English Version
English

محال بود در جمعی برای مصرف حاضر بشوم ولی قضاوت و غیبت نکنم

محال بود در جمعی برای مصرف حاضر بشوم ولی قضاوت و غیبت نکنم

دوازدهمین جلسه از دوره پنجاه و یکم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی چالوس، با نگهبانی مسافر حامد، دبیری مسافر علی و استادی مسافر محسن با دستور جلسه "قضاوت و جهالت " پنجشنبه  چهاردهم تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محسن هستم مسافر، خیلی خوشحالم امروز درشعبه خودم حضور دارم و در این جایگاه فرصت خدمت به من داده شد، خیلی خوشحال هستم از بابت اینکه شعبه چالوس هم ثمربخش بوده و خدمتگزاران خوبی تحویل کنگره60 داده است که امروز می‌توانند برای نام شعبه، باعث افتخار باشند و فرصت و افتخار خدمت کردن اعضا این شعبه، در دیگر شعب کنگره60، نصیب اعضا شعبه چالوس هم شده است و این می‌تواند باعث پیشرفت برای خود آن عزیزان و نمایندگی چالوس باشد چراکه خدمت، آموزش نیز به همراه دارد و عزیزان می‌توانند آموخته‌هایشان از دیگر شعب را، برای این شعبه نیز به ارمغان بیاورند.
دستور جلسه قضاوت و جهالت است و شاید بگویم که من به اینجا آمده‌ام که اعتیادم را درمان کنم، چه‌کار دارم به مسائل فلسفی؟ جوابش این است که اگر من بخواهم اعتیادم را درمان کنم، باید اول انسان و موادمخدر را خوب بشناسم و اعتیاد، حاصل ادغام انسان و مواد مخدر است.



علاوه به تأثیر موادمخدر بر صور آشکار یا جسم، باید تأثیرش را نیز بر صور پنهان جسم نیز شناخت تا توانست از مصرف موادمخدر، به درمان و رهایی از بند مواد مخدر حرکت کرد و مهمترین مسئله ای که همیشه در پای بساط  مصرف‌کنندگان نیاز است، مسئله قضاوت کردن است، محال بود در جمعی برای مصرف حاضر بشوم ولی قضاوت و غیبت نکنم.
وقتی انسان در مسیر ضد ارزشی حرکت می‌کند، این قضاوت کردن خیلی برایش شیرین و انرژی‌زا است.
ولی خوشبختانه در کنگره60 این آموزش را می‌گیریم که زمانی که در مسیر ارزش و دانایی هستیم، می‌توانیم از قضاوت کردن خودداری کنیم و بدانیم که باید فقط دوربینمان روی خودمان روشن شود تا بتوانیم بروی هدف و مسیرمان متمرکز شویم.
ممنونم که به صحبت‌های من توجه کردید.
در ادامه رهایی مسافر سینا و ورود ایشان را به سفر دوم را خدمت اعضا، خودشان و راهنمای محترمشان تبریک میگوییم.


تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر سینا
عکس و تهیه: مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .