English Version
English

معظل‌ترین معظل

معظل‌ترین معظل

شیشه چیست؟ شیشه نوعی مت آمفتامین است این مواد معظل‌ترین معظل در حوزه مواد مخدر می‌باشد که امروزه جهانی را درگیر خود کرده است. معظلی آن‌چنان نا به‌هنجار که آقای مهندس دژاکام لقب معتادان شاخ دار را به آن‌ها داده‌ است زیرا قتل‌ها و رفتارهای فجیع از این دسته معتادان در سراسر دنیا دیده می‌شود.

بنیان گذار و سرچشمه تولید شیشه به آن دسته از انسان‌های شیطان زده دانشمند نما می‌خورد که به خیال خود لطفی به بشریت کرده‌اند. معظلی که در کشورهای مختلف مخصوصاً آمریکا با استقبال زیادی مواجه شده است. خوشبختانه در ایران، زمان سرآغاز شیوع این مواد، خیر آقای مهندس به مردم ما رسید و از طریق رسانه‌ها گوشزد کردند که سونامی یا به عبارتی حمله وحشتناک شیشه در راه است که با برخورد شدید مراجع قانونی از شیوع شیشه در کشورمان جلوگیری شد.

شیشه آخرین فرآورده غیر گیاهی و کاملاً صنعتی، دست انسان است که به قولی صد رحمت به مواد مخدر گیاهی و سنتی‌. چه افراد درستی که به هوای دوپینگ کردن و بی‌ضرر بودن شیشه، آلوده این ماده شدند و چه خانواده‌هایی که از رفتارهای نادرست و ناجور این افراد، وحشت زده و حتی متلاشی شده‌اند. شیشه از آن دسته موادی است که شاید به جرات می‌توان گفت: آخر شر و بدی در حوزه اعتیاد می‌باشد. خوشبختانه در زمانه ما خداوند بزرگ لطفش را شامل حال یکی از بندگان خاص خود کرد و راه درمان را پیش پای او گذاشت و آن راهی نیست مگر روشDST.

جناب آقای مهندس دژاکام در ماه مبارک رمضان بر حسب اتفاق با ترک تدریجی مواد خود به این روش نائل آمدند و به لطف خداوند با تأسیس کنگره ۶۰ این روش نه تنها برای درمان انواع مواد مخدر از جمله شیشه، الکل و سیگار بلکه برای کم کردن وزن و رسیدن به تعادل جسمانی به گوش افراد زیادی رساندند. به امید خدا، کنگره ۶۰ و روش درمان DST مرزهای کشور را در می‌نوردد و به زودی جهانی می‌شود. همه افراد جهان، نیازمند رهایی از این مواد مخدر هستند.

روش DST روشی است که با تیپر کردن مواد در مدت زمان حداقل ۱۰ ماه انجام می‌شود تا بدن به آن تثبیت لازم و همیشگی خود برسد زیرا به هم ریختن فرد چه از نظر جسمی و روانی در به هم ریختن جسم او است که البته ایشان می‌گویند: درمان مواد به تنهایی کافی نیست. جهانبینی همراه با درمان است که درمان را محکم و استوار نگه می‌دارد. چه بسا آموزش‌های جهانبینی، انسان را در برخورد با مسائل گوناگون زندگی و رسیدن به صلح و آرامش یاری می‌رساند.

در پایان برای آقای مهندس و خانواده ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم تا بتوانند به اهداف خیرخواهانه خود برسند و خدمتی بس عظیم به انسان‌های دردمند کنند تا هر شخص و هر خانواده‌ای که مشتاقانه آرزوی رهایی از درد اعتیاد دارند به نحوی با کنگره آشنا شوند و به آزادی از بند شیطان برسند. همانا خداوند بزرگ یاری دهنده افرادی است که یاری رسان انسان‌ها و جهان هستی هستند. به امید کاشت و مصرف مواد مخدر(تریاک) در جهت بهینه و دارویی( آمین).

نویسنده: راهنما همسفر افسانه (لژیون پنجم)

ویرایش: همسفر فهیمه رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم)

ویراستاری و ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم)

همسفران نمایندگی ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .