English Version
English

آیا شیشه قابل‌درمان است؟

 آیا شیشه قابل‌درمان است؟

يكي از انواع مواد مخدر كه امروزه از مواد پرمصرف است، آيس، شيشه (كريستال) است. دانشگاه هاروارد و استنفورد و آینتی روی آمفتامین (شیشه) تحقیق انجام می‌دادند که ژن اعتیاد را پیدا کنند که اگر ژن اعتیاد را پیدا کردند آنتی‌ژن آن را بسازند و آنتی‌ژن را به شخص بدهند تا بتوانند  فرد مصرف‌کننده را درمان کنند؛ ولی این کار بسیار خطرناک است.

هر ماده‌ مخدری که حتی اسمشان را نشنیده‌ایم با متد Dst برای کنگره 60 قابل‌درمان هستند. اين ماده مخدر ازنظر شكل ظاهري شبيه خرده‌شیشه و يا تكه‌هاي كوچک يخ است (اما بیشتر به‌صورت دانه‌های ریز است). مهم‌ترین تركيب اين ماده مخدر آمفتامين است، مصرف شیشه بیش از هر نوع ماده مخدر دیگری در مغز تخریب ایجاد می‌کند و در دنیا شیشه درمان ندارد. تخریب بیش از حد سیستم‌های دوپامینرژیک و سروتونرژیک در بخش‌هایی از مغز ازجمله هیپوتالاموس که مرکز کنترل احساسات و نیروی جنسی است باعث می‌شود مصرف‌کنندگان شیشه در دو زمینه یا به قولی در دوفاز اصلی وارد توهم بشوند البته از دید خودشان توهم نیست این 2 زمینه عبارت‌اند از مسائل جنسی و بدبینی شدید نسبت به اطرافیان در این زمینه و احساس تحت‌نظر بودن. مصرف‌کنندگان شیشه در این دو زمینه سخت دچار توهم می‌شوند و بر همین مبنا خطرناک‌ترین رفتارها از آن‌ها سر می‌زند.

سونامی شیشه در راه است امواج این سونامی هر روز نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود تا جایی که خبرهای جنایات مصرف‌کنندگان شیشه‌ اعم از قتل فرزند و همسر تا فجایع دیگر به دست مصرف‌کنندگان شیشه از صفحات اخبار کنار نمی‌رود. قتل، جنایت و دیگر فجایع صورت‌گرفته به دست مصرف‌کنندگان شیشه همگان را متوجه این موضوع نموده است که بازهم به قول مهندس دژاکام شیشه آن چیزی نیست که در دسته مواد مخدر جای گیرد؛ بلکه چیزی است که در دسته مواد مخرب و جنایی جای می‌گیرد. کافی است که در یک خانواده، یک فرد مصرف‌کننده شیشه وجود داشته باشد دیگر آن خانواده و اطرافیان آن‌ها امنیت نخواهند داشت.

مهم‌ترین عوارض طولانی‌مدت مصرف شيشه كه معمولاً بعد از گذشت چند ماه مصرف خود را نشان مي‌دهد، اختلال در عملكرد دريچه پروستات است كه معمولاً ادرار و اسپرم باهم دفع مي‌شوند. آسيب‌هاي كبدي و جوش‌هاي صورت، ايجاد عفونت در دستگاه گوارش خصوصاً روده‌ها، کوچک‌شدن بيضه‌ها به همراه درد و تضعيف قواي جنسي از ديگر عوارض اين ماده‌ مخدر خطرناك است. توهمات شيشه به‌گونه‌ای است که بیان آن‌ها کار ساده‌ای نیست. مصرف‌کنندگان شیشه پس از گذشت مدتی از مصرف شیشه، شدیداً بدبین می‌شوند.

نویسنده: راهنما همسفر بتول (لژیون پنجم)
ویراستار: همسفر نغمه رهجوی راهنما همسفر کبری (لژیون سوم)
ارسال: همسفر پریسا، خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز (کرج)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .