English Version
English

شیشه ماده ای مخرب ومحرک ؛ولی قابل درمان

شیشه ماده  ای مخرب ومحرک ؛ولی قابل درمان

تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST


آیس،کریستال یا شیشه؛ ماده مخدر و مخرب قوی هستند که  ابتدا سابقه تولید و مصرف این ماده به قبل از جنگ جهانی دوم به‌عنوان داروی مؤثر در رفع افسردگی سربازان و یا نیروهایی که چندین شبانه‌روز به‌صورت پیوسته بیدار بودند و برای بالا بردن سطح انرژی از آمفتامین استفاده می‌کردند. آمفتامین از خود انرژی و شادابی ندارد بلکه انرژی‌های ذخیره‌شده جسم را یک‌باره آزاد می‌کند. به همین دلیل فرد شیشه‌ای پس از چند ماه مصرف کاملاً از ریخت و قیافه می‌افتد، گونه‌ها فرورفته، چشم‌ها گود افتاده و به‌سرعت لاغر می‌شود و انرژی که بایستی در طول چندین شبانه‌روز مصرف شود یک‌شبه استفاده می‌کند و بعد از تمام شدن اثر آن، مصرف‌کننده شدیداً احساس خستگی کلافگی می‌کند. این آغازی برای مصرف دوباره و چندباره تا اعتیاد کامل به این ماده خطرناک می‌باشد. مصرف شیشه حالات بسیاری بعد از نشئگی برای مصرف‌کننده به وجود می‌آورد؛بی‌خوابی تا چندین شبانه‌روز، توهم شدید، خیره شدن به یک نقطه، رفتار‌های بی‌‌پروا مثل پریدن از ساختمان‌ چندطبقه، پیاده شدن از ماشین در حال حرکت، شک به اطرافیان و نزدیکان، اختلال در دریچه پروستات که معمولاً ادرار و اسپرم باهم دفع می‌شود. آسیب‌های کبدی و جوش‌های صورت تضعیف قوای جنسی و کوچک شدن بیضه‌ها خرد شدن و از بین رفتن دندان‌ها و بوی بددهان، ترک خوردن پوست و سرانگشتان از دیگر عوارض خطرناک این ماده مخدر است.
متأسفانه تفکر غلطی در جامعه و بین مصرف‌کنندگان شیشه وجود دارد که شیشه چون مرفین ندارد پس اعتیاد ندارد. از نگاه کنگره ۶۰ شیشه چون روی سیستم ایکس اثر مستقیم دارد و انسان را از حالت تعادل خارج می‌کند آنتی ایکس و ماده مخدر شناخته می‌شود. مصرف شیشه باعث می‌شود تولید دوپامین در بدن به یازده برابر برسد که در مصرف تریاک این مقدار چهار برابر است. دوپامین باعث لذت و شادی و نشاط می‌شود، قدرت یادگیری و حافظه را بالا می‌برد به همین دلیل بیشتر دانشجویان و محصلین نامزد‌های مصرف این ماده هستند و در بین آن‌ها رواج دارد. تنها مصرف‌کنندگان شیشه و محرک‌ها رفتار‌های خطرناک، قتل، جنایت و دیگر فجایع رادارند درصورتی‌که هیچ ماده مخدری این‌گونه نیست.

به قول آقای مهندس شیشه از دسته مواد مخدر نیست؛ بلکه از دسته مواد مخرب و محرک می‌باشد که آن را به بمب اتمی تشبیه کرده‌اند که آثار تخریب آن تا چندین سال پس از ترک همراه مصرف‌کننده است و وسعت تخریب آن بسیار بالاست، کافی است که یک مصرف‌کننده شیشه در خانواده باشد تا خواب شب و امنیت آن خانواده را بگیرد. من خود یک مصرف‌کننده شیشه بودم ولی حاضر نیستم با یک شیشه‌ای تا سر خیابان بروم یا در اتومبیل او بنشینم. آن‌ها بسیار صحبت می‌کنند که اکثراً بی‌سروته می‌باشد. به نزدیک‌ترین افراد خانواده‌اش مثل همسر، پدر یا مادر و فرزند خود بدبین می‌شوند. همیشه فکر می‌کنند تحت تعقیب هستند و یا مردم به آن‌ها نگاه می‌کنند و یا دنبالش هستند، به همه شک دارند و درعین‌حال خود را معتاد نمی‌داند و انکار می‌کند، حرف هیچ‌کس جز خودش را قبول ندارد. زمانی که یک مصرف‌کننده بودم این تفکر وجود داشت کسی که یک سال شیشه مصرف می‌کند دیگر قادر به ترک آن نیست، ولی الآن شاهد آن هستیم که فوج فوج مصرف‌کنندگان شیشه در کنگره ۶۰ به‌آسانی به درمان می‌رسند.

با روش قدرتمند و علمی DST هر نوع ماده مخدری قابل‌درمان است و حتی آقای مهندس پا فراتر نهادند و بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج که درمانی برای آن‌ها وجود نداشت را با این روش و با داروی ot به درمان می‌رسانند. در آخر از خداوند سپاسگزارم بابت لطف و رحمتی که به من عنایت داشتند و از آقای مهندس و خانواده محترم ایشان و همه عزیزانی که در این مسیر خدمتگزار هستند تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم ارزش لطف و رحمتی که شامل حالمان شده را بدانیم.

نویسنده: راهنمای لژیون ششم مسافر امیر 

تایپ: مسافر امیر (خدمتگزار سایت)

ویراستاری وارسال مسافر علیرضا (مرزبان خبری)

مسافران نمایندگی صفادشت

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .