English Version
English

برداشت از سی‌دی نامه ۵

برداشت از سی‌دی نامه ۵

آقای مهندس در مورد مطالب فنی فرمودند: در‌ حال‌ حاضر بیش از ۱۶ هزار نفر در سراسر کشور درمان با OT داریم و خوشبختانه سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که تمام منابع اطلاعاتی در هر کجای کشور یکی هستند یا به عبارتی همه از یک چشمه سیراب می‌شوند. به عقیده برخی تمام کهکشان‌ها جهان اکبر و انسان جهان اصغر است؛ اما به عقیده آقای مهندس انسان جهان اکبر و کهکشان‌ها جهان اصغر هستند. در جسم ما ۳۵ هزار میلیارد سلول و ۶۰ برابر این سلول‌ها باکتری وجود دارد. سیستم جسم بسیار حساب‌شده و دقیق است و تا زمانی‌ که آن را نشناسیم، نمی‌توانیم در مورد این موضوع نظر بدهیم. در گذشته برای‌ اینکه بیماری اسکیزوفرنی را از بین ببرند توسط یک میله، جمجمه فرد بیمار را سوراخ و از داخل بینی عمل می‌کردند! در رابطه با بیماری تالاسمی یا کم‌خونی می‌گفتند: خون آلوده به ویروس ایدز (HIV) یا هپاتیت را اگر وارد خون اشخاص کنیم، آن‌ها دیگر بیمار نمی‌شوند؛ اما ۱۰ الی ۱۱ سال بعد منجر به مرگشان می‌شد؛ همچنین روش‌هایی بود که در مورد درمان اعتیاد انجام می‌‌دادند؛ مانند روش URD که بیهوشی یا درمان سریع و فوق سریع است ولی اکنون با آزمایش‌هایی که در حد سلولی مولکولی انجام شد، می‌دانیم مخرب‌ترین راه نالوکسان و نالتروکسان است که آسیب شدیدی به جسم انسان وارد می‌کند. مقایسه دو روش انجام شده و نیز مقاله‌ها در کنگره سراسری آمریکا و همچنین معتبرترین ژورنال‌ها در حال چاپ هستند و ما در مورد آسیب این روش‌ها صحبت نمودیم.

از این ۳۵ هزار میلیارد سلول هر سلول یک شهر است و در مورد هر گرم باکتری از روده بزرگ که ۱۰ میلیارد باکتری دارد می‌توان گفت همگی سرنوشت‌ساز هستند. این سلول‌ها یک مرکز یا نیروگاه به نام میتوکندری دارند. یکی از آسیب‌هایی که با روش‌های غلط سبب ایجاد تخریب در جسم می‌شود زمانی است که فرد مواد مخدر مصرف می‌کند، عمل جایگزینی در جسم او انجام می‌گیرد و بعد با سقوط آزاد، نالوکسان، نالتروکسان و روش‌های کوتاه مدت دیگر مواد مصرفی او قطع می‌شود. در چنین حالتی یک شوک فیزیکی به جسم‌ او وارد می‌گردد و بر روی سیناپس‌هایی که در مغز تشکیل می‌شود، تأثیر ‌می‌گذارد؛ همین‌‌‌طور روی دوپامین که مربوط به تحرک و قدرت انسان است یا بر روی سروتونین که اگر کاهش پیدا کند، کلسیم کمتری آزاد می‌گردد؛ همچنین بر روی چربی‌های جسم مدارها بسیار تأثیر می‌گذارند و باعث تخریب آن‌ها می‌شوند؛ زیرا روش قطع مصرف مواد اشتباه بوده و سیستم‌های آسیب‌دیده ‌درست نشده‌اند به همین دلیل می‌گویند: اعتیاد درمان ندارد.

آقای مهندس می‌فرمایند: من به درمان کیور یا درمان قطعی اعتقاد دارم و در سال گذشته در کنگره‌۶۰ با این متد یا روش ۸ هزار نفر به درمان قطعی رسیدند. اگر بخواهیم یک فردی را بدون داروی مناسب در زمان مناسب و با دوز مناسب درمان کنیم، موفق نمی‌شویم؛ زیرا مانند ساختن ساختمان مخروبه‌ای است که بدون مصالح امکان‌پذیر نیست. اگر این کار شدنی باشد من نیز می‌توانم بگویم فرد مصرف‌کننده را بدون دارو و تنها با صحبت می‌توان درمان کرد؛ بنابراین با مواد مناسب مخدرهای درون جسم او بازسازی می‌شود. مثلث درمان اعتیاد جسم، روان و جهان‌بینی است و گاهی گفته می‌شود کدام قسمت جسم فرد مصرف‌کننده یا کدام قسمت روان یا فکر او بیمار است. ما آدرس دقیق نیاز داریم و اینکه بگوییم این فرد فقط بیمار است کافی نیست و برای رسیدن به جواب نیاز به یک الگو داریم. انسان زمانی که کار خوبی انجام می‌دهد، سریع پاداش می‌گیرد پس دوپامین ترشح می‌شود و باعث سرخوشی او می‌‌گردد. مصرف شیشه دوپامین را در هسته اکوپانس مغز ۱۱ برابر افزایش می‌دهد و مدار پاداش یکی از مدارهایی است که دوپامین را افزایش می‌دهد. ما ده‌ها، صدها و هزاران مدار داریم که نقش مهمی در اعتیاد و درمان آن دارند؛ ممکن است یکی از مدل‌ها جواب ندهد اما به این جواب رسیده‌ایم که بیماری اعتیاد بر روی سیستم ایکس اثر مخرب گذاشته است سپس متوجه شدیم روی سایر بیماری‌ها آن را تعمیم می‌نماید و برای درمان آن‌ها نیز کاربرد دارد. ما ۴ نوع سرطان خون داریم (All،AML ،CLL ،CML ) که در مورد تئوری ایکس مطرح شد و مقاله آن در معتبرترین روزنامه‌ها به چاپ رسید. تئوری ایکس در مورد اِم اِس، هاج‌کین، سرطان‌خون و کیس‌ریپورت در مورد لنف و سرطان سینه داشتیم که پذیرفته شد و یا جلوگیری از متاستاز سینه یا کولیت اولستراتیو و صرع که همگی برمبنای سیستم‌ایکس مطرح و پذیرفته شدند و سبب افتخار کشورمان خواهند شد. سیستم‌ایکس مجموعه ناقل‌های عصبی یا نوروترانسمیترها هستند که مانند تلفن‌ کار می‌کنند و از یک قسمت به قسمت دیگر می‌روند؛ همچنین هورمون‌هایی که مانند رادیو هستند یا مثل خبر یک چیزی را در سطح بدن پخش می‌نمایند و قسمتی از بدن که به آن نیاز دارد، دریافتش می‌کند و مدیاتورها که کار آن‌ها برقراری ارتباط بین اجزای بدن مانند ارتباط مثانه و کلیه یا معده و روده است؛ زیرا این‌ها بیان ژن‌ها هستند.

اگر می‌خواهید کاهش وزن داشته باشید نیاز به پیکر‌تراشی و کوچک کردن معده نیست. ما زبان بدن را نمی‌فهمیم و مانند یک تکه گوشت با آن رفتار می‌کنیم؛ در صورتی که اگر زبان بدن را بفهمیم بسیاری از بیماری‌های جسم ما درمان می‌شود. مطلب بعدی که آقای مهندس در این سی‌دی بیان نمودند، آنتی‌ایکس بود؛ ‌یعنی ضدایکس که به کلیه مواد مخدر، محرک، توهم‌زاها، الکل، داروهای روان‌گردان و افکارمنفی، ترس، بی‌خوابی، بی‌ایما‌نی و سایر مشکلات و آشفتگی‌های روحی روانی‌ گفته می‌شود که سیستم‌ایکس ما را تخریب می‌کند. تئوری ‌ایکس می‌گوید: در اثر استفاده مکرر شخص از آنتی‌ایکس عملیات جایگزینی انجام می‌شود و مواد مخدر بیرونی جایگزین مخدرهای طبیعی درون جسم می‌شوند. در جریان خون همه نوع موادی وجود دارد و به دلیل وجود سد خونی وارد مغز نمی‌شوند؛ اما موادی مانند الکل که از چربی است با چربی‌ها حل شده و با عبور از سد خونی وارد مغز می‌گردد پس عمل جایگزین انجام می‌‌گیرد. به‌ عنوان‌ مثال مورفین جایگزین اندورفین، دینورفین، انکفالین، دوپامین و دیگر مواد شبه‌افیونی می‌شود و سیستم‌ایکس را از تعادل خارج می‌کند. اساس اکثر بیماری‌های مزمن جنسی، جسمی و روانی که تاکنون غیرقابل درمان بوده همین سیستم‌ایکس است و ما برای سیستم‌ایکس تلاش‌های بسیاری کردیم و این شوخی نیست.

 

نویسنده: همسفر فرزانه لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوازدهم)

ویراستار: همسفر سمیه لژیون راهنما همسفر مژگان (لژیون هشتم)

تنظیم و ارسال مطلب: همسفر مریم خدمتگزار سایت

همسفران نمایندگی دکتر علیرضا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .