English Version
English

حس عجیب توأم با آرامش

حس عجیب توأم با آرامش

خداوند خود محبت است، خداوند خود عشق و آرامش است، خداوند رحمان را هزاران بار شاکر و سپاسگزارم که بهترین مسیر آموزش را در مسیر راهم قرار داد.
قبل از اینکه وارد کنگره شوم مسیرهای زیادی را رفته بودم و با شکست مواجه می‌شدم، همیشه این استرس و نگرانی و ترس با من همراه بود خیلی تلاش می‌کردم و به نتیجه نمی‌رسیدم، از درون می‌سوختم اما مشکلم را به کسی از اعضای خانواده‌ام نمی‌گفتم تا نگران نشوند؛ چون زندگی‌ام را دوست داشتم و نمی‌خواستم به جدایی برسد.
امیدوارم بودم که روزی درست شود، یک روز که حالم خیلی بد بود و با یکی از دوستان صحبت می‌کردم ایشان  کنگره ۶۰ را معرفی کردند گفتند که اینجا را هم امتحان کن تو قوی هستی و میتوانی.
با مسافرم روز اول که به کنگره آمدیم یک سالن بزرگ را دیدم که قسمت خانم‌ها همه مرتب شال سفید و قسمت آقایان پیراهن سفید پوشیده بودند، حس عجیب توأم با آرامشی به من دست داد، با راهنمای تازه واردین که صحبت می‌کردم انقدر حالم بد بود که از اول جلسه تا آخر گریه کردم و با گوش دادن به صحبت‌های ایشان آرام شدم، من و مسافرم جذب کنگره ۶۰ شدیم .
اکنون که به بیماری اعتیاد فکر می‌کنم می‌بینم هنوز اطلاع چندانی نسبت به این موضوع ندارم، این حس‌وحال الآنم را مدیون راهنمای خوبم هستم که توانستم چند ماهی آرامش و آسایش را در خانواده‌ام برقرار کنم، امیدوار هستم که مسافر من و همه مسافران‌ به رهایی عالی برسند.
در پایان از بنیان‌گذار کنگره‌ ۶۰ جناب آقای مهندس دژاکام و اعضای کنگره که فرشتگان زمینی هستند و  با امیدواری و تلاش و کوشش بی دریغ خدمت می‌کنند کمال تشکر را دارم .
نویسنده: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون نهم)
رابط خبری: همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر ناهید ( لژیون نهم)
ارسال :همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی رودهن 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .