English Version
English

اطلاعیه برگزاری دهمین دوره انتخابات مرزبانی

اطلاعیه برگزاری دهمین دوره انتخابات مرزبانی

پیام شرکت در انتخابات مرزبانی

خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی‌کند، مگر آن قوم خواسته‌های نامعقول خود را اصلاح نمایند. تک‌تک ما در مقابل این انتخابات مسئول هستیم، برای این‌که در کنگره، معرفت، عمل سالم و عدالت جاری باشد، بایستی رأی ما برای انتخاب مرزبان بر مبنای معرفت و عمل سالم و عدالت باشد، در غیر این صورت خیانتی است هر چند کوچک به خودمان، خانواده‌مان به همسفران و آیندگانی که بایستی در کنگره به رهایی برسند.

نگهبان کنگره 60
مهندس حسین دژاکام

بار دیگر فرصتی فراهم شد تا بتوانیم با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره عمل سالم را در کنگره ۶۰ به اجرا در آوریم، حق رای به عنوان میراثی در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم.
سرنوشت ما به عنوان یک عضو از خانواده بزرگ کنگره ۶۰ چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارده ماه بلکه برای سالهای متمادی آینده نمایندگی گیلان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
بی‌تردید حضور حداکثری و در عین حال آگاهانه شما مسافران عزیز در انتخابات مرزبانی روز پنج‌شنبه مورخ 1403/04/14 نوید بخش آینده‌ای درخشان برای کنگره ۶۰ نمایندگی گیلان خواهد بود.
در پایان برای همه کاندیداهای محترم آرزوی موفقیت نموده و امید آن داریم با همدلی و همراهی همدیگر در راستای توسعه و پیشبرد اهداف کنگره ۶۰ گامهای موثری برداریم. 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .