English Version
English

اعلام حضور در کسب جایگاه مرزبانی یعنی قضاوت خویش

اعلام حضور در کسب جایگاه مرزبانی یعنی قضاوت خویش

جلسه سوم از دوره سی‌‌ و هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی گیلان با استادی راهنما مسافر هادی، نگهبانی موقت مسافر جمشید و دبیری موقت مسافر علی با دستور جلسه «قضاوت وجهالت»  و در ادامه برگزاری دهمین دوره انتخابات مرزبانی، روز پنج‌شنبه مورخ چهاردهم خرداد ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان هادی هستم یک مسافر. بسیار خوشحالم که بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم خدمت کنم و این انرژی بسیار زیاد را، از شما عزیزان دریافت نمایم. از استادانم تشکر می‌کنم که وجود آن‌ها باعث حال خوش امروز من شده است و از تمامی کسانی‌که در این سیستم کمک می‌نمایند تا همه‌چیز به‌خوبی به انجام برسد سپاسگزارم.

به نظر بنده بیشتر مسائل در کنگره 60 درونی می‌باشد به این مفهوم که یک راهنما خودش را در درجه اول راهنما می‌بیند و بعد اقدام به راهنما شدن می‌کند و همین‌طور یک مرزبان هم در وهله اول در درونش مرزبانی را تجسم می‌نماید و بعد مرزبان می‌شود. امروز هم روز انتخابات مرزبانی می‌باشد و به نظر من تمامی کسانی‌که حتی خود را برای این مسئولیت کاندید نموده‌اند هم راهی که باید را رفته‌اند.

لازم است که از مرزبانان دوره گذشته به خاطر تمامی خدماتی که ارائه نمودند سپاسگزاری نمایم. بخشی از دستور جلسه امروز مربوط به قضاوت می‌باشد و قطعاً این عزیزان خود را به‌خوبی قضاوت کرده‌اند که برای چنین جایگاهی اعلام آمادگی نمودند. ما تنها در صورتی می‌توانیم کسی را قضاوت نماییم که در جایگاه او قرار بگیریم. به‌طور مثال من که راهنما می‌باشم نمی‌توانم تا زمانی که جایگاه مرزبانی را تجربه ننموده‌ام و یا به اصطلاح با کفش‌های این عزیزان قدم برنداشته‌ام آن‌هایی که در این جایگاه قرار دارند را مورد قضاوت قرار بدهم.

می‌توان گفت که بدون تجربه کردن جایگاه انسان‌ها، هرگونه قضاوتی نادرست می‌باشد و به‌نوعی می‌توان آن را جهالت نامید. چه اتفاقی می‌افتد که انسان شروع به قضاوت کردن دیگران می‌کند. استاد بنده آقا عارف می‌گفتند که من فقط می‌توانم خود را قضاوت کنم و بهتر است همیشه اول رفتار خود را زیر نظر بگیرم و سعی کنم تا درست عمل نمایم چراکه ما از درون انسان‌های دیگر ناآگاه می‌باشیم.امیدوارم انتخابات مرزبانی خیلی خوبی داشته باشیم.

به اعتقاد من مرزبانان و راهنمایان از قبل مشخص‌ شده‌اند و ما تنها نقش بازیگر را در این رأی‌گیری بازی می‌کنیم. کار مرزبان‌ها در شعب از راهنمایان به‌مراتب سخت‌تر و طاقت‌فرساتر می‌باشد و به همین خاطر این عزیزان خیلی دقیق‌تر به‌وسیله قدرت مطلق انتخاب می‌شوند. امیدوارم دوستان ما در جایگاه مرزبانی به‌خوبی عمل نمایند و بتوانند برای نمایندگی گیلان مثمر ثمر واقع شوند. از این‌که به صحبت‌های من توجه نمودید از شما سپاسگزارم.

مرزبانان منتخب دهمین دوره انتخابات مرزبانی مسافران نمایندگی گیلان

اسامی مرزبانان منتخب
- مسافر محمد لژیون دهم
- مسافر نعیم لژیون پنجم
- مسافر احمد لژیون دوم
- مسافر مهدی لژیون هشتم
- مسافر مهیار لژیون ششم

تایپ: مسافر حجت لژیون سوم
ویرایش: مسافر آرین لژیون سوم
عکس: مسافر رضا لژیون سوم
ارسال مطلب: مسافر احمد لژیون دوم
گروه خدمتگزاران سایت نمایندگی گیلان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .