English Version
English

پورتال در اصل یک مرکز اطلاعات است

پورتال در اصل یک مرکز اطلاعات است

ضمن سلام و عرض احترام خدمت همراهان محترم، در هفته‌ای که گذشت افتخار این را داشتیم در خدمت دیده‌بان محترم پورتال OT کنگره‌۶۰، آقای مهدی سنچولی بودیم. به همین مناسبت، مصاحبه‌ و گفت‌وگوی صمیمانه‌ای را با ایشان انجام دادیم که توجه شما را به آن جلب می‌نماییم. پیشاپیش از همراهی شما سپاسگزاریم.

سلام و عرض ادب خدمت شما. به شعبه‌ی خودتان خیلی خوش آمدید و ممنونیم که دعوت ما را برای انجام این مصاحبه پذیرفتید. لطفا خودتان را به رسم کنگره معرفی نمائید.

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر؛ با بیش از پنج‌سال تخریب وارد کنگره شدم، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی چهار گرم شیره‌ی خوراکی، مدت هجده ماه سفر کردم به روش DST، داروی درمان OT، راهنمای خوبم آقای محمد اختری، رشته‌ی ورزشی شنا، الان هم مدت نُه‌سال و نیم هست که آزاد و رها هستم.


جناب سنچولی، شما امروز در بیانات خود در جلسه‌ی عمومی عنوان کردید که جهالت باعث قضاوت می‌شود و قضاوت عمق جهالت را بیشتر می‌کند. اگر‌ ممکن است کمی راجع به این موضوع توضیح دهید.

وقتی من راجع به موضوعی، قضاوت نادرست انجام می‌دهم، این نشات گرفته از ناآگاهی و جهل من نسبت به آن مسئله است و تاثیراتی که قضاوت من نسبت به آن فرد، در دنیای درونی من می‌گذارد، عمق جهالت من را بیشتر می‌کند. به این خاطر که من دارم به یک‌سری دلایل واهی و نتایجی می‌رسم که آن‌ها را در ذهن خودم نهادینه می‌کنم و این مسئله هم باعث می‌شود جهالت من نسبت به  به ابعاد دیگر موضوع بیشتر شود.


شما دیده‌بان پورتال OT کنگره‌۶۰ هستید. از آن‌جایی که ممکن است خیلی از دوستان با پورتال آشنایی نداشته باشند، اگر ممکن است کمی راجع به جایگاه و نقش آن در روند درمان برای ما بگویید.

پورتال در اصل یک مرکز اطلاعات است؛ یعنی تمام اتفاقات و جریاناتی که در مسیر درمان مسافر پیش می‌آید، در آن ثبت می‌شود. از بدو ورود به کنگره تا زمانی‌که‌ درمان خاتمه می‌یابد. همچنین خدماتی که افراد انجام می‌دهند، در پورتال ثبت می‌شود. نتیجه‌ی آن این است که ما یک‌ آمار کامل از چرخه‌ی اتفاقاتی که در کنگره پیش می‌آید، خواهیم‌ داشت؛ مانند میزان رهایی‌ها، میزان ورودی‌ها، میزان خروجی‌ها، کمیته‌ی انضباطی، خدمتگزاران کنگره‌۶۰؛ و نکته‌ای که خیلی مهم می‌باشد، تحلیل اطلاعات است. بر اساس آن تحلیل ما می‌توانیم مدیریت و نظارت بهتری بر روی کیفیت خدمت در کنگره‌۶۰ داشته‌ باشیم و اگر ایراد یا اشکالی در جایی وجود داشت، بتوانیم آن را رفع کنیم و خدمات بهتری ارائه دهیم. قطعا کنترل و نظارت بر شعب، با وجود پورتال خیلی راحت‌تر شده و راه‌حل‌ها‌ برای مشکلات احتمالی در شعب، خیلی سریع پیدا می‌شود.

به عنوان کلام آخر، اگر صحبتی دارید بفرمایید.

در مورد نحوه و چگونگی پیشرفت پورتال می‌خواهم‌ توضیحی بدهم؛ ما از مشهد و استان خراسان شروع کردیم. در خراسان شمالی، جنوبی و رضوی انجام شد، در سیستان و بلوچستان انجام شد. بعد از آن با تاییدیه‌ای که جناب مهندس دادند، استان تهران را به صورت کامل انجام دادیم. هم‌چنین قسمتی از نقاط غرب و شمال غرب کشور را تحت پوشش قرار دادیم. بعد از آن شمال کشور، مرکز کشور که شامل اصفهان، یزد و استان فارس می‌شود و همینطور شعب کرمان تحت پوشش قرار گرفتند. در حال حاضر هم چند نقطه‌ طی ماه‌های آینده تحت پوشش قرار خواهند گرفت. انشاالله تا پایان سال تمام نقاط کشور تحت پوشش پورتال خواهند بود. در مورد شعبه‌ی بنیان، طی بازدیدی که من امروز داشتم، اتفاقات خیلی خوبی افتاده است. نظمی که در شعبه بر قرار است، کاملا رضایت‌بخش است. پوشش مسافران، فرم برگزاری جلسه، تعامل خوب بین مرزبانان، ایجنت و راهنمایان در مدیریت شعبه خیلی خوب است و حس خوبی را برای من‌ ایجاد کرد. با توجه به‌ این که شعبه‌ی بنیان یکی از شعب اصلی کنگره‌۶۰ بوده و اولین شعبه‌ای است که ما مالکیت آن را داریم، امیدوارم بتواند به همین میزان کیفیت خدمت رسانی و آموزش خودش را حفظ کند و همیشه به عنوان یکی از نمادهای نمونه در استان باشد.

از شما خیلی ممنونیم که وقت ارزشمند خود را در اختیار ما قرار دادید.

تهیه و تنظیم: مسافر علیرضا مرزبان خبری

ارسال خبر: مسافر جواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .