوجود می‌آورند و هنوز راه درمانی برای آن در جهان وجود ندارد اما مصرف کنندگان این مواد هم می‌توانند با روش DST به درمان برسند چرا که از دیدگاه کنگره ۶۰ هر ماده‌ای که مصرف آن انسان را از حالت تعادل طبیعی خارج کند و مستقیماً روی سیستم ایکس اثر بگذارد باعث تخریب مخدرهای طبیعی بدن می‌شود و بدن انسان را از حالت تعادل طبیعی خارج می‌نماید همه این مواد آنتی‌ایکس هستند و مصرف کنندگان این مواد می‌توانند با روش DST و مصرف داروی OT به تعادل برسند. تجربه نشان می‌دهد که هر فرد مصرف کننده‌ای می‌تواند با آموزش‌های کنگره و مصرف شربت OT دوباره تعادل را به سیستم ایکس برگرداند و به انسانی سالم تبدیل شود.

 

رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون دوم)
ویراستاری: همسفر منصوره رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
ارسال: همسفر اعظم رهجوی راهنما همسفر مهدیه (لژیون یکم)
همسفران نمایندگی کریمان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .