English Version
English

انسان قابلیت تغییر دارد

 انسان قابلیت تغییر دارد

زمانی‌که وارد کنگره شدم، خیلی ناامید از خوب شدن مسافرم بودم و در ذهنم به این فکر می‌کردم که او بی‌اراده و بی‌مسئولیت است و باید تا آخر زندگی تحمل کنم؛ نمی‌دانستم که انسان قابلیت تغییر دارد از منفی به مثبت و همچنین از مثبت به منفی!

خیلی برایم جالب بود که آقای مهندس هر هفته یک دستور جلسه گذاشتند؛ چون تنها فکر من این بود که مسافرم این مواد لعنتی را کنار بگذارد و به جهان‌بینی و مثلث درمان اعتیاد، باوری نداشتم. یک دستور جلسه به این نام بود که چگونه از کنگره قدردانی کنم؟  برای من این واژه بی‌معنا بود؛ چون نمی‌دانستم کنگره۶۰ کجا است و چه خدمت بزرگی به من همسفر کرده است!

کجای این هستی، متوجه این نکته شده بودند که اعتیاد یک بیماری و یک جایگزینی مزمن است نه چیز دیگر؟! کجای این کره‌ خاکی حتی آن کشورهای پیشرفته، متوجه این نکته شده‌بودند که در کدام قسمت جسم فرد مصرف کننده تخریب ایجاد شده است؟! آری؛ من در این مکان مقدس متوجه جواب این سؤالات شدم و فهمیدم در سوی دیگر قضیه من هم با اعمال ضد ارزشی به جسم خودم آسیب زده‌ام؛ پس باید قدردانی در حد شایسته از این مکان مقدس بکنم، مکانی که با علم ناب خود در حال پیشرفت است و در حوزه درمان بیماری‌های صعب‌العلاج تحقیقات انجام می‌دهد؛ پس باید تشکر کنم چه به قلم، چه به درم و چه با جان خویش.

بهای حال‌ خوش مسافرم، خودم و به آرامش رسیدنم را باید بپردازم. عضویت در لژیون سردار کمترین خدمت من در قبال خدمت بزرگ کنگره است‌ که می‌توانم انجام بدهم. خدمت در سایت هم نوعی سپاسگزاری از کنگره ۶۰ است و باعث جذب افراد خواهان رهائی به این مکان مقدس است. خدمت به سه گونه است مالی، قدمی و قلمی که می‌توان با انجام این خدمات از کنگره‌ ۶۰ و جناب مهندس دژاکام سپاسگزاری کرد.

خداوند توفیق خدمت را به هر شخصی نمی‌دهد، امیدوارم لایق خدمت در کنگره و خدمت‌کردن به هم‌نوعان خود باشم. خداوندا برای وجود کنگره و آقای مهندس و انجام این عمل عظیم شکر، شکر، شکر.

نویسنده: همسفر حکیمه، رهجوی راهنما همسفر شهناز (لژیون دوازدهم)
رابط خبری: همسفر مریم (م)، رهجوی راهنما همسفر شهناز (لژیون دوازدهم)
عکاس: راهنمای تازه‌واردین همسفر فاطمه
ارسال: راهنما همسفر زهرا (لژیون هفدهم)
همسفران نمایندگی سهروردی اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .