English Version
English

مثلث درمان شامل جسم، روان و جهان بینی

مثلث درمان شامل جسم، روان و جهان بینی

در ابتدا آقای مهندس بیان کردند: اکثر قدیمی‌های کنگره، دوست دارند در مورد جهان‌بینی صحبت شود، ولی افراد در حال درمان هم باید با بحث فنی آشنا شوند. بار‌ها در مورد انسان صحبت شده است که چه موجود پیچیده‌ای است. انسان یک جهان بسیار بزرگی است که هنوز خودش نتوانسته در مورد خود و جسم خود شناخت کافی داشته باشد.

از آنجایی که ما انسان‌ها آگاهی‌مان خیلی بالا نیست: چه در مورد اعتیاد و چه در مورد بعضی بیماری‌ها، کارهایی انجام می‌دهیم که آسیب‌های زیادی را به قسمت‌های متعدد بدن وارد می‌کند. مثلاً: برای درمان اعتیاد از سقوط آزاد و درمان‌های سریع استفاده می‌کنیم و این موضوع باعث گردیده که آسیب‌های جدی به بدن وارد شود و درمان غلط به تک‌تک سلول‌ها و باکتری‌های بدن آسیب می‌رساند و درنتیجه شخص به حالت تعادل نخواهد رسید.

همه نمی‌توانند در درمان اعتیاد به ما کمک کنند، کسانی می‌توانند این کار را انجام بدهند که آموزش‌های کنگره را فراگرفته باشند. ما فرد مصرف‌کننده را با شناخت کافی و داروی مناسب می‌توانیم به درمان برسانیم. مثلث درمان: از جسم، روان و جهان‌بینی تشکیل‌شده است. مصرف‌کننده مواد مخدر یک بیمار است و باید به این موضوع توجه داشته باشیم که مشکل آن کجاست! سیستم ایکس در مورد قسمت‌هایی که فرد بیمار مشکل دارد صحبت می‌کند.

ما در اصل سیستم ایکس را برای مصرف‌کننده مطرح کردیم؛ ولی بعدها متوجه شدیم در مورد بسیاری از بیماری‌های دیگر هم کارساز است. آنتی ایکس یا ضد ایکس‌ها عبارت‌اند از: کلیه مواد مخدر، محرک، توهم‌زا، الکل، داروهای روان‌گردان و مجموعه داروهای اعصاب و روان که به نحوه صحیح مورد استفاده قرار نگیرد گفته می‌شود؛ و در پایان آقای مهندس برای سیستم ایکس تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند که به‌صورت مقالاتی در معتبرترین مجلات جهان به چاپ رسیده است.

رابط خبری: همسفر مهری رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون شانزدهم)
عکاس خبری: همسفر آرزو رهجوی راهنما همسفر هاجر (لژیون هفتم)
ویراستاری و ارسال: راهنما تازه واردین همسفر فریناز
همسفران نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .