English Version
English

شیشه؛ یک مخرب شاخ‌دار است

شیشه؛ یک مخرب شاخ‌دار است

نهمین جلسه از دوره چهارم کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی گوجان به استادی همسفر مریم با دستور جلسه «تخریب شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با DAT» در روز شنبه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه این هفته را آقای مهندس شیشه و مخدرهای جدید قرار دادند؛ چون شدت مصرف مواد شیمیایی، آزمايشگاهی و ترکیب چند نوع مواد مخدر با قرص‌ها بسیار زیاد شده است و اکثر قشر جوان را درگیر کرده است و به خیال این‌که این مواد انرژی‌زا، بدون دردسر و اعتیاد آور نیست، مصرف می‌کنند. به‌خصوص این‌که مصرف کننده شیشه به خیال این‌که مرفین ندارد و  گرفتارش نمی‌شود، مصرف می‌کنند. آقای مهندس بارها عرض کردند، شیشه نه مخدر و نه محرک؛ بلکه مخرب است و آن‌ها را جزء مصرف‌کنندگان شاخ‌دار قرار داد. شاخ‌دار؛ به این معنا که مصرف کنندگان شیشه که برای جامعه خطرناک هستند و ناخود‌آگاه به اعمال جنون آمیز دست می‌زنند در مقایسه با مواد‌مخدر شناخته شده؛ نظیر تریاک و هرویین بسیار سنگین‌تر و خطر‌ناک‌تر است؛ چون شیشه باعث افزایش انرژی کاذب در شخص می‌شود.

اکثر افراد که احتیاج به تمرکز بالا، کارهای ظریف، هوشیاری، شب‌بیداری و توان بدنی دارند به شیشه روی می‌آورند که در ادامه وقتی این وابستگی زیاد می‌شود و شخص دچار بی‌خوابی، بدبینی، پرخاشگری، افسردگی و توهم‌های شدید از واقعیت‌ها شده و حقایق زندگی کاملا دور می‌گردد و بیشتر در توهم زندگی می‌کنند. در‌ اعصاب و روان مصرف‌کننده شیشه، اختلال ایجاد می‌شود و تبدیل  به یک دیوانه می‌شود. این رفتارهای غیر طبیعی در او باعث می‌شود که اطرافیان متوجه مصرف او به شیشه شوند و وقتی که حالت خماری به سر می‌برد، دست به حرکات جنون آمیز می‌زند. شاید در اوایل مصرف برای لذت مصرف می‌کرد؛ ولی بدنش به این ماده احتیاج پیدا کرده و نمی‌تواند با چند روز، چند هفته  ترک کند. با مصرف شیشه تمام انرژی‌های ذخیره شده جسم به یکباره مصرف می‌شود و وقتی اثر مواد تمام شد، شخص احساس خستگی می‌کند.

ممکن است دو شبانه روز خواب باشد و بعد از بیدار شدن، احساس کمبود انرژی‌ و از تعادل خارج می‌شود و لرزش و حرکات غیر عادی در بدن دارد. شیشه یک مخدر بسیار قوی است، و شخص شاید با روش‌های متداول امروزی، بتواند چند صباحی مصرف نکند؛ ولی همیشه مریض و خمار است. باور اکثر مردم این است که شیشه درمانی ندارد و باید همیشه در فلاکت و بدبختی زندگی کند. به خاطر این‌که مصرف کننده شیشه خطرناک است‌ جامعه، خانواده‌ و حتی پدر و مادر او را طرد ‌می‌کنند؛ ولی از نظر کنگره ۶۰ شیشه و اعتیاد به هر مواد مخدر دیگر به روش DAT  و داروی شفا بخش OT قابل درمان است و حتی تخریب‌های  شیشه تا ۹۰ درصد ازبین می‌رود و به شرط این‌که آموزش‌های کنگره را بیا‌موزد و ده ماه وقت صرف کند و گوش به فرمان راهنما باشد و من همسفری بودم که مسافرم مصرف شیشه داشت و از مصرف  شیشه خسته شده‌ و خواستار درمان بود. بارها ترک کرد؛ ولی فایده نداشت، دوباره مصرف می‌کرد و خدا راشکر که وارد کنگره شدیم و با آموزش‌هایی که گرفتیم، مسافرم  درمان شد و از آقای مهندس و همه خدمت‌گزاران کنگره تشکر می‌کنم که این بستر را فراهم نمودند.

رابط خبری و تایپ: همسفر مریم، مسافر لژیون تغذیه سالم، راهنما همسفر مریم
: عکاس: مرزبان خبری، همسفر مرضیه
ویراستار و ارسال: راهنمای تازه‌واردین، همسفر سمانه
همسفران نمایندگی گوجان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .