English Version
English

کنگره راه و روش زندگی کردن را به من آموخت.

کنگره راه و روش زندگی کردن را به من آموخت.

١_لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی نمائید:
سلام دوستان جمیله هستم یک همسفر. خداقوت خدمت شما وگروه سایت.

٢_چگونه با کنگره آشنا شدید؟ من بوسیله مسافرم با کنگره آشنا شدم .

٣_لطفاََ احساس تان را در زمان مصرف کننده بودن مسافرتان و پس از آن، بیان بفرمائید؟ من نمی‌دانستم که مسافرم مصرف کننده است ولی زمانی که از خانه می‌رفت بیرون ومی آمد به او  شک میکردم و این شک مرا آزار میداد.

 ۴_لطفاََفعالیت هایی که تا به حال در کنگره انجام داده اید ذکر نمایید؟ دبیر جلسه بودم، مرزبان بودم والان هم در جایگاه نگهبانی جلسه خصوصی همسفران خدمت میکنم. 

 ۵_نظرتان را راجع به کنگره60 بفرمائید؟ نظر من در مورد کنگره این است که وقتی آدم از بیرون کنگره را میبیند نمی‌داند که چه جور جایی است ولی وقتی وارد کنگره میشود و آموزش های آن را می بیند می فهمد که در  کنگره چیزهایی یاد می گیرد راه و روش زندگی کردن وکل قوانین زندگی را از کوچکترین تا بزرگترین آموزش هارا یاد میگیرد که حتی در مدرسه وحتی در دانشگاه هم یاد نمیدهند و کنگره بهشتی است که آدم نمی‌تواند در موردش نظری بدهد من از آقای مهندس عزیز بی نهایت سپاسگزارم که راه درمان را برای تمام مصرف کنندگان آسان کرد.             


۶_در طول سفر اول مسافرتان، شما به عنوان یک همسفر چگونه عمل می کردید؟ من به عنوان یک همسفر به گفته راهنما ی عزیزم خوب گوش میکردم که چگونه بامسافرم رفتار کنم. 
  
٧_جایگاه فعلی شما در کنگره چیست؟ من الان در کنگره به عنوان نگهبان جلسه خصوصی همسفران خدمت میکنم.   
                                                    
٨_حس شما از جایگاه فعلی تان چگونه است؟ خیلی عالی است احساس می کنم که وقتی خدمت میکنم یک عضوی از کنگره هستم.

  ٩_خدمت در سفر چه نقشی برای درمان دارد؟ خدمت کردن درسفر باعث میشود که انسان قدر کنگره را بیشتر بداند و هرروز بیشتر به آرامش برسد. 

١٠ _ آیا اعتیاد فقط به مواد مخدر است یا انسان ممکن است به چیزهای دیگری هم اعتیاد داشته باشد؟ من فکر میکنم که ممکن است به چیزهای دیگر اعتیاد داشته باشد ولی درمان آنها راحت باشد  ولی  اعتیاد به مواد مخدر را هرکسی نمی‌تواند درمان کند غیراز مهندس عزیز که راه درمان اعتیاد را برای تمام مصرف کنندگان آسان کرده است. 
 
١١_حس شما زمانی که مرزبان بودید چگونه بود؟خدمت مرزبانی خیلی عالی بود و تمام جایگاه‌ها ی خدمت در کنگره یک حس خودش را دارد، امیدوارم که تمام رهجوهای کنگره تمام جایگاه ها را تجربه کنند چون بدون تجربه کردن نمی‌تواند توصیف کند خیلی حس خوبی است من از راهنمای عزیزم همسفر مهین بی نهایت سپاسگزارم چون من بدون آموزش ایشان بلد نبودم خدمت کنم و ایشان بودند که به من راه زندگی کردن را یاددادند ازشما هم  خیلی ممنون که درحال خدمت هستین   انشالله همیشه در مراحل زندگی موفق باشید.

مصاحبه از همسفر جمیله از لژیون ششم(مرزبان دوره گذشته و نگهبان فعلی جلسات خصوصی) 

تنظیم مصاحبه:همسفر لیلا از لژیون پنجم. 

عکس و ثبت:همسفر فاطمه لژیون پنجم. 

همسفران نمایندگی حکیم هیدجی 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .