English Version
English

من قطعاً مسئول امورات خویشتن هستم.

من قطعاً مسئول امورات خویشتن هستم.

اولین جلسه از دوره‌ی اول کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره‌60 نمایندگی ابهر با استادی راهنمای محترم آقا محمود و نگهبانی موقت مسافر علیرضا و دبیری موقت مسافر عبداله با دستور جلسه‌ی *وادی چهارم و تأثیر آن روی من* روز پنجشنبه 31 خرداد 1403 رأس ساعت 17 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان محمود هستم مسافر من قبل از اینکه در مورد دستور جلسه صحبت بکنم از همه عزیزانی که از روز اول برای مهیا کردن این سالن زحمات زیادی را متحمل شدند؛ سپاسگزاری می کنم. یک تشکر ویژه هم از آقای حمید احمدخانی پیشکسوت محترم دارم که امروز به عنوان مهمان ویژه در خدمتشان هستیم. ایشان اولین نفری بودند که از منطقه شمال غرب، در تهران، خدمت آقای مهندس دژاکام اعتیادشان را درمان کروند و نمایندگی کنگره ۶۰ را برای منطقه ما به ارمغان آوردند. و اما دستور جلسه امروز "وادی چهارم و تاثیر آن روی من" می باشد. یعنی اگر انسان در طول حیات زمینی خود، بخواهد مسئولیت های خودش را گردن خداوند و یا هر کس دیگری بیندازد؛ در واقع از خود سلب مسئولیت کرده است. 

خیلی وقتها دیده ایم وقتی شخصی درگیر اعتیاد می شود فکر می کند خانواده و اطرافیان یا جامعه مقصر بوده اند. حتی از خداوند هم شاکی می شود که چرا من را در این خانواده یا در این کشور به دنیا آورده است؟  یعنی مسئولیت خودش را به گردن خداوند و یا دیگران می اندازد. اولین مسئولیت یک مصرف کننده بعد از سالها تخریب این است که خودش کارهای خودش را انجام دهد و از خانواده گله و شکایت نکند که شما باید به من کمک کنید البته خانواده و همسفران هم متقابلا مسئولیت هایی دارند خیلی خوشحالم که امروز تعداد همسفران در این سالن از تعداد مسافران بیشتر است و امیدوارم این مسئله در جلسات آینده هم تکرار شود تا یک شعبه غنی از لحاظ حضور همسفران داشته باشیم. چرا که معتقدم کنگره ی ۶۰ بهترین مکان برای آموزش خانواده ها می باشد. از این که به صحبت های من توجه کردید، از همه شما سپاسگزارم.

برگزاری انتخابات نگهبانی دوره‌ی اول نمایندگی ابهر، که در ادامه آقا قادر به عنوان نگهبان دوره‌ی اول شعبه‌ی ابهر انتخاب گردیدند.

رهایی مسافر میثم به عنوان اولین رهایی از نمایندگی ابهر

حضور ارزشمند مسافر آقا حمید به عنوان پیشکسوت در اولین جلسه‌ی نمایندگی ابهر

مسافران خدمتگزار در اولین جلسه‌ی نمایندگی ابهر

مرزبان محترم کشیک: مسافر مجید

عکاس: مسافر میثم
صدابردار: مسافر سعید
تایپ: مسافر حمید
ثبت: مسافر سعید

نمایندگی ابهر - مسافران و همسفران 
 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .