English Version
English

مصرف شیشه توهمات بسیار زیادی دارد

مصرف شیشه توهمات بسیار زیادی دارد

جلسه ششم از دوره پنجم کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی جهان‌بین، با استادی همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر نسرین با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» در روز شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد: 

شیشه به دلیل شباهت به نبات‌های شیری‌رنگ و شیشه، به این اسم نامگذاری شده است و مواد تشکیل‌دهنده، پایه و اساس آن آمفتامین است؛ مصرف شیشه به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد که به سربازان، داده می‌شد تا با مصرف آن بتوانند، مفید‌تر و بدون استراحت مبارزه کنند، ولی بعد از جنگ جهانی دوم مصرف شیشه تا حدودی کمتر شد ولی مافیای مواد مخدر از این مواد، برای درآمدزایی استفاده کردند و مصرف شیشه در سطح جهان بالا رفت و مصرف شیشه در کشور ما در دهه هشتاد زیاد شد. شیشه زمانی که وارد ایران شد برای ترک تریاک از آن استفاده می‌کردند و در آزمایش عدم اعتیاد، مورفین خون را نشان نمی‌داد به همین خاطر مصرف کننده شیشه، گمان می‌کرد شیشه اعتیاد ندارد. شخص با مصرف شیشه باعث می‌شود انرژی زیادی برای انجام کارهایش داشته باشد و خیلی کار کند، به‌طوری‌ که همه تصور می‌کردند شیشه یک مواد انرژی‌زا است؛ در صورتی‌‌که شیشه، انرژی را که باید ظرف چند روز مصرف شود یک‌ شبه نابود می‌‌کند و زمانی که اثر شیشه از بین می‌رود آن شخص دچار خستگی شدید می‌شود و مجبور به مصرف دوباره می‌شود.

تخریبی که بقیه مواد مخدرها ظرف بیست سال در بدن ایجاد می‌کند، شیشه ظرف یک سال، آن تخریب را روی شخص، به وجود می‌آورد. شخصی که شیشه مصرف می‌کند در همه حال بی‌پروا است و کارهای نامعقول بسیار انجام می‌دهد. تمام دنیا بر این اعتقاد هستند که شیشه و بیماری اعتیاد درمان ندارند ولی خداراشکر که کنگره۶۰، بیست سال  است که شیشه و بیماری اعتیاد را درمان می‌کند و دلیلش این است که صورت‌ مسئله اعتیاد را کشف کرده است. مصرف شیشه دوپامین مغز را یازده برابر افزایش می‌دهد و بعد از مصرف مکرر شیشه، تولید دوپامین در مغز متوقف می‌شود و باعث می‌شود که دائماً شخص، شیشه مصرف کند. اتفاق بزرگی که در درمان اعتیاد افتاده است درمان شیشه و مخدرهای دیگر، در کنگره۶۰ می‌باشد.

مصرف شیشه و مخدرهای دیگر، باعث دخالت در تولید مخدرهای طبیعی بدن می‌شود و سیستم ایکس را از تعادل خارج می‌کند. کنگره۶۰ با متد DST و داروی OT که جزء بهترین دارو در زمینه درمان اعتیاد می‌باشد، باعث می‌شود سیستم ایکس بدن که از چرخه تولید خارج‌ و نامتعادل شده است به تعادل خود بازگردد و مخدرهای طبیعی بدن تولید گردد.

از تخریب‌های مصرف شیشه؛ پوسیدگی دندان‌ها، اختلال در دریچه پروستات، تعریق بسیار زیاد بدن، خشکی پوست، و خیلی از تخریب‌های دیگر برای مصرف‌کننده‌های شیشه اتفاق می‌افتد. این موارد از تخریب‌های صور آشکار شیشه است، از دیگر تخریب‌های شیشه در صور پنهان، برای یک مصرف‌کننده این است که شخص دچار ظن بد می‌شود. برای مثال اگر در منزل کسی به صورت ناخودآگاه درب را محکم‌تر از حد معمول ببندد احساس می‌کند این مسئله عمدی بوده و منظوری داشته است؛ یعنی به هر طریقی خیلی از مسائل عادی و نرمال را با ظن بد برداشت می‌کند و نسبت به اطرافیان خود سوظن پیدا می‌کند که همین امر باعث ایجاد مشکلات زیادی در خانواده‌ها می‌شود.

در بخش بعدی دستور جلسه به قسمت درمان مخدرهای جدید با روش DST می رسیم؛ ماده محرک شیشه از آمفتامین تهیه شده است اما پایه داروی OT تریاک است و به علت کامل بودن آلکالوئید‌های تریاک، بهترین دارو برای درمان اعتیاد به هر مواد مخدر می‌باشد. شیشه تخریب‌های بسیاری به شهر وجودی و زیر ساخت‌های جسم ما وارد می‌کند؛ از دیگر تخریب‌های شیشه ایجاد توهمات بسیار زیاد است تا جایی که امکان دارد شخص به اطرافیان خود صدمه بزند، حتی گزارش‌هایی از قتل هم در مصرف این مواد وجود دارد.

از دوراندیشی جناب آقای مهندس می‌توان به این موضوع هم اشاره کرد ‌که ایشان در سال هشتادوشش، اعلام کردند سونامی شیشه در راه است. حال در کنگره ۶۰ برای به درمان رساندن جسم فرد مصرف‌کننده شیشه نیاز است تا به مدت ده ماه داروی OT مصرف کند و جسم خود را بازسازی کند و در این مدت با آموزش‌های ناب کنگره، جهان‌بینی و روان خود را از تخریب‌های این مواد پاک‌سازی کند.

ویراستاری و ارسال: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر نسرین (لژیون اول)
همسفران نمایندگی جهان‌بین شهرکرد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .