English Version
English

تعادل سیستم ایکس راه درمان اکثر بیماری‌ها

تعادل سیستم ایکس راه درمان اکثر بیماری‌ها

جناب مهندس در این سی‌دی فرمودند: سیستم جسم انسان بسیار حساب‌شده و با برنامه‌ریزی بسیار دقیق طراحی‌شده و به نظر من جسم انسان جهان اکبر است. سی‌وپنج هزار میلیارد سلول، جسم انسان را تشکیل داده و گویا ۶۰ برابر آن در جسم باکتری وجود دارد. گاهی به دلیل نداشتن دانش کافی، انسان‌ها دست به انجام کارهایی می‌زنند که تخریب‌های جبران‌ناپذیری را به وجود می‌آورد؛ به‌طور مثال در گذشته برای از بین بردن بیماری اسکیزوفرنی جمجمه را سوراخ می‌کردند ولی بعد از سال‌ها متوجه فاجعه بزرگی که به‌واسطه این روش به وجود آمده بود شدند؛ حتی برای بیماری اعتیاد از روش‌های سریع و فوق‌سریع استفاده می‌کردند که نتایج بسیار بدی داشت؛ ولی امروزه کنگره ۶۰ با آزمایش‌های متعدد و نمونه‌هایی در حد سلولی مولکولی به این نتیجه رسیده است که مخرب‌ترین روش‌های ترک اعتیاد استفاده از نالوکسان و نالتروکسان است که آسیب‌های شدیدی به قسمت‌های مختلف جسم وارد می‌‌کند.

جناب مهندس در کنفرانسی که در کنگره سراسری پزشکی در آمریکا داشتند مقاله‌های متعددی ارائه دادند و در مورد آسیب‌ها و عوارض شدید روش‌های ترک اعتیاد صحبت کردند؛ یکی از آسیب‌هایی که روش‌های غلط ترک اعتیاد به همراه دارد این است که به دلیل قطع سریع مواد مخدر، سیستم ایکس راه‌اندازی نشده؛ بنابراین جسم نیز قادر به تولید بسیاری از مواد موردنیاز و حیاتی خود نیست و شخص در حالتی شبیه به بهبودی به سر می‌برد؛ ولی چون جسم به تعادل نرسیده دانشمندان اعتقاددارند درمان صورت نگرفته و اعتیاد درمان ندارد اما در کنگره ۶۰ ما به درمان قطعی اعتیاد رسیده‌ایم.

بسیاری از آزمایش‌های کنگره ۶۰ در حد سلولی مولکولی و اپی‌ژنتیک در کمبریج و دانشگاه بریستول انجام‌گرفته که بسیار معتبر هستند؛ در نامه‌ها و مقاله‌های آقای مهندس ذکرشده که برای درمان یک فرد مصرف‌کننده باید از داروی مناسب استفاده شود چراکه قسمت‌های تخریب‌شده فیزیولوژی با داروی مناسب ترمیم می‌گردد و اگر بدون داروی مناسب حتی در زمان مناسب و دوز مناسب شروع به درمان کنیم؛ قطعاً موفقیتی در کار نخواهد بود و این کار شبیه آن است که بخواهیم یک ساختمان ویران را بدون استفاده از مصالح ساختمانی و مواد اولیه مناسب، ترمیم و بازسازی کنیم؛ برای شخص مصرف‌کننده هم هیچ‌چیز جایگزین مواد مخدر نمی‌شود مگر داروی مناسبی که بتواند سیستم ایکس او را راه‌اندازی کند.

جناب مهندس در ادامه فرمودند: من بر مبنای اطلاعات، آگاهی و تجربیات میدانی ۲۶ ساله خود به این نتیجه رسیده‌ام که باید یک فرضیه و یا یک تئوری برای بیماری‌ها مطرح گردد؛ من فرضیه‌ای مطرح کردم که در سال 1393 سیستم ایکس نام‌گذاری شد؛ جالب این است که این فرضیه اوایل برای اعتیاد مطرح شد ولی طی تحقیقات به این نتیجه دست‌یافتم که می‌توان این مدل را برای انواع بیماری‌ها مطرح کرد. تئوری ایکس برای بیماری‌های لاعلاجی که امروزه علم پزشکی قادر به درمان آن نیست همچون ام‌اس، سرطان خون، کولیت اولسراتیو، بیماری صرع و سرطان سینه قابل‌اجراست که مقاله‌های آن در برترین ژورنال‌های آمریکا به چاپ رسید و همچنین در بزرگ‌ترین لابراتوارهای انگلستان و انستیتو پاستور نمونه جانوری انجام گرفت و خوشبختانه به نتایج خوبی دست‌یافتیم.

فیزیولوژی و جسم انسان و همچنین سیستم ایکس و کارکرد آن هنوز برای انسان‌ها ناشناخته است و اطلاعات جامع و کاملی از آن وجود ندارد، ازاین‌رو انسان از زبان بدن خود آگاهی ندارد و همین موضوع باعث می‌شود که خسارات متعددی به فیزیولوژی یا جسم وارد کند. به مجموعه ناقل‌های عصبی، هورمون‌ها، نوروترانسمیترها، غدد درون‌ریز و برون‌ریز و الگوهای اپی‌ژنتیک یعنی همان بیان ژن‌ها، سیستم ایکس گفته می‌شود و آنتی‌ایکس که به معنای ضد ایکس است؛ شامل کلیه مواد مخدر، محرک، توهم‌زا، الکل، داروهای روان‌گردان و مجموعه داروهای اعصاب و روان که به‌صورت صحیح استفاده نمی‌گردد و همچنین افکار منفی، استرس، ناامیدی، ترس، آشفتگی‌های روحی روانی، ناسپاسی، بی‌خدایی و کلیه اعمال ضد ارزشی است که در سیستم ایکس تخریب و اختلال ایجاد می‌کند.

تئوری ایکس می‌گوید ازآنجایی‌که کلیه مواد مخدر و توهم‌زا از سطح خونی مغز عبور می‌کنند در عملکرد سیستم ایکس مداخله می‌نمایند و در ادامه عملیات جایگزینی اتفاق می‌افتد، آنتی ایکس‌ها جایگزین مخدرهای طبیعی و سایر مواد تنظیم‌کننده در سیستم ایکس شده و شخص شدیداً نیازمند آنتی ایکس می‌گردد. از تعادل خارج شدن سیستم ایکس، پایه و اساس اکثر بیماری‌هاست؛ ولی خوشبختانه به روش DST و با داروی OT بیماری‌های لاعلاج، اختلالات و همچنین اعتیاد قابل‌درمان و جسم قابل‌ترمیم است.
 

خلاصه سی‌دی: نامه ۵
نویسنده: راهنما همسفر الهام (لژیون هفتم)
عکاس: همسفر لیلا مرزبان خبری
رابط خبری: همسفر اعظم رهجوی‌ راهنما همسفر الهام (لژیون هفتم)
ویراستار: همسفر سهیلا رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون هفدهم)
ارسال: همسفر مینا خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی شیخ‌بهایی
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .