English Version
English

هر سلول مثل یک شهر یا جهان است

هر سلول مثل یک شهر یا جهان است

جناب آقای مهندس، در این سی‌دی چنین می‌فرمایند: انسان موجود پیچیده‌ای است که مانند جهان اصغر است. هر انسانی سی‌و‌پنج هزار میلیارد سلول دارد و شصت برابر این سلول‌ها ما باکتری داریم. هر یک گرم محتویات روده بزرگ، ده میلیارد باکتری دارد که بسیار سرنوشت‌ساز است. هر سلول مثل یک شهر یا جهان است. شهر وجودی یا جسم انسان یک سیستم هوشمند، دقیق و کاملاً برنامه‌ریزی‌شده است. در مورد ترک‌های بسیاری صحبت کردیم، یکی از این روش‌های ترک،‌ درمان با نالوکسان و نالترکسون است که آسیب‌های بسیاری را به قسمت‌های متعدد بدن وارد می‌کند. درمان غلط به تک‌تک سلول‌ها و باکتری‌های بدن آسیب می‌رساند. همه نمی‌توانند در درمان اعتیاد به ما کمک کنند و درمان درست را انجام بدهند. کسانی این توانایی را دارند که آموزش‌های کنگره را فراگرفته باشند. ما در سال گذشته بالای هشت هزار نفر را درمان قطعی کرده‌ایم.
حال گاهی عدم شناخت کامل از جسم انسان سبب گردیده تا برای بیماری‌های گوناگون، تشخیص اشتباه صورت بگیرد و درنتیجه تجویز غلطی در قبال آن بیماری انجام بگیرد. به‌عنوان‌مثال؛ در درمان اعتیاد، به دلیل تشخیص‌های غلط، روش‌های درمان مخرب زیادی مثل سم‌زدایی سریع یا فوق‌سریع ابداع شدند که برای جسم انسان بسیار مخرب بودند. این روش‌های غلط و خطرناک روی تک‌تک سلول‌های بدن تأثیرات بسیار مخربی می‌گذارند؛ باعث اخلال در عملکرد میتوکندری هر سلول می‌گردد که حکم نیروگاه یک سلول را بر عهده دارد (میتوکندری مانند کارخانه‌ای باعث تولید انرژی سلول می‌شود) و یا بر روی سیستم دوپامینرژیک (تحرک و قدرت انسان) و سروتونینرژیک و کلسیم سیگنالینگ (کلسیم سیستم‌ها را کنترل می‌کند) اثر منفی می‌گذارد، به همین دلیل است که وقتی فردی به‌صورت سقوط آزاد یا سایر روش‌های غلط مرسوم، اقدام به قطع مواد مخدر می‌کند، در ادامه حال جسمی و روحی خوبی ندارد، زیرا بسیاری از مدار‌ها و سیستم‌های بدن او از حالت طبیعی خارج‌شده و یا ازکارافتاده است.

برای درمان یک فرد مصرف‌کننده، خواه مواد مخدر، محرک و یا الکل، بایستی قسمت‌های تخریب‌شده فیزیولوژی او، آن‌هم با داروی مناسب، ترمیم شود. برای درمان اعتیاد، آزمایش‌های سلولی و مولکولی در لندن و در معتبر‌ترین دانشگاه‌ها انجام می‌گیرد؛ به همین دلیل، از درمان مطمئن هستیم. آقای مهندس مقاله‌ها و نامه‌های‌‌‌‌ خود را به ادیتور می‌دهند. ادیتور کسی است که نامه‌ها را نگاه و بررسی می‌کند، مقاله‌ها را کنترل و سپس به داور‌ها تحویل می‌دهد. تعداد ارسال نامه‌ها آن‌قدر زیاد شده‌اند که جناب مهندس می‌گویند: فکر کنم کم‌کم تبدیل به کتاب بشوند. اگر بخواهیم یک فرد مصرف‌کننده را، بدون داروی مناسب درمان کنیم، قطعاً موفق نخواهیم شد، این کار مثل این است که بخواهیم یک ساختمان مخروبه را بدون استفاده از مصالح ترمیم کنیم. فرد مصرف‌کننده، مواد مصرفی‌ خود را باید از بیرون فراهم کند و یا بدن او از درون مواد تولید کند که ما مواد درون فرد مصرف‌کننده را با کمک روش درست، کم‌کم راه‌اندازی می‌کنیم.

ما یک سیستم‌ ایکس و یک‌ آنتی‌ ایکس (ضد سیستم ایکس) داریم. آنتی ایکس به کلیه مواد مخدر، توهم‌زا، الکل و دارو‌های روان‌گردان گفته می‌شود که در سیستم‌ ایکس تخریب به وجود می‌آورد و افکار منفی، حرص خوردن، ترس، استرس، نا‌امیدی و بی‌خدایی نیز آنتی ایکس محسوب می‌شوند و سیستم ایکس را تخریب می‌کنند. سیستم ایکس بیان می‌کند؛ مواد مخدر، توهم‌زا و الکل که از سد خونی مغز می‌گذرند، این مواد جایگزین مواد مخدر طبیعی بدن می‌شوند. مغز مرکز فرماندهی است. در مغز جایگزینی انجام می‌شود؛ مثلا مرفین، جایگزین اندورفین، دوپامین و انکفالین می‌شود و شیشه جایگزین دوپامین می‌شود و سیستم را از تعادل خارج می‌کند. سیستم ایکس به‌طور‌کلی، پایه و اساس بیماری‌های جسمی و روانی‌ که تاکنون غیر‌ قابل‌درمان بوده‌اند است. اساس کار کلیه بیماری‌های جسمی و روانی، عدم تعادل در سیستم‌ ایکس است.

تایپ: همسفر الهه رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون دو)
ویرایش: همسفر مهدیه رهجوی راهنما همسفر زهره (لژیون یک)
عکس: همسفر مهتاج رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون دو)
ارسال: راهنما همسفر الهام

نمایندگی همسفران اردستان.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .