English Version
English

انسان جهان اکبر است و تمام کهکشان‌ها جهان اصغر هستند

انسان جهان اکبر است و تمام کهکشان‌ها جهان اصغر هستند

درمان اعتیاد و متد DST و درمان با آن و روش‌های متفاوت ترک:
قدیمی‌ها دوست دارند روی جهان‌بینی صحبت کنم اما باید در مورد مواد مخدر هم‌صحبت کرد و نمی‌شود همیشه فلسفی صحبت کرد‌؛ سیستم کنگره ۶۰ به گونه ایی طراحی‌شده است که همان اطلاعاتی که مثلاً در بیرجند یا شیروان آموزش داده می‌شود، همان اطلاعات نیز در قشم و کیش و دیگر نمایندگی‌ها آموزش داده می‌شود و همه از یک چشمه سیراب می‌شوند و از یک کانال، همه آموزش خودشناسی، جهان‌بینی و مواد مخدر می‌بینند.
انسان موجودی پیچیده ایی است و به عقیده من، انسان جهان اکبر است و تمام کهکشان‌ها جهان اصغر هستند؛ ما ۳۵ میلیارد سلول داریم و احتمالاً ۶۰ برابر این سلول‌ها، باکتری داریم و تا زمانی که دانشمان بالا نیست اکثر بیماری‌ها مثل اسکیزوفرنی و.. منجر به مرگ می‌شوند چراکه کارهای خیلی وحشتناک برای این بیماری‌ها انجام می‌دادند و منجر به نابودی فرد می‌شد، همچنین کارهایی که برای درمان اعتیاد انجام دادند مثل یو آردی، بیهوشی، ترک فوق‌سریع و مخرب‌ترین آن‌ها درمان با نالکسون و نالترکسون که منجر به آسیب‌های زیاد در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود.
برای مقایسه DST و دیگر روش‌ها، آزمایش‌ها انجام شد و مقاله ایی در آمریکا در بستون ماساچوست ارائه کردیم، منظور این است که تمام این مقاله‌ها در کنگره سراسری پزشکی آمریکا سخنرانی شده و در معتبرترين ژورنال‌های آمریکائی ارائه‌شده است درصورتی‌که کمتر کسانی می‌توانند مقاله ارائه دهند اما حرف‌ها و مقاله‌های ما را می‌پذیرند و این‌ها خواب‌وخیال نیستند و این مقاله‌ها هستند و مشخص هستند.
درمان‌های غلط آسیب می‌زنند زیرا مواد مخدر بیرونی آرام‌آرام جايگزين می‌شود و زمانی که قطع مواد اتفاق افتاد البته با نالکسون و نالترکسون، شوک مخرب فیزیولوژی وارد می‌شود؛ بدن انسان از ۳۵ میلیارد سلول است و هر سلول برای خودش نیروگاهی به نام میتوکندری است که عین یک شهر و یک کهکشان است و زمانی که ترک سریع انجام می‌شود، این نیروگاه درون سلول قدرت و انرژی خود را از دست می‌دهد و روی آن‌ها اثر می‌گذارد مثلاً روی دوپامین، انرژی که برای تحرک و قدرت است اثر می‌گذارد یا روی سروتونین اثر می‌گذارند یا روی چربی بدن و هزاران مدار دیگر در بدن اثر می‌گذارند و تخریب ایجاد می‌کنند و به خاطر همین فرد مصرف‌کننده بازمی‌خواهد مواد مصرف کند چون در تعادل نیست و زمانی که مواد را قطع کرده، سیستم بدن او آسیب‌دیده و سیستم او درست‌کار نمی‌کند.
من مهندس دژاکام از لغت کیور استفاده می‌کنم یعنی درمان و بهبودی کامل درصورتی‌که دانشمندان آمریکایی و انگلیسی از کلمه کیور یا درمان قطعی استفاده نمی‌کنند و اعتقادی به درمان قطعی ندارند زیرا سیستم آن‌ها اصلاً متعادل نشده و درمان‌نشده‌اند و مجبورند مرتب در جلسات شرکت کنند و به همین علت است که می‌گویند: فقط برای امروز مواد نزدم! یعنی ممکن است فردا مصرف کند.

نویسنده: راهنما همسفر نفیسه  ( لژیون جونز)

عکاس خبری: همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر فاطمه( لژیون پانزدهم)

ویراستاری و ارسال : همسفر مهلا رهجوی راهنما همسفر فاطمه( لژیون ششم)

همسفران نمایندگی امام قلی‌خان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .