English Version
English

قضاوت خصوصیتی است که خداوند در خلقت انسان و در نهاد او قرار داده است (نمایندگی آکادمی)

قضاوت خصوصیتی است که خداوند در خلقت انسان و در نهاد او قرار داده است (نمایندگی آکادمی)

دوازدهمین جلسه از دوره شصت و ششم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی آکادمی، با استادی راهنما مسافر آرتمیس، نگهبانی مسافر حوریه و دبیری مسافر هانا، با دستور جلسه "قضاوت و جهالت" روز سه‌شنبه 12 تیرماه 1403 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان آرتمیس هستم یک مسافر
خوشحالم که امروز به همراه اعضای لژیون چهارم خدمتگزار شما عزیزان هستیم. در مورد دستور جلسه قضاوت و جهالت باید توضیح بدهم که این دو مفهوم رابطه متقابلی با هم دارند، به این معنی که هر قضاوتی که در ذهن ما اتفاق می‌افتد، به نادانی و جهالت ما برمی‌گردد.
قضاوت خصوصیتی است که خداوند در خلقت انسان و دز نهاد او قرار داده است. انسان موجودی است که اختیار به او تفویض شده و به‌طور مداوم بر سر دوراهی انتخاب قرار می‌گیرد و در ذهن خود باید بسنجد و تصمیم بگیرد کدام راه درست است و کدام نادرست.
می‌دانیم نیرو در فیزیک، معادل حس در درون انسان است. اگر ما آموزش گرفته باشیم و سطح دانایی‌مان افزایش پیدا کرده باشد، حسمان سالم و مثبت است، درنتیجه دیگران را مورد قضاوت قرار نمی‌دهیم.
ما به کنگره می‌آییم، اعتیاد خود را درمان می‌کنیم، و بعد روی دریافت حس‌های منفی درونمان که میوه‌های اعتیاد هستند کار می‌کنیم. قضاوت نیز یکی از محصولات اعتیاد است، ولی می‌توانیم با تحت آموزش قرار گرفتن و بالا بردن سطح دانایی خود، به‌مرور به این باور برسیم که دیگران را مورد قضاوت خود قرار ندهیم.

گردآوری و تایپ: راهنما مسافر آرتمیس- نمایندگی آکادمی
ویرایش: مسافر انیسه
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .