English Version
English

باور غلط

 باور غلط

مشارکت مکتوب از لژیون پانزدهم، راهنما همسفر شیدا

همسفر شیدا
مواد مخدر شیشه بسیار خطرناک و اعتیادآور است. طبق این باور غلط که چون شیشه مورفین ندارد اعتیاد هم ندارد. این ماده افیونی در بین آحاد مردم شیوع پیدا کرده است. اما کنگره 60 تعریفی که از اعتیاد دارد این باورها و تصورات را مردود شناخته و صریحاً می‌گوید هر ماده‌ای که انسان را از حالت طبیعی و تعادل خارج کند مواد مخدر است و شدیداً اعتیادآور. اما درمان آن در کنگره امکان‌پذیر است. جناب مهندس سال‌ها پیش پیش‌بینی کردند که سونامی شیشه در راه است؛ اما به دلایل مختلف توجهی به فرمایش ایشان نشد و سیل مصرف شیشه و خریدوفروش آن به‌سرعت انتقال پیدا کرد. ان‌شاءالله با بالارفتن آگاهی مردم و تجربه تلخ و تاوان سنگینی که پرداخته شد جوانان از مصرف این ماده افیونی خودداری کنند.

همسفر صغری
آقای مهندس درباره مواد محرک شیشه فرمودند سونامی شیشه در راه است. همان‌طور که دیدیم فرمایش ایشان درست بود و مصرف این ماده مخدر چقدر زیاد شد. شیوع این ماده مهلک در آرایشگاه‌های زنانه و در ورزشگاه‌ها به هدف لاغری شایع شد و به دلیل ناآشنا بودن مردم همه پذیرفتند و مصرف کردند و دیدیم که از مواد دیگر هم وحشتناک‌تر شد. چون کسی که هروئین، تریاک یا متادون و... استفاده می‌کند هرگز آدم نمی‌کشد؛ ولی کسانی که شیشه مصرف می‌کنند آن قدر خطرناک می‌شوند که این جنایت را انجام می‌دهند. سپاسگزارم  از آقای مهندس و امیدوارم که به‌زودی اعتیاد به شیشه ریشه‌کن شود.

همسفر اعظم
مواد مخدر شیشه جزو موادی است که تقریباً جدید است و هیچ پایه و اساس طبیعی ندارد و فقط در آزمایشگاه‌ها تولید می‌شود. بسیار خطرناک است و اعتیاد زیادی دارد به شکلی که دیده شده است بعضی‌ها با یک‌بارمصرف معتاد شده‌اند. آقای مهندس سال‌ها پیش فرمودند شیشه هم مثل مواد دیگر در کنگره قابل‌درمان است. متأسفانه چون شیشه مورفین ندارد همه فکر می‌کنند اعتیاد ندارد؛ اما به تجربه دیده شده که اعتیاد دارد. ممنون از آقای مهندس که برای درمان شیشه هم فکری کردند و این افراد را هم به درمان رساندند.

ویراستار: همسفر طاهره رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون یکم)
ارسال: همسفر پریسا، خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز (کرج)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .