English Version
English

سند درمان شیشه

 سند درمان شیشه

مشارکت مکتوب از لژیون چهاردهم، راهنما همسفر ترانه

همسفر زیبا
کنگره ۶۰ معتقد است که با روش و متد dst هر نوع ماده مخدر از نظر ما کاملاً قابل‌درمان است. آموزه‌هایی از درس‌های کنگره ۶۰ در مورد آمفتامین یا شیشه می‌دانم این است که: شیشه یک محرک قوی سیستم عصبی مرکزی است که به‌صورت تدخینی یا کشیدنی استفاده می‌شود، نشئگی آن شبیه هیچ ماده مخدری نیست و مصرف‌کننده در دفعات اولیه ممکن است تا ۷۲ ساعت نخوابد و در این حالت در سطح انرژی بسیار بالا، توهم شدید و رفتارهای بی‌پروایی از خود بروز می‌دهد. این افراد خود را معتاد نمی‌دانند؛ چون در صحبت‌های عامیانه گفته‌اند که شیشه مرفین ندارد پس اعتیاد ندارد. این یک نگرش بسیار غلط است، چرا؟ چون مصرف‌کننده به محض این که اثر مواد در بدنش از بین رفت حالات خستگی ظاهر می‌شود و فرد دوباره مصرف می‌کند و بعد از مدتی معتاد می‌شود و این نگرش که مواد صناعی اعتیادآور نیست افراد زیادی را به مسلخ هدایت کرده است. از دیدگاه کنگره ۶۰ هر ماده‌ای که انسان را از تعادل طبیعی خارج کند و روی سیستم ایکس و عصبی انسان اثر بگذارد و باعث تخریب آن شود ماده مخدر است. شیشه به سروتونین که یکی از مواد شبه افیونی سیستم ایکس است آسیب شدید می‌زند. این ماده در خلق‌وخوی ما اثر گذاراست. آقای مهندس پنج ماده را برای آزمایش انتخاب کردند، تریاک، هروئين، الکل، آمفتامین و فنتالین که فنتالین در ایران نیست؛ ولی در آمریکا و اروپا موجب مرگ‌ومیر زیادی شده است و ماده خطرناکی است. تریاک و آمفتامین روی ۷۰ موش صحرایی انجام شد، روی خون، مایع میان‌بافتی و مغز آن‌ها آزمایش شده و نتایج را مورد بررسی قرار دادند و بخشی از آزمایش‌ها هم به بریستون و دانشگاه کمبریج فرستاده شده تا مورد بررسی قرار بگیرد. روی موش‌ها دو تست رفتاری انجام شد، اول این که استخر کوچکی که چند تا پله دارد و خالی از آب است و موش مسیر پله‌ها را یاد می‌گیرد، بعد استخر را آب می‌ریزند و موش  بیرون می‌آید و در مرحله بعد که فلوتین نام دارد موش هیچ فعالیتی و هیچ تلاشی برای بیرون آمدن نمی‌کند و افسردگی دارد و مرحله بعد می‌فهمد که در چه  وضعیتی قرار دارد، ولی توان خارج‌شدن را ندارد و در مرحله آخر که با روش dst درمان شدند و مرحله و کینگ گفته می‌شود موش از آب بیرون می‌آید و دنبال غذا می‌رود. تست دوم به این صورت بود که یک طرف مواد مخدر و یک طرف در ارتفاع غذا بود، موش‌هایی که به روش سقوط آزاد درمان شدند رهایشان که می‌کردند به‌طرف مواد می‌رفتند. در دنیا درمانی برای شیشه وجود ندارد. بودجه زیادی بین دانشگاه‌های هاروارد، استنفورد، آی ام تی قرار دادند که روی شیشه‌ کار کنند و این که پیدا کنند ژن اعتیاد را و در نهایت بتوانند آنتی‌ژن آن را بسازند و به شخص بدهند که این کار خطرناکی است. اعتیاد و همه بیماری‌ها تنها از یک ژن برخوردار نیستند، ژن‌های متعددی دخیل هستند. مثلاً در بیماری سرطان ۱۸۰ ژن را باید مورد بررسی قرار دهند. آزمایش‌ها کنگره ۶۰ را هیچ جای دنیا انجام نداده‌اند و راه‌حل درمان شیشه و راه‌حل انواع بیماری‌ها در کنگره پیدا شده است؛ ولی کنگره ۶۰ درمانگر نیست، چرا؟ چون جان آدم‌ها مطرح است و این کار، کار پزشکان است. نتیجه این که با روش و متد کنگره ۶۰ هر نوع ماده مخدری کاملاً قابل‌درمان است. خدایا سپاسگزارم برای این علم عظیم و آقای مهندس عزیز

همسفر مریم
در سطح جهانی در مقوله اعتیاد مطالعات درستی انجام نگرفته، اعتیاد هم بیماری است، استاد بررسی می‌کنند هر بیماری که به وجود می‌آید در ژن‌ها، در اصل بیان ژن‌ها که مربوط به اطلاع‌رسانی ژن‌ها است اختلال ایجاد می‌شود و از تنظیم خارج می‌شوند. البته آن هم یک ژن خیر، بلکه تعداد زیادی درگیر می‌شوند. مثلاً در بیماری سرطان ۱۸۰ ژن مورد بررسی قرار می‌گیرد با پنج ماده مخدر به‌عنوان شاخص روی موش‌های صحرایی دو نوع تست انجام گرفت که بررسی شود. در اثر مصرف مواد و ترک آن و چه تغییری در سیستم فیزیولوژی صورت می‌گیرد. تریاک، هروئین، الکل، آمفتامین، فنتالین روی خون و مغز و مایع میان نخاعی موش‌ها آزمایش انجام گرفت. تست اول در استخر کوچک پله‌پله ولی بدون آب موش را رها می‌کنند تا مسیر پله را یاد بگیرد و بعد استخر را پرازآب کردند تا ببینند موش خود را نجات می‌دهد یا نه. در اینجا سه اتفاق رخ می‌دهد، موش معتاد سرگردان و افسرده است و تلاشی نمی‌کند و موشی که با روش‌های دیگر ترک کرده می‌فهمد چه وضعی دارد و می‌خواهد بیرون بیاید؛ ولی نمی‌تواند. موشی که با روش dst درمان شده از آب بیرون‌آمده و به دنبال غذا می‌رود. تست دوم موش‌ها در جایی گذاشتند که یک سمت مواد و سمت دیگر کمی در ارتفاع غذا بود آنهایی که با سقوط آزاد ترک کردند همان ابتدا سراغ مواد رفتند و آن‌هایی که با روش دیگر ترک کردند وسط می‌مانند و به‌طرف غذا یا مواد نمی‌روند؛ اما موشی که با dst درمان شده به دنبال غذا رفت. فنتالین مرگ‌ومیر بسیار زیادی دارد همان ابتدا که آزمایش شد چندین موش مردند. شیشه هم از همین قماش است با تخریب بسیار و توهمی که روی سیستم های مغزی می‌گذارد. برای شیشه تابه‌حال درمانی پیدا نشده به جز روش dst که در کنگره ۶۰ ابداع شده است. من با این دستور جلسه و تخریب‌های آن روی مسافرم و توهمات شدیدش سال‌ها زندگی کرده‌ام. با روش‌های ترک مختلف که جز هزینه و زمان ازدست‌رفته و لغزش چیزی در پی نداشت. خدا را شکر می‌کنم که با کنگره آشنا شدیم و سفرمان آغاز شد، هر بار با دیدن رهایی مسافرانی که چندین مواد را با هم مصرف کرده‌اند امید و انگیزه بیشتری برای رهایی خودمان پیدا می‌کنم. به امید جهانی‌شدن کنگره ۶۰ و رهایی مسافران و همسفران عزیز.

همسفر ستاره
ماده مخدری به نام شیشه که بسیار مخرب است و اثر مستقیم روی مغز انسان دارد که در همه جای دنیا درمان قطعی برای درمان شیشه پیدا نشده فکر می‌کنند درمان ندارد. در کشور ما ایران توسط بنیان کنگره ۶۰ طی یک بازه زمانی با روش  dstو شربت شفابخش  ot به درمان رسیده‌اند. البته اگر مصرف‌کنندگان عزیز خواسته درمان را داشته باشند و در این راه ثابت‌قدم باشند. سابقه مصرف شیشه به جنگ جهانی دوم برای بیدار نگه‌داشتن سربازها و افسرهای آلمانی مورداستفاده قرار گرفت که بیدار بمانند و استراحت نداشته باشند تا مشغول نبرد باشند، منابع و اطلاعات دیگری مدعی این موضوع است که شیشه در ابتدا در کشور ژاپن آن هم از یک نوع جلبک دریایی که کالایی کمیاب بوده ساخته شده از دیدگاه کنگره ۶۰ مخدر شیشه قابل‌درمان است و سند آن نیز رهایافتگان و مربیان و راهنمایان اعتیاد هستند که در حال حاضر مشغول به راهنمایی و تربیت و پرورش رهجویان خود هستند. بنیان کنگره ۶۰ از ۵ ماده برای انجام آزمایش استفاده کرده است تریاک؛ هروئین؛ الکل؛ آمفتامین و فنتالین که فنتالین در ایران موجود نیست ولی در آمریکا و اروپا موجب مرگ‌ومیر زیادی شده است، ماده بسیار خطرناک و کشنده تریاک و آمفتامین روی ۷۰ درصد از موش صحرا یا انجام شده روی خون میان‌بافتی و مغز آنها آزمایش شده و در آزمایشگاه کنگره آن را مورد بررسی قرار داده‌اند.

ویراستار: همسفر طاهره رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون یکم)
ارسال: همسفر پریسا، خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز (کرج)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .