English Version
English

گروه خانواده - شیشه به تنهایی یک دیوانه خانه سیار است

گروه خانواده - شیشه به تنهایی یک دیوانه خانه سیار است

تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST؛ شکل ظاهری شیشه شبیه به شیشه‌ای است که خرد و پودر شده است و به همین دلیل در کشور ما شیشه می‌گویند و در اروپا و آمریکا بیشتر به نام آیس شناخته می‌شود.
در صحبت‌های عامیانه گفته می‌شود که شیشه چون مورفین ندارد، پس اعتیاد هم ندارد و این نگرش غلط و گمراه کننده است. با گذشت زمان و مشخص شدن عوارض خطرناک این ماده و اعتیاد به آن کاربرد این ماده به عنوان دارو به تدریج کنار گذاشته شد؛ ولی سودگران و تولید کنندگان مواد مخدر از این ماده را در تهیه مواد مخدر در دستور کار خود قرار دادند.
شاید اولین و مهم‌ترین ماده مخدری که از آمفتامین به دست آمد و مورد مصرف قرار گرفت اکستازی باشد و خوشبختانه هم اکنون مصرف اکستازی به ندرت مشاهده می‌شود و مصرف اکستازی در میهمانی‌ها و پارتی‌ها به عنوان ماده انرژی زا مصرف می‌شود و مصرف کننده گان آن می‌توانند؛ ساعت‌ها بدون استراحت بیدار بمانند.
و از انرژی های ذخیره شده در جسم خود در حد بالایی بهره‌برداری نمایند که پس از مدتی شدیداً با کمبود انرژی مواجه می‌گردند که از ظاهر آنها کاملاً مشخص می‌شود. تمام افراد که مصرف شیشه دارند این ادعا را دارند که ما معتاد نیستیم؛ زیرا شیشه مواد مخدر نیست فکر می‌کنند که فقط تریاک مخدر است.
افزایش دوپامین در بدن باعث اسکیزوفرنی یا همان توهم می‌شود و کاهش آن باعث بیماری پارکینسون یا افسردگی می‌شود و حتی چندین مورد بوده که با چاقو به عزیزان خود آسیب زده و منجر به مرگ آنها شده است.
آقای مهندس روشی را ابداع کرده‌اند که برای درمان همه مواد مخدر مصرفی است. اول صورت مسئله اعتیاد را روشن کرده‌اند، بهترین سخنی که می توانم راجب شیشه بگویم این است که درمان آن با متد دی اس تی است. در جنگ جهانی دوم از این ماده به عنوان یک ماده موثر و نیروزا استفاده می‌کردند تا سربازان بدون نیاز به استراحت مشغول جنگیدن باشند. تخریب شیشه در صور آشکار انسان روی دندان‌ها، معده، کیسه صفرا، تخریب و ایجاد مشکل می‌نماید.
شیشه باعث افزایش دوپامین در انسان می‌شود، یک مصرف کننده شیشه به تنهایی یک دیوانه خانه سیار است. مصرف کننده شیشه و سوظن‌های عصبی نسبت به اطرافیان دارد فکر می‌کند که همه او را تعقیب می‌کند و گاهی اوقات این توهم به گونه‌ای فراوان است که فکر می‌کند دیگران قصد آسیب رساندن به او را دارند؛ در صورتی که دیگران اصلاً قصد انجام چنین کاری را ندارند خدا را شاکریم که با زحمات آقای مهندس حسین دژاکام به لطف کنگره ۶۰ و ایشان نه تنها شیشه بلکه هر مخدری در کنگره ۶۰ قابل درمان است؛ کل دنیا بر این باور هستند که شیشه درمان ندارد ولی ما نیک می دانیم که کاملا قابل درمان است.

 

نویسنده: همسفر پریسا، مرزبان گروه خانواده، عضو لژیون سردار
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر پروانه، خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی طارم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .