English Version
English

قضاوت یعنی داوری کردن

قضاوت یعنی داوری کردن

جلسه هشتم از دوره سی‌ و پنجم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگرۀ 60، نمایندگی فردوسی مشهد، با استادی راهنمای محترم مسافر مهرداد ، نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه «قضاوت وجهالت » پنجشنبه  14 تیر ماه 1403 ساعت 17:00 شروع به کار کرد.

سلام دوستان مهرداد هستم یک مسافر خداوند را شاکرم که امروز در جمع شما عزیزان مشهدی هستم، هدف من آمدن و زیارت بود اما محبت دوستان باعث شد از این شعبه پرانرژی بهره‌مند بشوم.در رابطه با دستور جلسه، قضاوت و جهالت که جلسه سوم است صحبت می‌شود شاید اکثر دوستانی که اینجا هستند به‌خصوص تازه واردین که در آغاز این راه هستند می‌گویند که ما آمده ایم کنگره که اعتیاد خود  را درمان کنیم چه ارتباطی بین قضاوت و جهالت است ؟  همان‌طور که آموزش‌های کنگره به ما می‌آموزد اعتیاد از ترکیب انسان و مواد مخدر تشکیل‌شده است اگر بخواهم اعتیاد را درمان کنم باید انسان و مواد مخدر را بشناسم که در علم کنگره انسان به دو بخش صور آشکار و پنهان تقسیم می‌شود ، در قسمت صور آشکار دست‌وپا و چشم و تمام ظواهر ما را شامل می‌شود و صور پنهان عقل، نفس و آرشیو که باعث می‌شود نگرش و جهان‌بینی انسان در کلاس‌ها تغییر کند. دارو در جسم و خدمت کردن درروان ما تأثیر مثبت می‌گذارد و آن ضلع سوم که جهان‌بینی است تا زمانی که دانایی نباشد نگاه ما عوض نمی‌شود

نگاه افیونی من در زمان مصرف با یک روز درست نمی‌شود، مکمل دارویی که می‌دهند کلاس‌های آموزشی می‌باشد که هفته‌ای سه جلسه رأس ساعت برگزار می‌شود و یکی از این دستور جلسات که قوانین درست زندگی را آموزش می‌دهد قضاوت و جهالت است که باید در ابتدا تعریف درستی از آن یاد بگیرم و بعد آن را کاربردی کنم.
قضاوت یعنی داوری کردن که همچون داور مسابقه فوتبال باید قوانین داوری را بداند تا بهترین قضاوت را داشته باشد.
اما متأسفانه ما انسان‌ها بدون دانایی در مورد دیگران، برادر لژیونی یا فرمانی که راهنما می‌دهد را  قضاوت می‌کنیم.
خداوند به انسان اختیار داده است واو می‌تواند در مورد خودش قضاوت کند که آیا کنگره بروم یا نه، آیا کار بکنم یا نه و... اگر دوربین را به روی خودش بیاورد و ایرادات خودش را ببیند مطمئناً موفق می‌شود.
کسی که در مسائلی که مربوط به او نیست قضاوت کند انرژی خود را از دست می‌دهد باید جایگاه خود را بدانیم.
هدف من از آمدن در کنگره باید کمک به رسیدن حال خوش در سایر اشخاص  باشد، خدا را سپاس گزارم که از اعضای کنگره هستم و در جمع شما دوستان آموزش می‌گیرم و از این مسیر لذت می‌برم و از نگهبان و ایجنت محترم و تمام خدمت‌گزاران تشکر می‌کنم ، ممنونم که به حرف‌هایم توجه کردید.

تقدیر از لژیون‌های سوم و یازدهم که در گلریزان 1402 شرکت نموده‌اند 

تایپ: مسافر فرهاد لژیون پنجم 
تصویر بردار: مسافر کاظم لژیون سوم

ارسال خبر : مسافر محمد لژیون پنجم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .